Összesen 44977 találat
Danesz
Elküldve: 2018-08-02 06:55 Piros olaj lámpa!!
sziasztok,
van megoldás az indítás után piros lámpa égve marad 5mp-ig hibára?
végigolvasgattam itt, de nem találtam konkrétumot. Esetleg Győr környékén nem tud valaki olyan szerelőt, aki ért a BMW-hez?
köszi 8)
Tano
Elküldve: 2018-07-29 11:40 Kulcs hiány!
pejko írta:
Sziasztok. Segítségeteket kérném. A gyári kulcsházam nagyon kikopott. A pótkulcsomé viszont új. A kulcsház csere megoldható?? Vigyem szakemberhez? Vagy megtudom én is csinálni? Ha igen, légyszíves írjátok le hogy s miként. Válaszotokat előre is köszönöm. Csak a BMW :D
Ki tudod magadnak is cserélni a házat. Elég egyértelmű. Hátlap lepattint, szétcsavaroz és átrakod a belsőt.
pejko
Elküldve: 2018-07-29 11:18 Kulcs hiány!
Sziasztok. Segítségeteket kérném. A gyári kulcsházam nagyon kikopott. A pótkulcsomé viszont új. A kulcsház csere megoldható?? Vigyem szakemberhez? Vagy megtudom én is csinálni? Ha igen, légyszíves írjátok le hogy s miként. Válaszotokat előre is köszönöm. Csak a BMW :D
YELLOW
Elküldve: 2018-07-24 21:13 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
316Sapi írta:
Sziasztok! Van egy 17 collos BMW fekete fenim nyàrigumival 225/45 R 17 kb mennyit érhet, nekem ez sok, kisebbre cserêlném.
az a helyzet, hogy qrva kevés az infó. :D
- milyen felni? (típusa, márkája, mérete, eredeti vagy replica)
- milyen állapotban van? (kép)
- gumi márkája (állapota, DOT szám, mintamélység, félre kopott, javított)
316Sapi
Elküldve: 2018-07-24 20:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Sziasztok! Van egy 17 collos BMW fekete fenim nyàrigumival 225/45 R 17 kb mennyit érhet, nekem ez sok, kisebbre cserêlném.
raul227
Elküldve: 2018-07-24 11:42 turbo gond
Tano írta:
raul227 írta:
Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...
Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.
Köszönöm mindenkinek, a vákuum tartály pucuja volt félig eltörve! Megragasztottam, nagyon jó.
lenartimre
Elküldve: 2018-07-21 13:50 Mi lehet a baj?
Sziasztok,
Nemrég vettem egy 2009-es E90-es (325 iXdDive) BMW-t, ami a 2FAB hibakódot dobja. A szerelők tanácstalanul állnak előtte csak vaktában találgatnak. A tünetek a következők.
Elindulok hideg motorral, kb. 5-10 perc után kezdődik, hogy minden sebességi fokozatban 1000-2000 fordulatszám tartományban halkan, de hallhatóan fütyül a motor, melynek magassága/intenzitása függ a gázadástól. Majd kb. 15-30 percnyi városi araszolgatás után, a pirosnál megállva dob egy motorhibát, és lecsökkenti a teljesítményt, melynek hatására a fütyülés teljesen megszűnik. Ha leállítom az autót, és a gyújtást is leveszem, akkor újraindítás után visszaáll a motorteljesítmény, és azzal a fütyülés is, de a sárga motorhibajelző lámpa továbbra is világít. Eddigi tapasztalatok szerint a magas fordulatszám egyáltalán nem zavarja, mert 3 óra autópályán megtett út során semmi hibát nem írt, majd a városba érve az első pirosnál már jött is a hibajelzés.
Találkozott már bárki hasonlóval, tud esetleg valaki tanáccsal szolgálni?
Előre is kösz,
Imre
rece65
Elküldve: 2018-07-19 09:22 Mi lehet a baj?
katonaza írta:
rece65 írta:
Hi!
Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?
Nekem a szintérzékelő kábele volt törött a tövénél, egyszerűen levágtam a beteg részt és újraforrasztottam.
Itt a 6-os alkatrész a szintérzékelő:
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=61_1084
Köszi,meglesem!
Tano
Elküldve: 2018-07-18 13:44 ASC hiba
Bal1 írta:
Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?
Köszönöm!
Ezeken a linkeken meglátod hogy mi a különbség köztük:
ASCDSC III MK20DSC III MK60A hirdetésekben pedig így értelmezd:
ASR=ASC
ESP=DSC
Az ASR és ESP nemzetközi általános megnevezés, ezért az szerepel a leírásokban, de a BMW a saját megnevezését használja mint más gyártók is.
Bal1
Elküldve: 2018-07-18 11:16 ASC hiba
YELLOW írta:
Bal1 írta:
Üdv.
Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?
Köszönöm szépen!
először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.
Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom,
itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?
Köszönöm!