Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Krapulax6 Elküldve: 2018-03-18 14:29 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit


Hallo.
Nekem is csak tekert az onindito bar nem allt le.
Egyszeruen nem indult.Igaz 20d de egy probat meger...
Ac pumpa rele:

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

Bitu79 Elküldve: 2018-03-17 18:02 Mi lehet a baj?

tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit

tade Elküldve: 2018-03-17 17:55 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?

raul227 Elküldve: 2018-03-17 17:49 Külsõ tükörlap

koszonom
hat a tukorbol semmi nem maradt,illetve ottmaradt.ami a kepen van annyi van.


Bitu79 írta:
raul227 írta: Akkor olcsón megúsztam :)
YELLOW írta:
raul227 írta: ]sziasztok,tegnap egy balfasz szlovákiai,a szokásos rájuk jellemzö magatartással hajtva átjött a sávomba,Hála a J;o Istennek nem lett frontális baleset,de a tükreinknek annyi lett.rendört hivtam,ö a hibás persze. Azt kérdezném hogy a képek alapján mit,hogyan kell cseréljek. Egy ismerösöm azt mondja,csak ragasztva van vagyis volt a tükör. amugy füthetö,mozgatható belülröl. Ideiglenesen,vagy állandó jelleggel elég lesz majd ha szerzek valahogy valami bontóból csak tükörlapot és ráragasszuk?vagy pattintós?vagy hogy s mint mükszik ez? az egész cserés?maga a tartó része megvan,behajlott mint amikor én behajtom automosonál,meg a festésen egy kicsit látszik. koszonom elore is.

a tükörlap pattintós, körben pattan be. tehát csak efszel egy E46-ba való fűthető tükörlapot, összedugod és bepattintod a helyére.

Így van.Ha eltört a tükör burkolat is,akkor veszel egy újat.Az is bepattintós.A 2 lyukba pattan bele a 2 füle a burkolatnak.A képek alapján írtam,mivel nem látom a burkolat 2 db kis fülecskéjét a helyén.Itt a pontos szerelés menete.Nem nagy szám kicserélni tényleg. A tükör szerelése


Bitu79 Elküldve: 2018-03-16 17:55 Külsõ tükörlap

raul227 írta: Akkor olcsón megúsztam :)
YELLOW írta:
raul227 írta: ]sziasztok,tegnap egy balfasz szlovákiai,a szokásos rájuk jellemzö magatartással hajtva átjött a sávomba,Hála a J;o Istennek nem lett frontális baleset,de a tükreinknek annyi lett.rendört hivtam,ö a hibás persze. Azt kérdezném hogy a képek alapján mit,hogyan kell cseréljek. Egy ismerösöm azt mondja,csak ragasztva van vagyis volt a tükör. amugy füthetö,mozgatható belülröl. Ideiglenesen,vagy állandó jelleggel elég lesz majd ha szerzek valahogy valami bontóból csak tükörlapot és ráragasszuk?vagy pattintós?vagy hogy s mint mükszik ez? az egész cserés?maga a tartó része megvan,behajlott mint amikor én behajtom automosonál,meg a festésen egy kicsit látszik. koszonom elore is.

a tükörlap pattintós, körben pattan be. tehát csak efszel egy E46-ba való fűthető tükörlapot, összedugod és bepattintod a helyére.

Így van.Ha eltört a tükör burkolat is,akkor veszel egy újat.Az is bepattintós.A 2 lyukba pattan bele a 2 füle a burkolatnak.A képek alapján írtam,mivel nem látom a burkolat 2 db kis fülecskéjét a helyén.Itt a pontos szerelés menete.Nem nagy szám kicserélni tényleg. A tükör szerelése

YELLOW Elküldve: 2018-03-16 10:03 E90 vásárlás

MavericK írta:
YELLOW írta:
MavericK írta: Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor


hát a 170 lovas 20i N43B20 elég bajos, haver most szív vele. elektromos vízpumpa, injektor, trafó, gyertya problémák, difi csapágy probléma. meg voltak még egyebek. bár az N45 se sokkal jobb.
sajnos az évjárat választásod behatárolja azt, hogy nehéz túl jót ajánlani.
még az újabb 6 hengeresek is jobb választások talán.
nem akartalak elkeseríteni. persze kifoghatsz jót.


