Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Gabee Elküldve: 2022-03-03 15:41 Alufelni méretek

Sziasztok!
BMW E46 alá,gyári egyszéles 18"-os style 135-ös alufelnire milyen gumiméretet ajánlotok,ami még bírja a magyar utakat azért és nem csal sokat vagy semennyit a km óra?
Köszi!
Üdv.

KaszaS Elküldve: 2022-03-01 09:07 angel eye

Sziasztok!

Az a gondom hogy a Black Hella lámpámból tönkre ment az angel eye megvilágító LED modul.

Holtudnék beszerezni cseredarabot vagy javít e valaki ilyet.

Köszi.

Logojdaj Elküldve: 2022-02-21 12:07 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

[quote="Logojdaj"]
YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Ez egy 2012-es F30 318d, neten nem igazán találtam szolenoid szelepet hozzá. Ebben a modellben is van ilyen szelep? Viszont nekem csak melegen ingadozik az alapjárat, ez is váltó hibára utal?

Logojdaj Elküldve: 2022-02-21 11:20 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.


Köszönöm a segítséged!

YELLOW Elküldve: 2022-02-20 18:35 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Logojdaj írta:
YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!


ez váltó probléma. lehet segít egy váltóolaj és szűrő csere, de lehet egy alapos tisztítás kell a szolenoid szelepeknek. de maga a wandler is lehet rossz.

Logojdaj Elküldve: 2022-02-20 17:26 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
RamPeti írta: Sziasztok! 2015-ös, Mo-i, márkaszervizes, 150e km-es BMW 525 D. Nemrég vettem. Hidegen, melegen, egyaránt, D-ben, féken állva, nagyon enyhén meg-megremeg a motor járása, enyhe egyenetlen hullámok vannak a járásában. Ha kiveszem N-be, akkor megszűnik. Visszarakom újra csinálja. Nem markáns a jelenség de egyértelműen észlelhető. Gyári szintű diagnosztikán voltam, hibakód nincs. 1 éve márkaszervizben szívósort takarítottak, és hengerfej beömlő csatornákat is. Azóta 5.000 km-t ment az autó. Van valakinek ötlete mi lehet ez a remegés? Motor egyáltalán, vagy váltó? Köszönöm!


mikor D-be van, nem adsz gázt, csak felengeded a féket, hogyan indul el az autó? szépen finoman kúszik, vagy rángat?


Szia nekem is ez a jelenség jött elő, és ahogy írtad D-ből felengedve rángatva indul el.
Esetleg lenne ötleted mitől lehet? Légtömegmérő hibára gyanakodtam de a cseréje nem segített.
Előre is köszönöm!

Aladin32 Elküldve: 2022-02-12 19:56 BMW kulcsok

Sziasztok
Végig olvastam szerintem az ehez kapcsolodo topikokat hátha volt már valaki igy. De nem találtam ilyet. Naszoval. Egy kulcsal vettem a a autot. A távirányitora már akkor sem reagált se nyitás zárás sem a tanitásra nem csinál semmit. Vettem egy uj kulcsot gondolván hogy biztos a kulcs rossz.. De erre a kulcsra sem reagál se a tanitásra se semmire
Bentről gombal zárodik /nyilik
Kulcsal az ajtoban nyit/zár szépen csak a távurányitora nem reagál.
Hol keressem a hibát?

YELLOW Elküldve: 2022-02-10 17:29 N46 és N42 motorok

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Olyan gondom akadt,hogy menet közben néha kivillan a töltéslámpa 1-2 tizedre le is áll a motor de mivel lendületben van megy is tovább.
Cseréltem már trafókat mind a négy új,cseréltem gyertyákat azok is újak de még most is elvétve nyakaskodik.
A diag csak annyit irt,hogy gyújtáskimaradás 1-3 henger gondolom ez lesz az.
Én elektromos hibára gyanakszom de ha van ötletetek szivesen fogadom.
Esetleg gyújtókábel lehet?


a töltéslámpa emiatt nem világítana. itt valami kontakt hiba lesz. valahol egy testkábel meg van lazulva, az magán az akksin a saru. vagy épp haldoklik a generátor. de az hamar kiderül.
amiket cseréltél, szerintem nem lesz köze hozzá.
mondjuk fontos eldönteni, hogy mi van előbb. a töltés lámpa, majd leáll, vagy fordítva.


