Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-01-04 08:00 világításmodul programozása

frankopetre írta:
Buki írta: Sziasztok!

Adott egy Faceliftes e46 xenonos autó és behalt az LCM, kicserélték egy compactból való LCM-re.
Elől nincs gond a világítással,de hátul összevissza világít.
Ha jól tudom NCS-vel újra kell programozni és jó lesz.

Valaki csinált hasonlót?


Ha megvan az eredeti LCM arról le tudod tölteni a configot és rá tudod tölteni az újra.


attól, hogy a config-ot átrakod még az kevés, ha normálisan akarja megcsinálni az ember.
autó világítás vezérlés gyártásban dolgozom, és bizony nem minden esetben csak az SW más. hanem maga a HW is.
a compact hátsó lámpája más, mint egy sedan-é, főleg egy FL sedan-é, az sem mindegy adott esetben, hogy halogén, vagy xenon lámpához való. akár 1-1 alkatrész eltérés is lehet.
én nem tudom konkrétan, hogy van a BMW-nél, hogy volt ezekben az időben, de gyanítom, hogy nem csak az SW volt különbség.
javasolt mindig olyan bontott alkatrészt beszerezni, ami a legközelebb áll az adott autóhoz. típus, évjárat a legközelebb essen hozzá, jobb esetben az SW, HW számok is stimmeljenek. és még ezek után is lehet kell állítgatni config-ot, de alvázszám, km átírások kellenek.

drherczeg Elküldve: 2018-01-03 13:41 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.


Az az autó igen, de nincsen benne hi-fi...gyári hangszórók egy alap kenwood fejegységgel és ennyi...én is furcsálltam, mert a régi akksit egyszer kivettük, mert meghülyült a ventilátor, ment éjjel-nappal és teljesen leszívta. Szóval akkor az akksi kiszedése lenullázta a computert...most nem, hanem csak "megállította"

YELLOW Elküldve: 2018-01-02 20:12 Mi lehet a baj?

drherczeg írta: Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?


hát ez érdekes, ha lekötöd az akksit rögtön kinullázza.
amit te írsz az csak akkor lehetséges, vagyis akkor tartom lehetségesnek, elképzelhetőnek, ha az autóban valami nagy hifi van és a mélynyomóhoz van egy nagy kondi.
úgy gondolnám hifi vonalon indulnék el, az zavarhat be.
már ha arról az autóról van szó, ami szerepel az adatlapodon.

drherczeg Elküldve: 2018-01-02 19:14 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy kicseréltem az akksit és azóta (nem minden esetben, de 10-ből kb 7-szer) úgy reagál a kulcs kivételre, minha az akksit is kivettem volna. Pl. a rádió beállítások törlődnek, és az immobilzer is indításnál kéri a pin kódot. (kártyás rádiós immob...a pin kódot alapesetben nem kellene megadni). Az akksi csere után viszont nem törlődött a board computer, az óra se nullázódott le, hanem csak pár percet késett (ameddig nem volt benne az akksi). A kocsit 2011-ben vettem és most cseréltem benne akkumulátort először. Az előző egy Perion volt, 74mA 680...ugyanilyet vettem most Vartába. Mi lehet a baj? Mit lehetne vele csinálni? Vegyem ki az akksit és rakjam vissza? Vagy a computert kellene nullázni?

YELLOW Elküldve: 2018-01-01 12:31 Társalgó

mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:


A DSC vezèrlő is az ABS kockàval van? Mert most egy szerelő azt tanàcsolta ( nem ismerem),hogy csere. Felújított 50 ezer kezdèsnek. De ha nem az? Diagnosztika nem volt. Nekem az első BMW-m, annyira nem vagyok még kèpben.


az ugyanaz. de én feleslegesen nem cserélgetnék. macerás. de te dolgod, de én mindenképp diag először, mert lehet csak kalibrálni kell.


Köszi a vàlaszod. Elvileg a kèt hàtsó jeladó cserèlve lett. Ha kiütik a hibàt, szèp minden. Mikor kipörög valamelyik kerék,visszajön kipörgésgàtló hiba, és megint nincs DSC.... Ez mi? Vagy hogy van?


ezért mondom, hogy kalibrálni kell a DSC-t. de szerintem 98-ban még nem volt E39-ben, csak ASC. de utólag a tömb cserével meg lehetett oldani. hogy most neked, hogy van azt nem tudom.
a másik gond, hogy oké, hogy cserélve volt az ABS szenzor, de más fajta kell ASC-hez és más DSC-hez. ha rossz lett rendelve, akkor okozhat problémát az is.

borbelyi Elküldve: 2018-01-01 12:28 Társalgó

mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:


A DSC vezèrlő is az ABS kockàval van? Mert most egy szerelő azt tanàcsolta ( nem ismerem),hogy csere. Felújított 50 ezer kezdèsnek. De ha nem az? Diagnosztika nem volt. Nekem az első BMW-m, annyira nem vagyok még kèpben.


az ugyanaz. de én feleslegesen nem cserélgetnék. macerás. de te dolgod, de én mindenképp diag először, mert lehet csak kalibrálni kell.


Köszi a vàlaszod. Elvileg a kèt hàtsó jeladó cserèlve lett. Ha kiütik a hibàt, szèp minden. Mikor kipörög valamelyik kerék,visszajön kipörgésgàtló hiba, és megint nincs DSC.... Ez mi? Vagy hogy van?

Szia!
Sopronban van megbízható és hozzáértő BMW szerelő: Jagosits Krisztofer 06709485116.
Én is első BMW-s vagyok, járkáltam én is szerelőtől szerelőig. Itt megcsinálták az autót! Van diag és csak ahhoz nyúlnak hozzá amihez szerszámjuk van, vagy tudnak hozzá szerezni! Nem buherálnak!!!!


mickeystone Elküldve: 2018-01-01 05:09 Társalgó

YELLOW írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:


A DSC vezèrlő is az ABS kockàval van? Mert most egy szerelő azt tanàcsolta ( nem ismerem),hogy csere. Felújított 50 ezer kezdèsnek. De ha nem az? Diagnosztika nem volt. Nekem az első BMW-m, annyira nem vagyok még kèpben.


az ugyanaz. de én feleslegesen nem cserélgetnék. macerás. de te dolgod, de én mindenképp diag először, mert lehet csak kalibrálni kell.


Köszi a vàlaszod. Elvileg a kèt hàtsó jeladó cserèlve lett. Ha kiütik a hibàt, szèp minden. Mikor kipörög valamelyik kerék,visszajön kipörgésgàtló hiba, és megint nincs DSC.... Ez mi? Vagy hogy van?

YELLOW Elküldve: 2017-12-31 23:11 Társalgó

mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:


A DSC vezèrlő is az ABS kockàval van? Mert most egy szerelő azt tanàcsolta ( nem ismerem),hogy csere. Felújított 50 ezer kezdèsnek. De ha nem az? Diagnosztika nem volt. Nekem az első BMW-m, annyira nem vagyok még kèpben.


az ugyanaz. de én feleslegesen nem cserélgetnék. macerás. de te dolgod, de én mindenképp diag először, mert lehet csak kalibrálni kell.

mickeystone Elküldve: 2017-12-31 22:58 Társalgó

Pocses írta:
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:


A DSC vezèrlő is az ABS kockàval van? Mert most egy szerelő azt tanàcsolta ( nem ismerem),hogy csere. Felújított 50 ezer kezdèsnek. De ha nem az? Diagnosztika nem volt. Nekem az első BMW-m, annyira nem vagyok még kèpben.

Sanyi320d Elküldve: 2017-12-30 18:51 Kipuf. rendszer

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni van egy BMW 320d e46 om 2003 as évjárat 150 le.

A kérdésem az lenne hogy létezik e rá nyitott rendszer, és ha igen akkor az milyen árban van, vagy valami linket tudnátok e nekem küldeni, ahol tudok nézni?
És még annyi hogy egy nyitott rendszerrel el tudom érni a sokak által szeretett huhogós hangot?

Segítségeteket előre is köszönöm!