Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


alfred46 Elküldve: 2017-10-17 20:03 Motor-váltó

Sziasztok!


BMW E46 320d ha az 1.-esben odalépek és váltok 2.-ik ba akkor valami ütésszerü hang hallatszik hátúlról.
Szerintetek mi lehet az oka?

alfred46 Elküldve: 2017-10-15 13:35 Klíma

alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?


Nem AUTO állásban van, és igen mind a 3 gombon világit a zöld kis égő...

Senkinek semmi tippe?:(

alfred46 Elküldve: 2017-10-14 17:49 Klíma

YELLOW írta:
alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?


Nem AUTO állásban van, és igen mind a 3 gombon világit a zöld kis égő...

YELLOW Elküldve: 2017-10-14 16:58 Klíma

alfred46 írta:
YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...


és a vezérlő másik oldalán mind a 3 gomb világít? illetve nem AUTO állásban van?

alfred46 Elküldve: 2017-10-14 16:55 Klíma

YELLOW írta:
alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?


A hátsó szélvédő fűtés be volt kapcsolva de már nincs, valamint a hópehely feletti gomb is be volt nyomva de már az sem aktiv és mégsem megy...

YELLOW Elküldve: 2017-10-14 16:42 Klíma

alfred46 írta: Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?


nem nyomtad be a hátsó szélvédőfűtést, vagy a hópehely gomb feletti gombot?

alfred46 Elküldve: 2017-10-14 15:29 Klíma

Sziasztok!
BMW E46 320d dgitális klima problémám van, csak is kizárólag a szélvédőnel fújja a levegőt es a többi nyilláson nem fúj semmit bárhogy is állitgatom.
Előző este még müködött normálisan, másik nap reggelre már csak a szelvedőnel jött a levegő.
Szerintetek miért csinálja ezt?

YELLOW Elküldve: 2017-10-12 17:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.


Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne


hát lehet M43-ast nem nagyon olvastam még, de én azt hittem azokat nem adták csak vegyesen, vagy csak körcsatival. illetve, hogy a keverés is olyan 2000 vége felétől jellemző. de mondom tudhatom rosszul. igazából lényegtelen.

hil Elküldve: 2017-10-12 17:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.

Szia Y,
nekem 1999-es volt és mindkettő volt benne, nem csodálkoznék, ha a 2000 évjáratban már csak OBD lenne

YELLOW Elküldve: 2017-10-12 16:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta:
YELLOW írta:
dienadel írta: Tisztelt Márkatársak!

A következő problémával szembesültem. Vettem egy OBD II K+Dcan INPA kompatibilis kábelt ( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB...K-DCAN.jpg ) és feltelepítettem az INPA-t.
Csatlakozik az autóhoz, de csak a motorvezérlőt olvassa, a többi elektronikát nem. Mi lehet a probléma, mit szúrtam el?
Az autó egy 2000.10. havi e46 316i M43B19 motorral.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel: die nadel


1. vagy az OBD II-es kábelen lévő csatlakozó 7-8-as kivezetés nincs rövidre zárva,
2. vagy mivel neked körcsatis a téma, az átalakítóban lehet nincs összekötve valami.
ilyen kínai dolgoknál előfordulnak ilyenek.



Nem a 20 pin-es körcsatis, hanem OBD II-es diagnosztikai csatlakozója van az autónak.


hát én azt furcsállom... de akkor ez is lehet probléma.
volt olyan változat, amiben volt mind a kettő. szerintem a motortérben kell lennie kör csatinak, és a többi egységgel azon keresztül tudsz majd kommunikálni, de a 7-8-as lábnak rövidzárban kell lennie akkor is.

Nos ebben az autóban már csak OBD II-es diagnosztikai csatlakozó van. A 7-es és 8-as láb összezárása megoldotta a problémát, most már minden szépen működik.
Hálásan köszönöm a segítséget! :iszunkra:


ne haragudj meg, de valami nem kerek akkor. 2000-es évjáratban még a dízeleknek is körcsatis a megoldás.
M43 pedig egy régi motor eleve. a tévedés jogát fenntartom, és elhiszem neked, hogy csak OBD II van benne. de nekem fura.