Szia.
Előbb mindig a torpanás vagy rántás van és rá 0,1-0,2 mp-re kivillan a töltésjelző.
Mihez hasonlitsam neked?
Mint pl mész a pályán 120-130 körül és egy két tized mp-re leveszed a gázról a lábad de abban a pillanatban vissza is rakod rá.
A negativ kontaktom jó nincs semmi lötyögés sehol.A kábel nem öregedhetett el mármint a gyújtókábel?
Lehet ott van a kakika hol átad hol nem........HM?


tönkre tud menni a gyújtókábel, a régi fajta, ami miatt inkább a szigetelés lesz gatya, és ívet húzhat. ugye itt a trafó bent van, tehát ide sima "madzagok" mennek, amin megy 12V és a jel.
esetleg talán a csatlakozásoknál kontakt probléma. de ez nem fog töltés lámpát okozni szerintem. vagy akkor tényleg megáll a motor.
de én még mindig generátor hibát mondanám, szorul esetleg már a csapágy, vagy a kefék rosszak. a torpanás simán lehet megszoruló csapágy miatt.


Köszönöm szépen!
Rákerestem már kábel garnitúrára is mondván veszek újat de ezt én nem értem.
A gép olyasmit hoz mint amik anno a zsigánál meg egyebeknél voltak.
Nekem ilyen vastag(6mm)vezeték nem is megy a trafóhoz de a weboldal csak olyat hoz.
Nem ismerem ennek a gyújtását de nekem 3 vékonyka szál van a csatban.Biztos úgy van ahogy mondod miszerint jelet kap az alapján gyújt de akkor miért hoz mást az oldal.?
Néztem már youtub-on is hpgyan cserélik de erről egy szó sincs csak a trafó cserét ecsetelik.Ha van vmi linked róla vagy esetleg ráérsz kicsit elmogyorózhatnád nekem.
Én még zsigán nevelkedtem ezt ott megoldottam meg mást is de ez az új technika már nekem kinai.


néha oldalak hoznak hülyeségeket. más autónál, ahol a trafó, vagy a gyújtás nem közvetlen a szelepfedélnél van, oda kell a vastag vezeték, hiszen nagyfeszültséget kell vinni rajta. esetünkben pedig csak a trafót kell működtetni, ahhoz pedig elég a vékony vezeték.
most nem tudom mit kell elmagyarázni? azért nem találsz róla, mert ezeknek a vezetékeknek ritkán lesz baja. ha van inkább kontakt hiba csatlakozásnál. ezért van az, hogy a trafó elfárad. ahol van gyújtókábel, ott a kábel azért tud, hiszen rajta nagy áram folyik, a kondíciója romlik idővel, szigetelése kikeményedik, megreped és ívet húz. ugye itt a trafó és a gyertya között van a gyújtókábel. esetünkben a gyertyára közvetlen a trafó megy. ez gyorsabb és kevesebb a veszteség. viszont a trafókat jobban éri a hő, ezért ugyanúgy hazsnálódik.


Köszönöm vágom!
Egy éve vettem új trafókat és gyertyákat persze ez nem jelenti azt hogy nem térdelhet le vmi idő előtt.
Most pl rendszeresen csinálja hogy hideginditás után trappol háromhengerezik és ha elindulsz akkor sem jobb mert szarik beindulni a negyedik.
Megállsz leállitod vársz egy kicsit és mint ha mi sem történt volna kalimpál mind a négy rendesen.
Az viszont igaz hogy itt a trafó nagyobb hőterhelésnek van kitéve mint pl egy zsigánál.
Mindenesetre köszönöm átnézem majd a kontaktokat de sztem más lesz mert csak hidegen rakoncátlankodik.


pedig ez tipikusan trafós jelenség, amit írsz. hidegen nem indul be, majd leállítod, indítasz és minden jó. lehet írtad, de milyen trafókat vettél? én annak idején nem véletlen vettem BERU-kat. Bosch szóba se jöhetett, pedig rám akarták beszélni. a gyáriak egyébként BREMI-k, ami konkrétan típushibásak. én nem tartom kizártnak, hogy raktáron sok maradt és azokat még mindig árulják.
egyébként az ECU-n belül is simán lehet probléma.


