Összesen 44977 találat
szs9207
Elküldve: 2018-04-25 18:05 Levegõszûrõ, pollenszûrõ
fanta2 írta:
Tano írta:
fanta2 írta:
Sziasztok!
Mint az első hozzászóló én is levegőszűrőt szeretnék cserélni E91 320d. A korábbi linkek már nem élnek, ha valaki egy kis segítséget adna hogy mit kell leszerelni. A motorburkolat ok, a légbeömlő is lent van már látom a szűrő oldalát de itt megakadtam.
Előre is köszi.
Azért azt jó lenne tudnunk, hogy melyik fajta 20d motor van a tiedben, mert nem csak egyfajtával gyártották. M47N2 vagy N47? Én az M47-re tippelek, akkor ez a kép segíthet.

Esetleg a profilodban kitöltheted az adatlapot.:wink:
Köszi azt nem tudom hogy M47-e a motorkód 204d4 de a rajz hasonlít.
Tudja valaki a 16.-os alkatrész nevét? Vagy egy cikkszámot?:roll:
Bitu79
Elküldve: 2018-04-24 18:01 Autóvásárlás
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?
szerintem E60 kerülendő. vagy benyás és manuál váltós. de azok idősek lesznek.
E90 semmi extra E46-hoz képest, kicsit újabb benyomást kelt. E92 azért pofásabb.
20d-ből jobbak a 163 lovasak. de inkább 30d. benzinesek pedig jobbak, de sokkal rizikósabbak, több szenzor, amik szeretnek elromlani. régiekben meg az a moci van, mint a kompótodban.
én ezeket a szériákat ki fogom hagyni.
de ha te ezeket szeretnéd nem beszéllek le. ha erre vágysz vágj bele.
Igaz, az mind E46-nál, mind az egyel fiatalabb generációnál látom, hogy a 20-as dízel elég elterjedt, gondolom akkor rossz nem lehet. Szóval akkor ne dőljek be ilyen híreknek, hogy a dízelek random önálló életre kelhetnek? Mikre kell odafigyelni, hogy "egészséges" maradjon egy dízel?
20d-t szerintem ne vegyél,mert az alig lesz dinamikusabb a mostanidnál.Yellow-nak igaza van abban is,hogy zsebbenyúlósabb egy benzinesnél.Én vennék a helyedben egy jó 6 hengeres benzinest.Ha sokat utazol,akkor persze jó lehet a 20d is akár,de nem lesz egy rakéta.
YELLOW
Elküldve: 2018-04-23 22:28 Autóvásárlás
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?
szerintem E60 kerülendő. vagy benyás és manuál váltós. de azok idősek lesznek.
E90 semmi extra E46-hoz képest, kicsit újabb benyomást kelt. E92 azért pofásabb.
20d-ből jobbak a 163 lovasak. de inkább 30d. benzinesek pedig jobbak, de sokkal rizikósabbak, több szenzor, amik szeretnek elromlani. régiekben meg az a moci van, mint a kompótodban.
én ezeket a szériákat ki fogom hagyni.
de ha te ezeket szeretnéd nem beszéllek le. ha erre vágysz vágj bele.
Igaz, az mind E46-nál, mind az egyel fiatalabb generációnál látom, hogy a 20-as dízel elég elterjedt, gondolom akkor rossz nem lehet. Szóval akkor ne dőljek be ilyen híreknek, hogy a dízelek random önálló életre kelhetnek? Mikre kell odafigyelni, hogy "egészséges" maradjon egy dízel?
nem véletlen eladó több dízel. bajosabbak, és már sokat futottak, attól függetlenül, hogy aktuálisan éppen mit mutat a km óra.
minden esetben legyen 500ezred tartalékba, ha dízelbe vágsz, de akár benyás esetén is.
Adriano98
Elküldve: 2018-04-23 22:18 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?
szerintem E60 kerülendő. vagy benyás és manuál váltós. de azok idősek lesznek.
E90 semmi extra E46-hoz képest, kicsit újabb benyomást kelt. E92 azért pofásabb.
