Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Jani69 Elküldve: 2017-12-22 18:44 Hátsó ablakmosó spriccni javítás

Sziasztok! Amióta BMW-t vettem nem mondható unalmasnak az életem. Precíz ember vagyok és mindig találok valamit.... Szóval a lényeg,hogy a hátsó ablakmosóm nem spricceli a vizet,hanem csak úgy bőségesen lefolyik az ablakon és a lapát csak félig törli le a koszt. Állítottam a fúvókán de semmi nem változott.Lehetséges,hogy a fúvóka van eltömődve,vagy a mosószivattyú gyengélkedik?

Pocses Elküldve: 2017-12-22 08:32 M43TU motor

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. :kiraly:Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam! :porgosnevetos:
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.:wink:

Bitu79 Elküldve: 2017-12-21 19:26 M43TU motor

YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. :kiraly:Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.

Sanya44 Elküldve: 2017-12-18 21:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Üdvözlök mindenkit.
Még nincs BMW-ém,és pont ebben szeretném kérni a segítségeket.Egy X3-ast szeretnék vásárolni csak nem tudom,hogy benzinest vagy gázolajost és,hogy melyik motor jó belőle.És abban is segíthetnétek,hogy mire kell odafigyelni a vásárláskor. Előre is minden segítséget köszönök.

Adriano98 Elküldve: 2017-12-18 18:53 Nagy navi utólag

Hektor írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Én most szeretnék majd utólagosan, 16:9-es navit betenni. Újonnan venném, amit ha jól tudom csak be kell tenni a rádió és a klímapanel helyére. Ha jól tudom, csak rá kell dugni a rádió kábelt, bár ezekhez nem nagyon értek, így ha tévedek, javítsatok ki engem. :D
Még a GPS antenna beépítését nem nagyon tudom, hogy hova tegyem. Én esetleg arra gondoltam, hogy talán a kárpit alatt felvezetném és az első szélvédő tetejére, az esőszenzor helyére. Nem nagyon értek ezekhez, ezért kértem itt egy kicsi segítséget, mielőtt megveszem. Esetleg más hasznos tanácsot tudtok adni? Előre is köszönöm! :)







Szia !
Bár az én autómban gyári 16:9 van, a fiam kocsijába egy androidosat tettem bele.
A gyári magnó ki, a klíma panel alulra kerül. Itt sajna kell egy kis faragást eszközölni, de nem vészes. Erről találsz videót a youtubon, de ha nem találsz megkeresem és elküldöm neked. A csatlakozó kompatibilis, de a rádió antennához nekem venni kellett egy átalakítót. ( Egyes tipusoknál adják vele ) az usb csatlakozót a kesztyűtartóba vezettem, a gps antenna a szélvédő jobb alsó sarkában van. A telóhoz külön mikrofont én nem vezettem sehová, mert a gyári saját mikrofonnal jól hallani. A videón minden rajta van szerintem.
https://youtu.be/gU_h99YWwyo
Azt hiszem ez az a video. Sok sikert.


Szia!
Köszi, ez nagyon jó videó, ráadásul magyarul. Így már azért könnyebb lesz. Az USB helyéről én is gondolkoztam, de nem nagyon tudtam hová kitalálni. És ha esetleg nem lenne hozzá átalakító az antennához, akkor hol tudnék beszerezni? Én ezt néztem ki:
E46 Navi




yvette71 Elküldve: 2017-12-18 14:16 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.


Pár esős nap a jövőben és kiderül, hogy használt-e! Hibakód mentes, Békés karácsonyt mindenkinek!


A levélrács volt az első, amit kicseréltünk... sajnos ott sincs probléma. Köszönöm szépen a segítséget! Remélem kiszárad és magától megjavul, mert még az autószerelőig 800km vár rá pénteken...:roll:

borbelyi Elküldve: 2017-12-18 10:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.


Pár esős nap a jövőben és kiderül, hogy használt-e! Hibakód mentes, Békés karácsonyt mindenkinek!

YELLOW Elküldve: 2017-12-18 06:54 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.

borbelyi Elküldve: 2017-12-18 06:17 Mi lehet a baj?

bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs

bricktopm Elküldve: 2017-12-17 22:38 Mi lehet a baj?

yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.