Összesen 44977 találat
Pocses
Elküldve: 2017-12-30 08:12 Társalgó
mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...
Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O
Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)
UI: olajcserère Castrol 5w40-es?
Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.:kiraly:
mickeystone
Elküldve: 2017-12-29 22:42 Társalgó
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...
Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O
Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)
UI: olajcserère Castrol 5w40-es?
mickeystone
Elküldve: 2017-12-29 13:50 Társalgó
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...
Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O
Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron :)
Pocses
Elküldve: 2017-12-29 13:05 Társalgó
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...
Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben. 8O
Jani69
Elküldve: 2017-12-29 06:47 Mi lehet a baj?
Tano írta:
Jani69 írta:
Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!
A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik. Lásd még itt.
Köszönöm! A pillangószelepek ki vannak szedve,de a működtető mechanizmus és elektronika nincs kiiktatva,ezek benne vannak. Akkor ennek a vezérlése hibás. Kell valamit csináljak vele,vagy így már nincs jelentősége?
Közben meg is találtam a hibát,csak a csatlakozót felejtettem el visszadugni!!!
Tano
Elküldve: 2017-12-28 22:45 Mi lehet a baj?
Jani69 írta:
Sziasztok! Vettem egy Scanert 1.4.0.Sikerült feltelepíteni nagy nehezen és nem látja csak a motort és a váltót. A többire azt írja "not found".Mit kell csinálni,hogy mindent lásson? Amit viszont hibának ír " Swirl flap actuator" .A Google fordító szerint "Örvénykamra működtető" "Hiba jelen van",négy izzítógyertyára pedig "Hiba nincs jelen". A kérdésem az lenne,hogy az Örvénykamra működtető az "Izzítás vezérlő" lenne? Előre is köszönöm!
A kettő hiba teljesen külön kezelendő. A "Swirl flaps" az a beömlőben lévő pillangószelepek, ezeknek vákuumos/elektromos szelepes a vezérlése. A hibajeled erre vonatkozik.
Lásd még itt.
mickeystone
Elküldve: 2017-12-28 12:30 Társalgó
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...
YELLOW
Elküldve: 2017-12-27 20:26 Társalgó
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.
mickeystone
Elküldve: 2017-12-27 20:24 Társalgó
YELLOW írta:
mickeystone írta:
Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (1998). Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.
Köszi!
biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.
Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...
sndrs
Elküldve: 2017-12-27 19:22 Motor hibajel(sarga)
YELLOW írta:
sndrs írta:
Üdv!
E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.
Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.
Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).
Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?
(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)
Üdv,
melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.
N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.
Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.
Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.