20d-ből jobbak a 163 lovasak. de inkább 30d. benzinesek pedig jobbak, de sokkal rizikósabbak, több szenzor, amik szeretnek elromlani. régiekben meg az a moci van, mint a kompótodban.
én ezeket a szériákat ki fogom hagyni.
de ha te ezeket szeretnéd nem beszéllek le. ha erre vágysz vágj bele.
Igaz, az mind E46-nál, mind az egyel fiatalabb generációnál látom, hogy a 20-as dízel elég elterjedt, gondolom akkor rossz nem lehet. Szóval akkor ne dőljek be ilyen híreknek, hogy a dízelek random önálló életre kelhetnek? Mikre kell odafigyelni, hogy "egészséges" maradjon egy dízel?
YELLOW
Elküldve: 2018-04-23 22:02 Autóvásárlás
Adriano98 írta:
Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?
szerintem E60 kerülendő. vagy benyás és manuál váltós. de azok idősek lesznek.
E90 semmi extra E46-hoz képest, kicsit újabb benyomást kelt. E92 azért pofásabb.
20d-ből jobbak a 163 lovasak. de inkább 30d. benzinesek pedig jobbak, de sokkal rizikósabbak, több szenzor, amik szeretnek elromlani. régiekben meg az a moci van, mint a kompótodban.
én ezeket a szériákat ki fogom hagyni.
de ha te ezeket szeretnéd nem beszéllek le. ha erre vágysz vágj bele.
YELLOW
Elküldve: 2018-04-23 21:43 Olajszint érzékelő szenzor
BmwFanaT írta:
bigben írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?
a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.
Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?
ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.
Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.
Vittünk magunkkal hibakód kiolvasót csak az volt a probléma hogy amikor rá raktuk nem csinált semmi csak töltött vártunk de valami oknál fogva nem lehetett meg nézni.
na hát ne ilyen kütyüt vigyetek :D
de ha mókolva van a szenzor, ne várj hibakódot szerintem.
diagnosztizálni pedig BMW spec diaggal lehet. a többi baromság.
YELLOW
Elküldve: 2018-04-23 21:41 Segítsetek!
bnorbee írta:
Sziasztok!
Segítsetek!
BMW e38 utastér fűtő/hűtő ventilátor gondol egyet és megáll nem fúj levegőt, ami nagyon kellemetlen a melegben. Aztán "felerősödik" újra fúj néhány percig, mikor már úgy érzem, hogy nem fogok megfőni ismét elveszti az intenzitását.
Süni lehet a baj?
Budapest környékén keresek olyat aki ért hozzá, MEGBÍZHATÓ, megnézi, kicseréli. (Nincs műhelyem, sem szerszámom, kedvem még csak lenne8O)
Előre is köszönöm a segítséget!
Bnorbee
kb. 95%, hogy a süni a gond.
Adriano98
Elküldve: 2018-04-23 21:14 Autóvásárlás
Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW
kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?
BmwFanaT
Elküldve: 2018-04-23 16:58 Olajszint érzékelő szenzor
bigben írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?
a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.
Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?
ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.
Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.
Vittünk magunkkal hibakód kiolvasót csak az volt a probléma hogy amikor rá raktuk nem csinált semmi csak töltött vártunk de valami oknál fogva nem lehetett meg nézni.
bnorbee
Elküldve: 2018-04-23 15:08 Segítsetek!
Sziasztok!
Segítsetek!
BMW e38 utastér fűtő/hűtő ventilátor gondol egyet és megáll nem fúj levegőt, ami nagyon kellemetlen a melegben. Aztán "felerősödik" újra fúj néhány percig, mikor már úgy érzem, hogy nem fogok megfőni ismét elveszti az intenzitását.
Süni lehet a baj?
Budapest környékén keresek olyat aki ért hozzá, MEGBÍZHATÓ, megnézi, kicseréli. (Nincs műhelyem, sem szerszámom, kedvem még csak lenne8O)
Előre is köszönöm a segítséget!
Bnorbee