Hat koszonom, bar nem sikerult okosabbnak lennem, igy tenyleg meg a 6 hengeres N52 igeretesebbnem tunik, bar mindennapi jarasra meg tul nagynak itelem.


ettől több okosságot nem tudok mondani. sajnos. én személy szerint E90-ből N46 motorost vennék, pedig azzal is gond van, ha nem figyelnek rá. viszont az FL-es jobban tetszik. éppen ezért nem valószínű, hogy E9x szériából valaha is lesz autóm.
az a bibi, hogy nehéz jó előéletű autókat találni. max ismerőstől. olyan meg ritka, hogy klappoljon minden. őszintén nem tudom neked nyugodt szívvel ajánlani egyiket sem.
nekem az a véleményem, hogy az a legjobb ha az ember 0 km-esen tud megvenni egy autót, akkor sokáig jó lehet, de ahhoz is az kell, hogy fele intervallumban cserélje az olajat legkésőbb. pont most olvastam egy csoportban, hogy 57ezer km alatt nem volt olaj cserélve. tessék. a németek sem viszik hamarabb. sokat is mennek, nem fog negyedévente szervizbe járni. majd amikor a 30ezret eléri és kalimpol a gép. a sok török, román, albán szervizes meg vagy megcsinálja, vagy nem. itthon is a legtöbb megveszi a drága autót, de szervizelésre már nem akar költeni.

MavericK Elküldve: 2018-03-16 09:36 E90 vásárlás

YELLOW írta:
MavericK írta: Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor


hát a 170 lovas 20i N43B20 elég bajos, haver most szív vele. elektromos vízpumpa, injektor, trafó, gyertya problémák, difi csapágy probléma. meg voltak még egyebek. bár az N45 se sokkal jobb.
sajnos az évjárat választásod behatárolja azt, hogy nehéz túl jót ajánlani.
még az újabb 6 hengeresek is jobb választások talán.
nem akartalak elkeseríteni. persze kifoghatsz jót.


Hat koszonom, bar nem sikerult okosabbnak lennem, igy tenyleg meg a 6 hengeres N52 igeretesebbnem tunik, bar mindennapi jarasra meg tul nagynak itelem.

YELLOW Elküldve: 2018-03-15 22:28 E90 vásárlás

MavericK írta: Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor


hát a 170 lovas 20i N43B20 elég bajos, haver most szív vele. elektromos vízpumpa, injektor, trafó, gyertya problémák, difi csapágy probléma. meg voltak még egyebek. bár az N45 se sokkal jobb.
sajnos az évjárat választásod behatárolja azt, hogy nehéz túl jót ajánlani.
még az újabb 6 hengeresek is jobb választások talán.
nem akartalak elkeseríteni. persze kifoghatsz jót.

MavericK Elküldve: 2018-03-15 22:09 E90 vásárlás

Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor

katonaza Elküldve: 2018-03-15 19:06 Egr szelep

adeloga írta:
YELLOW írta:
adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.


Megvan a tettes - SZERVÍZHIBA - izzítógyertya cserén volt a gép, és az EGR vákumcsövét direktbe kötötték be, nem a vezérlőn át, így állandóan teljesen nyitott állapotban volt...mit is mondhatnék :evil:

Most az EGR szépen dolgozik, de megjelent a légtömegmérő hiba, és alacsony fordulaton 1-2ben "dadog" a motor - nem hinném, hogy hirtelen tönkrement a légtömegmérő...erre gondoltad gondolom, hogy kéne egy adaptáció?
BMW Scan 1.4 em van, ez nem tudja sajnos...INPA tudja?

Mindenesetre nagyon köszi YELLOW!!!! :kiraly:


Egy szerelő érdekes dolgot mesélt, mely szerint a diesel leállításkor visszaköhög a légszűrő felé valamennyi levegőt, ami szennyezi az útközben található légtömegmérőt.

Érdemes lehet tehát a légtömegmérőt kiszerelést követően tisztítani, kifejezetten erre a célra fejlesztett tisztítóspray alkalmazásával.

Utána pedig adaptáció törlést javaslok.