Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


spilltomi Elküldve: 2017-11-15 10:12 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(


Nem örülnék neki, de gondoltam rá én is. Viszont jelet küld az ecu-nak az ews, csak biztos, hogy nem jót. Esetleg azt nem tudod, ha így történt és ews-t cserélek, akkor ecu-t is kell cserélni? Így lenne értelme, de hátha lehet programozni is...

YELLOW Elküldve: 2017-11-15 10:04 Mi lehet a baj?

spilltomi írta: Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)


túl hasznosat nem tudok neked mondani, de azt tudom, hogy BMW-k nem nagyon szeretik ha bikázzák őket, sőt bikáztatni sem jó.
jó pár éve egy BMW-s talin egy X3-at kellett volna bebikázni, de mondtam, hogy én nem kockáztatom. gáz nem gáz, nem kellett volna az autóban játszani az agyukat, mert amit leműveltek... az gázabb volt, mint, hogy én nem bikáztattam be őket.
ugye van bikázó pont is, az sem mindegy, hogy ott csinálja az ember, vagy az akksin keresztül közvetlen.
nekem gyanús, hogy az EWS-t kinyírtad. :(

spilltomi Elküldve: 2017-11-15 09:51 Mi lehet a baj?

Sziasztok. (2002 X5 E53 3.0i M54)

Komoly matekozásban vagyok a paripámmal. Azért osztom meg ezt itt, mert hátha akad olyan, akivel előfordult ilyesmi, vagy valaki aki tudja pontosan mi is történik és tud nekem segíteni.

A történet úgy néz ki, hogy az autó tökéletesen működött, de néha felvillant a check engine lámpa. Kiolvastam a hibát, lambdaszonda, katalizátor, secondary air system problémákat írt a gép. Megvizsgáltam az autót és elég rossz állapotban voltak a levegőcsövek, volt amelyik el is volt teljesen szakadva (sec air system csöve, ami a szelepet és a szívósort köti össze). Mivel sok cső volt rossz, ezért úgy döntöttem leszedem a szívósort és átnézek mindent és cserélem ami rossz. Gyakorlatilag majdnem minden csőből új került bele + disa szelepet is kapott, mert az is halott volt. Kitakarítottam mindent és összeraktam az autót, majd mikor indítanám, villog a műszerfal, gyenge a világítás stb.. lemerült az akksi(2 hetet állt közben és működött róla fogyasztó). Megpróbáltam bikázni egy másik autóról, így sem történt semmi. Éjszakára feltettem tölteni az akkut. Reggel vissza az akksi, minden a helyén, indítom és megint semmi. Önindító nem kattan.

Akkumulátor tesztelve(cserélve is), önindító tesztelve, benzinszivattyú+relé tesztelve, computerből a kivezetések szálai multiméterrel tesztelve.

Új hibakód: 128 EWS-Transmission/-Parity

Inpával, próbáltam szinkronizálni az ews-t a dme-vel. Nem csinálja meg. NCSExpert sem csinálja meg, mindkét program próbálkozásánál ugyanazt a hibát dobja ki:

No response from controlunit
No answer from ECU

Most várok egy kulcstanító programot és azzal megpróbálom újraprogramozni az ews-t és betanítani a saját kulcsát, vagy egy újat.

Van valakinek tippe, ötlete, hogy ez mitől lehet, illetve, hogy mi a pontos hiba egyáltalán és a megoldása? Minden segítséget és tippet előre is köszönök! :)

MattM325 Elküldve: 2017-11-15 07:51 Olajzabálás

Toma28 írta: Sziasztok!
Vettem egy E60 525i N52b25A motorkodu bmw-t.158000km van benne.1500km után,tölteni kell bele 1l motorolajat.Az auto nem füstöl,szépen,egyenletesen jár a motor.Mi lehet a baja.
Borsodban tudtok e ajánlani hozzá értö szerelöt.A válaszokat elöre is köszönöm.




A BMW egyik legproblémásabb motorja.
Ennél a motornál a dugattyúgyűrűk alulméretezése okozza a problémát, valamint a szelepszár szimmering. Csak a felújítás segít. Valamikor 2007-ben javították, ezek az újabb fekete szelepfedéllel szerelt autók. Az N52B30-nál nem voltak ilyen problémák.

MattM325 Elküldve: 2017-11-15 07:37 Olajzabálás

konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...

konkolyd Elküldve: 2017-11-15 07:24 Olajzabálás

bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.


Toma28 Elküldve: 2017-11-14 21:46 Olajzabálás

Sziasztok!
Vettem egy E60 525i N52b25A motorkodu bmw-t.158000km van benne.1500km után,tölteni kell bele 1l motorolajat.Az auto nem füstöl,szépen,egyenletesen jár a motor.Mi lehet a baja.
Borsodban tudtok e ajánlani hozzá értö szerelöt.A válaszokat elöre is köszönöm.


bricktopm Elküldve: 2017-11-14 15:08 Olajzabálás

Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka

Insigma Elküldve: 2017-11-14 13:26 Olajzabálás

konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:

konkolyd Elküldve: 2017-11-14 12:00 Olajzabálás

Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol: