Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bayerische46 Elküldve: 2017-12-15 04:08 világításmodul programozása

Sziasztok!
Következőben szeretnék segítséget kérni!
Ncs expert vagy bmw scanner alatt szeretném beprogramozni,hogy a központi nyitásakor világítson a helyzetjelzőm(jelen esetben angles karikák)illetve záráskor ez a fény aludjon el.
Egyik programnál sem sikerült megtalálnom ilyen beállítást.
Valaki esetleg tudja hol keressem?

Benyo89 Elküldve: 2017-12-11 12:18 Fék

gulyi írta:
Benyo89 írta:
gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.


Oké, de a pumpába miromlik el? A tömítés? Vagy mi?



Hát jó kérdés mert végülis nem egy bonyolult szerkezet. Így visszagondolva szerintem elég lett volna tömítést cserélni. De azt hiszem nekem bontottat raktak bele. Más lehet jobban tudja mint én.

gulyi Elküldve: 2017-12-11 11:19 Fék

Benyo89 írta:
gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.


Oké, de a pumpába miromlik el? A tömítés? Vagy mi?

Benyo89 Elküldve: 2017-12-11 10:49 Fék

gulyi írta: Sziasztok!
A következő probléma jött elő nálam ma, hogy alacsony fordulatnál nem termel vákumot a fék rásegítő.Araszolás közben, majdnem bele mentem az előttem haladóba,mert fel keményedett a fékpedál és nem bírtam megállni.Országúton nem jelentkezett hiba fékezéskor
Jelentkezett már valakinek ilyen?
Köszi a válaszokat


Szia!

Nekem is ez volt. Tönkrement a vákumpumpa nálam.
1 fékezést tudott kb utána felkeményedett.
Nálam sajnos telenyomta olajjal a főfékhengert így az is cserés lett...
Nem tudom miért találta ki ezt a pumpás megoldást a bmw... szívó motor termel annyit amennyit kell pumpa nélkül is... Szerintem.
Remélem segítettem.

viktor Elküldve: 2017-12-10 12:16 ködlámpa

Slade írta: Sziasztok!

Elnézést, ha már volt kérdezve az alábbi kérdés.

Van egy gyönyörű E91 320d autóm, nemrég vásároltuk. Szeretném megkérdezni a nálam gyakorlottabb tulajokat, hogy utólagosan mennyire bonyolult első ködlámpát betenni a kocsiba?
Elég a lámpa és egy másik világításkapcsoló, vagy kell hozzá esetleg kiegészítő modul is a vezérlés miatt?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.
Slade


Szerintem még a vezetékek sincsenek benne.
Ezekbe, utólag bármit beszerelni elég macerás. A realoem-en nézd meg, mi kell hozzá http://www.realoem.com/bmw/

Phonixboy Elküldve: 2017-12-07 17:14 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire


Sikerült ki szedni a disa szelepet ki takarítottam KB fél milliméteres kotyogása van. Légtömegmérő bosh márkájú. Kíváncsiságból szét szedett állapotban rá adtam a gyújtást és azt vettem észre hogy nem zár be kábelt vissza dugtam. El indítani így nem mertem nehogy valami bajt csináljak.

BrianHUN Elküldve: 2017-12-07 08:01 Autóvásárlás

Köszönöm a segiítséget, megfogadom a tanácsodat. Remélem jó autó lesz, mgveszem és én is BMW-s legetek ;) köszönöm még gyazer.

YELLOW Elküldve: 2017-12-06 17:18 Mi lehet a baj?

Powerpityu írta:
YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz :mrgreen:, abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom. :porgosnevetos:


de azt nézd meg, hogy mindegyik kulccsal csinálja-e... ha igen, akkor lehet abban valami, hogy a gyújtáskapcsoló rossz. mondjuk ha nincs fény a műszerfalon, akkor gyanús erőteljesen.
mindenre én sem emlékszem, de felelősséget nem vállalok érte :D

Powerpityu Elküldve: 2017-12-06 16:42 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz :mrgreen:, abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom. :porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2017-12-06 16:31 Mi lehet a baj?

Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?