Nekem a DELPHI-t ajánlották azt vettem de lehet rossz választás volt.
Az ECU amit irsz az a vezérlő elektronika?
Lehet csak frissités kell neki nem értek hozzá.Vagy cserélni szokták?
Na én ezt már nem vágom.......


jelen esetben a motorvezérlőre gondolok.
lehet frissíteni, de hardveres hibára gondolok, forrasztási gondra, vagy kontakt hibára az ECU-n belül.


Köszönöm!
Hát ez a forrasztás nem jó hir abba én nem másznék bele.
Ezt a diag ki sem mutatja igaz?Roppant boldog vagyok:-(ehhez már műszerész kell
Ha megkeresem ezt a vezzérlőt (fingom sincs hol leledzik)tudok én itthon vmit kezdeni vele?Gondolok ilyen kontakt tisztitásra stb?


bal oldalon van az A oszlop tövében egy doboz a motortérben. vannak ott relék, biztosítékok a fedél alatt. az alatt van az ECU. hát én nem olyan kontakt hibára gondoltam, amit egy tisztogatás megold.
nem mondom, hogy ez a baja, csak felvetettem, mint eshetőséget. egy normális szerelőhöz vidd el, olyanhoz, aki már javított pár BMW-t, vagy főként erre van ráállva. mezei szerelő, kezdi elölről, mert neki úgy egyszerűbb.


Szia.
Igen megleltem.Biztit nem sokat látok benne talán 6-7db.Valószinnűleg ott lesz a baj mert a trafó meg a gyertya ha kipurcan akkor soha nem lenne jó de ez néha csinálja néha nem.
Viszem majd Kinkunfélegyházára vezérlés és szimering cserére ott megemlitem a dolgot ők csak BMW-t csinálnak biztos több rálátasuk van mint nekem.
Ha az ECU-t cserélnem kell akkor ki a rossz és bele az új vagy nem ilyen egyszerű?


ez nem igaz. a trafó is tud éppen csak rossz lenni.
hát azért pár dolgot szokás átírni az ECU-ban. ki lehet cserélni, indulhat is vele, de nem lesz 100%.

kisskarex Elküldve: 2022-02-10 14:12 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Olyan gondom akadt,hogy menet közben néha kivillan a töltéslámpa 1-2 tizedre le is áll a motor de mivel lendületben van megy is tovább.
Cseréltem már trafókat mind a négy új,cseréltem gyertyákat azok is újak de még most is elvétve nyakaskodik.
A diag csak annyit irt,hogy gyújtáskimaradás 1-3 henger gondolom ez lesz az.
Én elektromos hibára gyanakszom de ha van ötletetek szivesen fogadom.
Esetleg gyújtókábel lehet?


a töltéslámpa emiatt nem világítana. itt valami kontakt hiba lesz. valahol egy testkábel meg van lazulva, az magán az akksin a saru. vagy épp haldoklik a generátor. de az hamar kiderül.
amiket cseréltél, szerintem nem lesz köze hozzá.
mondjuk fontos eldönteni, hogy mi van előbb. a töltés lámpa, majd leáll, vagy fordítva.


