Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-04-08 20:11 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. :?: :?:

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?:-o:-o


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki :D
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot. 8) 8) :lol: :lol:


figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.

Adriano98 Elküldve: 2018-04-08 19:41 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. :?: :?:

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?:-o:-o


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki :D
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot. 8) 8) :lol: :lol:

YELLOW Elküldve: 2018-04-08 18:40 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. :?: :?:

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?:-o:-o


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki :D
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.

rece65 Elküldve: 2018-04-08 13:14 Android az e46-ba

rece65 írta: Sziasztok!

Vettem egy ilyen fejegységet.
Próbáltuk beépíteni de csak a gombok világítanak a kijelző nem kapcsol be!
Természetesen a hozzáadott kábellel kapcsoltuk össze a bmw gyári csatlakozójával.
Meg sem villan mikor ráadom a gyújtást és a bekapcs gombot megnyomom,ha hosszan nyomom a bekapcs gombot akkor kb 12-15 mp után villan a háttér világítás hármat és ennyi!
Reset gombot nem találunk rajta,a jobb oldali sd kártya nyílás melletti likban olyan mintha lenne egy kapcsoló de csak óvatosan mertük benyomni de erre sem történik semmi!

Másik autóban nem tudtuk kipróbálni de nem hiszem hogy a kocsival lenne a gond!Egy sima sony rádiós cd simán megy benne minden gond nélkül.


Van ötlet mi lehet a gond?

Sikerült beüzemelnem a fejegységet!:kiraly:

Nem volt egyszerű beépíteni de megérte a fáradságot! :)

Gps nagyon gyors és pontos,kijelző szép és látható még napsütésben is,Bt telefonálás is szépen működik.Igaz itt hangminőség nem hifi de egy gyári beépített másik autóban lévő kihangosító sem jobb sokkal...
Tolató kamerát beépítettük ,tökéletesen végzi a dolgát.
Zene szépen szól ,igaz egy külső erősítőm van tehát itt nem a fejegység csinálja a hangot. Wifi-je is szépen kapcsolódik az itthoni routerhez,nem túl gyors de elegendő.

Nagyon tetszik minden rajta kivéve a rádió vételt!
Tud vki megoldást arra hogy jobb legyen a rádió vétel?
Gondolom az a baj hogy a gyári antennát és erősítőt nem használja,vagy nem úgy ahogyan a gyári fejegység.
Ha van itt más is akinek ilyen fejegysége van,leírhatná a saját tapasztalatát,esetleg mire kell figyelni beállításkor..
Ez ao ELM327 V1.5 OBD2 Bluetooth Adapter jó lesz hozzá?
Érdemes ilyet venni vagy csak egyszer érdekes amikor újdonság és utána nem használja az ember?
"DAB ( extra device required )
support DAB+ box"--------- ez mire való?

BMW0926 Elküldve: 2018-04-08 09:55 Légtömegmérõ

Sziasztok

Nekem is alapjárati problémám van, viszont a közelbe nem igazán találtam olyan embert(A BMW mania-n kívül), aki rá tudná kötni gépre a kocsit, hogy megnézzük, mi a baja(szeretném, ha más is megnézné a kocsit). Viszont sokat olvastam utána és arra jutottam, hogy nekem is 80%, hogy a légtömegmérő lesz a probléma. Én kiszedtem valamelyik nap és sűrített levegővel(nem fogni a fejeket:D ) adtam neki, gondoltam szarabb nem lesz, mint volt, hát... Mintha egy kicsivel szarabb lenne a szokásostól is, bár mondhatni indításról indításra egyre szarabb, míg be nem melegszik.

A kérdésem az lenne, hogy 2.2 170LE M54B22-es motorhoz milyen légtömegmérőt ajánlotok? Lecserélném, azzal rosszat úgyse teszek. Kb. 30-at szánnék rá, nagyon max. 40-et, de csak ha muszáj. És még ehhez tartozó kérdésem is lenne:

1. kell-e programozni majd az új légtömegmérőt
2. Lehúzhatom a mostaniról a csatit és mehetek vele úgy pár km-t? Jobb lesz tőle az alapjárat?



YELLOW Elküldve: 2018-04-07 18:37 Most vettem BMW-t

peti9577 írta: Sziasztok! Nem régen vettem egy bmw 316i e46 ot. És gyertyát akarok cserélni! Melyik gyertya lenne ami megbízható? Motorkód: n46b18a Köszi a segitséget :)


NGK BKR6EQUP
én ezt ajánlom. én is ezt használom.
arra készülj fel, ha túl régi már a gyújtótrafó, akkor az új gyertya lehet kinyírja valamelyiket. nekem az egyik már rosszalkodott annak idején, majd gyertyacsere után 150km-rel ki is nyírta a rosszalkodó trafót végleg.
vettem 4 új Beru trafót és az NGK gyertyákkal már 30ezret lementem gond nélkül.

peti9577 Elküldve: 2018-04-07 18:21 Most vettem BMW-t

Sziasztok! Nem régen vettem egy bmw 316i e46 ot. És gyertyát akarok cserélni! Melyik gyertya lenne ami megbízható? Motorkód: n46b18a Köszi a segitséget :)

pot Elküldve: 2018-04-06 23:24 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.


Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????

pejko Elküldve: 2018-04-06 20:07 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
pejko írta:
YELLOW írta:
pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW :D


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.


Olvasás meg volt. Nem dobott ki semmit. 2 különböző helyen nézettem meg, egyiknél sem dobott ki semmit.


és a két különböző hely az mi volt? mivel lett olvasva? ha ilyen univerzális olcsó vacakkal, akkor nem csoda ha nincs hiba.


Sziasztok! Megoldódott a problémám. Üzemanyag szűrő csere, és repedt volt az egyik csövem. Most újra a régi az autóm. Köszönöm a segítségeteket. :D

YELLOW Elküldve: 2018-04-05 13:13 Mi lehet a baj?

pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.