Szia.
Előbb mindig a torpanás vagy rántás van és rá 0,1-0,2 mp-re kivillan a töltésjelző.
Mihez hasonlitsam neked?
Mint pl mész a pályán 120-130 körül és egy két tized mp-re leveszed a gázról a lábad de abban a pillanatban vissza is rakod rá.
A negativ kontaktom jó nincs semmi lötyögés sehol.A kábel nem öregedhetett el mármint a gyújtókábel?
Lehet ott van a kakika hol átad hol nem........HM?


tönkre tud menni a gyújtókábel, a régi fajta, ami miatt inkább a szigetelés lesz gatya, és ívet húzhat. ugye itt a trafó bent van, tehát ide sima "madzagok" mennek, amin megy 12V és a jel.
esetleg talán a csatlakozásoknál kontakt probléma. de ez nem fog töltés lámpát okozni szerintem. vagy akkor tényleg megáll a motor.
de én még mindig generátor hibát mondanám, szorul esetleg már a csapágy, vagy a kefék rosszak. a torpanás simán lehet megszoruló csapágy miatt.


Köszönöm szépen!
Rákerestem már kábel garnitúrára is mondván veszek újat de ezt én nem értem.
A gép olyasmit hoz mint amik anno a zsigánál meg egyebeknél voltak.
Nekem ilyen vastag(6mm)vezeték nem is megy a trafóhoz de a weboldal csak olyat hoz.
Nem ismerem ennek a gyújtását de nekem 3 vékonyka szál van a csatban.Biztos úgy van ahogy mondod miszerint jelet kap az alapján gyújt de akkor miért hoz mást az oldal.?
Néztem már youtub-on is hpgyan cserélik de erről egy szó sincs csak a trafó cserét ecsetelik.Ha van vmi linked róla vagy esetleg ráérsz kicsit elmogyorózhatnád nekem.
Én még zsigán nevelkedtem ezt ott megoldottam meg mást is de ez az új technika már nekem kinai.


néha oldalak hoznak hülyeségeket. más autónál, ahol a trafó, vagy a gyújtás nem közvetlen a szelepfedélnél van, oda kell a vastag vezeték, hiszen nagyfeszültséget kell vinni rajta. esetünkben pedig csak a trafót kell működtetni, ahhoz pedig elég a vékony vezeték.
most nem tudom mit kell elmagyarázni? azért nem találsz róla, mert ezeknek a vezetékeknek ritkán lesz baja. ha van inkább kontakt hiba csatlakozásnál. ezért van az, hogy a trafó elfárad. ahol van gyújtókábel, ott a kábel azért tud, hiszen rajta nagy áram folyik, a kondíciója romlik idővel, szigetelése kikeményedik, megreped és ívet húz. ugye itt a trafó és a gyertya között van a gyújtókábel. esetünkben a gyertyára közvetlen a trafó megy. ez gyorsabb és kevesebb a veszteség. viszont a trafókat jobban éri a hő, ezért ugyanúgy hazsnálódik.


Köszönöm vágom!
Egy éve vettem új trafókat és gyertyákat persze ez nem jelenti azt hogy nem térdelhet le vmi idő előtt.
Most pl rendszeresen csinálja hogy hideginditás után trappol háromhengerezik és ha elindulsz akkor sem jobb mert szarik beindulni a negyedik.
Megállsz leállitod vársz egy kicsit és mint ha mi sem történt volna kalimpál mind a négy rendesen.
Az viszont igaz hogy itt a trafó nagyobb hőterhelésnek van kitéve mint pl egy zsigánál.
Mindenesetre köszönöm átnézem majd a kontaktokat de sztem más lesz mert csak hidegen rakoncátlankodik.


pedig ez tipikusan trafós jelenség, amit írsz. hidegen nem indul be, majd leállítod, indítasz és minden jó. lehet írtad, de milyen trafókat vettél? én annak idején nem véletlen vettem BERU-kat. Bosch szóba se jöhetett, pedig rám akarták beszélni. a gyáriak egyébként BREMI-k, ami konkrétan típushibásak. én nem tartom kizártnak, hogy raktáron sok maradt és azokat még mindig árulják.
egyébként az ECU-n belül is simán lehet probléma.


Nekem a DELPHI-t ajánlották azt vettem de lehet rossz választás volt.
Az ECU amit irsz az a vezérlő elektronika?
Lehet csak frissités kell neki nem értek hozzá.Vagy cserélni szokták?
Na én ezt már nem vágom.......


jelen esetben a motorvezérlőre gondolok.
lehet frissíteni, de hardveres hibára gondolok, forrasztási gondra, vagy kontakt hibára az ECU-n belül.


Köszönöm!
Hát ez a forrasztás nem jó hir abba én nem másznék bele.
Ezt a diag ki sem mutatja igaz?Roppant boldog vagyok:-(ehhez már műszerész kell
Ha megkeresem ezt a vezzérlőt (fingom sincs hol leledzik)tudok én itthon vmit kezdeni vele?Gondolok ilyen kontakt tisztitásra stb?


bal oldalon van az A oszlop tövében egy doboz a motortérben. vannak ott relék, biztosítékok a fedél alatt. az alatt van az ECU. hát én nem olyan kontakt hibára gondoltam, amit egy tisztogatás megold.
nem mondom, hogy ez a baja, csak felvetettem, mint eshetőséget. egy normális szerelőhöz vidd el, olyanhoz, aki már javított pár BMW-t, vagy főként erre van ráállva. mezei szerelő, kezdi elölről, mert neki úgy egyszerűbb.


Szia.
Igen megleltem.Biztit nem sokat látok benne talán 6-7db.Valószinnűleg ott lesz a baj mert a trafó meg a gyertya ha kipurcan akkor soha nem lenne jó de ez néha csinálja néha nem.
Viszem majd Kinkunfélegyházára vezérlés és szimering cserére ott megemlitem a dolgot ők csak BMW-t csinálnak biztos több rálátasuk van mint nekem.
Ha az ECU-t cserélnem kell akkor ki a rossz és bele az új vagy nem ilyen egyszerű?

YELLOW Elküldve: 2022-02-08 17:34 N46 és N42 motorok

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok.
Olyan gondom akadt,hogy menet közben néha kivillan a töltéslámpa 1-2 tizedre le is áll a motor de mivel lendületben van megy is tovább.
Cseréltem már trafókat mind a négy új,cseréltem gyertyákat azok is újak de még most is elvétve nyakaskodik.
A diag csak annyit irt,hogy gyújtáskimaradás 1-3 henger gondolom ez lesz az.
Én elektromos hibára gyanakszom de ha van ötletetek szivesen fogadom.
Esetleg gyújtókábel lehet?


a töltéslámpa emiatt nem világítana. itt valami kontakt hiba lesz. valahol egy testkábel meg van lazulva, az magán az akksin a saru. vagy épp haldoklik a generátor. de az hamar kiderül.
amiket cseréltél, szerintem nem lesz köze hozzá.
mondjuk fontos eldönteni, hogy mi van előbb. a töltés lámpa, majd leáll, vagy fordítva.


Szia.
Előbb mindig a torpanás vagy rántás van és rá 0,1-0,2 mp-re kivillan a töltésjelző.
Mihez hasonlitsam neked?
Mint pl mész a pályán 120-130 körül és egy két tized mp-re leveszed a gázról a lábad de abban a pillanatban vissza is rakod rá.
A negativ kontaktom jó nincs semmi lötyögés sehol.A kábel nem öregedhetett el mármint a gyújtókábel?
Lehet ott van a kakika hol átad hol nem........HM?


tönkre tud menni a gyújtókábel, a régi fajta, ami miatt inkább a szigetelés lesz gatya, és ívet húzhat. ugye itt a trafó bent van, tehát ide sima "madzagok" mennek, amin megy 12V és a jel.
esetleg talán a csatlakozásoknál kontakt probléma. de ez nem fog töltés lámpát okozni szerintem. vagy akkor tényleg megáll a motor.
de én még mindig generátor hibát mondanám, szorul esetleg már a csapágy, vagy a kefék rosszak. a torpanás simán lehet megszoruló csapágy miatt.


Köszönöm szépen!
Rákerestem már kábel garnitúrára is mondván veszek újat de ezt én nem értem.
A gép olyasmit hoz mint amik anno a zsigánál meg egyebeknél voltak.
Nekem ilyen vastag(6mm)vezeték nem is megy a trafóhoz de a weboldal csak olyat hoz.
Nem ismerem ennek a gyújtását de nekem 3 vékonyka szál van a csatban.Biztos úgy van ahogy mondod miszerint jelet kap az alapján gyújt de akkor miért hoz mást az oldal.?
Néztem már youtub-on is hpgyan cserélik de erről egy szó sincs csak a trafó cserét ecsetelik.Ha van vmi linked róla vagy esetleg ráérsz kicsit elmogyorózhatnád nekem.
Én még zsigán nevelkedtem ezt ott megoldottam meg mást is de ez az új technika már nekem kinai.


néha oldalak hoznak hülyeségeket. más autónál, ahol a trafó, vagy a gyújtás nem közvetlen a szelepfedélnél van, oda kell a vastag vezeték, hiszen nagyfeszültséget kell vinni rajta. esetünkben pedig csak a trafót kell működtetni, ahhoz pedig elég a vékony vezeték.
most nem tudom mit kell elmagyarázni? azért nem találsz róla, mert ezeknek a vezetékeknek ritkán lesz baja. ha van inkább kontakt hiba csatlakozásnál. ezért van az, hogy a trafó elfárad. ahol van gyújtókábel, ott a kábel azért tud, hiszen rajta nagy áram folyik, a kondíciója romlik idővel, szigetelése kikeményedik, megreped és ívet húz. ugye itt a trafó és a gyertya között van a gyújtókábel. esetünkben a gyertyára közvetlen a trafó megy. ez gyorsabb és kevesebb a veszteség. viszont a trafókat jobban éri a hő, ezért ugyanúgy hazsnálódik.


Köszönöm vágom!
Egy éve vettem új trafókat és gyertyákat persze ez nem jelenti azt hogy nem térdelhet le vmi idő előtt.
Most pl rendszeresen csinálja hogy hideginditás után trappol háromhengerezik és ha elindulsz akkor sem jobb mert szarik beindulni a negyedik.
Megállsz leállitod vársz egy kicsit és mint ha mi sem történt volna kalimpál mind a négy rendesen.
Az viszont igaz hogy itt a trafó nagyobb hőterhelésnek van kitéve mint pl egy zsigánál.
Mindenesetre köszönöm átnézem majd a kontaktokat de sztem más lesz mert csak hidegen rakoncátlankodik.


pedig ez tipikusan trafós jelenség, amit írsz. hidegen nem indul be, majd leállítod, indítasz és minden jó. lehet írtad, de milyen trafókat vettél? én annak idején nem véletlen vettem BERU-kat. Bosch szóba se jöhetett, pedig rám akarták beszélni. a gyáriak egyébként BREMI-k, ami konkrétan típushibásak. én nem tartom kizártnak, hogy raktáron sok maradt és azokat még mindig árulják.
egyébként az ECU-n belül is simán lehet probléma.


Nekem a DELPHI-t ajánlották azt vettem de lehet rossz választás volt.
Az ECU amit irsz az a vezérlő elektronika?
Lehet csak frissités kell neki nem értek hozzá.Vagy cserélni szokták?
Na én ezt már nem vágom.......


jelen esetben a motorvezérlőre gondolok.
lehet frissíteni, de hardveres hibára gondolok, forrasztási gondra, vagy kontakt hibára az ECU-n belül.


Köszönöm!
Hát ez a forrasztás nem jó hir abba én nem másznék bele.
Ezt a diag ki sem mutatja igaz?Roppant boldog vagyok:-(ehhez már műszerész kell
Ha megkeresem ezt a vezzérlőt (fingom sincs hol leledzik)tudok én itthon vmit kezdeni vele?Gondolok ilyen kontakt tisztitásra stb?


bal oldalon van az A oszlop tövében egy doboz a motortérben. vannak ott relék, biztosítékok a fedél alatt. az alatt van az ECU. hát én nem olyan kontakt hibára gondoltam, amit egy tisztogatás megold.
nem mondom, hogy ez a baja, csak felvetettem, mint eshetőséget. egy normális szerelőhöz vidd el, olyanhoz, aki már javított pár BMW-t, vagy főként erre van ráállva. mezei szerelő, kezdi elölről, mert neki úgy egyszerűbb.