Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-30 09:52 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.

Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.

mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.

Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)

Tudom nem mostani, gondolom azóta már túl vagy a fékcserén, de...
Ha esetleg bárki hasonló fékkombináción dilemmázna, akkor egyértelmű: Zimmermann!!!
Ate Powerdisk és Brembo társa a kínai utángyártás eltorzult darabjai.
Kb. 40e km-es tapasztalatomból beszélek, kibróbáltam ezt is, azt is. Ráadásul 2 különböző autón. Eredmény: Az első pár Ate ütött-rázott az első km-eken, szinte fékezés sem volt bennük, a következő garanciában cserélt széria szintén. Majd a 3. turnus bírta kb. 8000km-t. Ezután jött a Brembo Max, ugye ez egy és ugyanaz az előzőekben említett típussal. Első km-ekben rázott, de ezután már gyárira cseréltem. Ezt követő két évre jött a 325i, gondoltam kipróbálom a Powerdisk/Ceramic kombót, rázott, igaz inkább 80-tól. Lehet, hogy kissebb fékátmérőben beválik, nem tudom. Nekem soha többet kínai Ate.

Mielőtt az égbe menesztenénk a Zimmermannt, hadd áruljam el, hogy az előző autómon (E46 330Cd) 4* volt gyári tárcsa, mind a 4* kb. 70 000 km-t mentem velük, mire elkezdtek rázni és cserélni kellett őket. 1* tettem fel Zimmermannt, ami 30 000 km után produkálta ugyanazt a rázást, mint a gyári 70k után. Szóval NEM!

Én Bosch féktárcsákat vettem 5 éve,és tökéletesek.Eddig 30 000 km-t mentem velük.Szerintem sem márkafüggő a dolog,inkább használatfüggő.Féksípolást sem hallok soha felőlük.Elől kicseréltettem a féktárcsát is olyanra,amin vannak barázdák.A márkáját már nem tudom.Valami középkategóriásat vettem abból is 5 éve.A lényeg,hogy az ember mennyire használja,és hogyan.A jó minőségűt is idő előtt tönkre lehet tenni,ha valaki egyfolytában a féken áll.Sok olyan autóst látok,akik szinte mindenhol feleslegesen fékeznek.Az idő előtti elhasználódást,és hibákat a gyakori használat okozza.Prémium gyártók termékei természetesen tovább bírják a strapát.Akinek ilyen 10 000 km-enként kopik el a fékbetétje,az a fékpedálon áll mindig.

BarG Elküldve: 2017-08-29 21:59 Féktárcsa és fékbetét

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.


Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)


Tudom nem mostani, gondolom azóta már túl vagy a fékcserén, de...
Ha esetleg bárki hasonló fékkombináción dilemmázna, akkor egyértelmű: Zimmermann!!!
Ate Powerdisk és Brembo társa a kínai utángyártás eltorzult darabjai.
Kb. 40e km-es tapasztalatomból beszélek, kibróbáltam ezt is, azt is. Ráadásul 2 különböző autón. Eredmény: Az első pár Ate ütött-rázott az első km-eken, szinte fékezés sem volt bennük, a következő garanciában cserélt széria szintén. Majd a 3. turnus bírta kb. 8000km-t. Ezután jött a Brembo Max, ugye ez egy és ugyanaz az előzőekben említett típussal. Első km-ekben rázott, de ezután már gyárira cseréltem. Ezt követő két évre jött a 325i, gondoltam kipróbálom a Powerdisk/Ceramic kombót, rázott, igaz inkább 80-tól. Lehet, hogy kissebb fékátmérőben beválik, nem tudom. Nekem soha többet kínai Ate.



Mielőtt az égbe menesztenénk a Zimmermannt, hadd áruljam el, hogy az előző autómon (E46 330Cd) 4* volt gyári tárcsa, mind a 4* kb. 70 000 km-t mentem velük, mire elkezdtek rázni és cserélni kellett őket. 1* tettem fel Zimmermannt, ami 30 000 km után produkálta ugyanazt a rázást, mint a gyári 70k után. Szóval NEM!

jani8304 Elküldve: 2017-08-29 19:06 Segítsetek!

YELLOW írta:
jani8304 írta: Sziasztok!
E46-hoz keresek motorvezérlőt.2002-es 1.8i 143le.A segítséget előre is köszönöm!


szerintem bontókban, esetleg BMW FB csoportokban nagyobb sikerrel jársz. :wink:
bontókat egy hasonló ...fanatics oldalon találsz.


Ok!Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2017-08-29 18:56 Segítsetek!

jani8304 írta: Sziasztok!
E46-hoz keresek motorvezérlőt.2002-es 1.8i 143le.A segítséget előre is köszönöm!


szerintem bontókban, esetleg BMW FB csoportokban nagyobb sikerrel jársz. :wink:
bontókat egy hasonló ...fanatics oldalon találsz.

YELLOW Elküldve: 2017-08-29 11:36 Féktárcsa és fékbetét

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.


Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)


Tudom nem mostani, gondolom azóta már túl vagy a fékcserén, de...
Ha esetleg bárki hasonló fékkombináción dilemmázna, akkor egyértelmű: Zimmermann!!!
Ate Powerdisk és Brembo társa a kínai utángyártás eltorzult darabjai.
Kb. 40e km-es tapasztalatomból beszélek, kibróbáltam ezt is, azt is. Ráadásul 2 különböző autón. Eredmény: Az első pár Ate ütött-rázott az első km-eken, szinte fékezés sem volt bennük, a következő garanciában cserélt széria szintén. Majd a 3. turnus bírta kb. 8000km-t. Ezután jött a Brembo Max, ugye ez egy és ugyanaz az előzőekben említett típussal. Első km-ekben rázott, de ezután már gyárira cseréltem. Ezt követő két évre jött a 325i, gondoltam kipróbálom a Powerdisk/Ceramic kombót, rázott, igaz inkább 80-tól. Lehet, hogy kissebb fékátmérőben beválik, nem tudom. Nekem soha többet kínai Ate.


én nem tudom az enyém kínai-e vagy sem. nekem is rázott. majd a szilent blokk ki lett cserélve poliuretánra és nincs rázás. én nem akartam elhinni, hogy a fék az. pedig műszakin a szilenten sem láttak semmit, több esetben sem.
kb 2 hónapja voltam műszakin. kb 45-50ezerrel ezelőtt volt a fékcserém. fékhatás kiváló, 1% eltérés van oldalanként. nem is tudom mennyi lehet (gyakori kérdésen utána néztem azt írták elől 20% lehet, amit én marhára sokallok). akkor külön taps az enyémnek.
kollégám OFF autóra Zimmermann-t tett. sokat dilemmázott rajta. nincs vele megelégedve. nem ráz, csak nem az igazi a fékhatás úgy érzi. nem a száguldozós fajta pedig.

MattM325 Elküldve: 2017-08-29 10:54 Féktárcsa és fékbetét

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit :D
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.


Gratula :)
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz :)
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.


mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.


Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell :)


Tudom nem mostani, gondolom azóta már túl vagy a fékcserén, de...
Ha esetleg bárki hasonló fékkombináción dilemmázna, akkor egyértelmű: Zimmermann!!!
Ate Powerdisk és Brembo társa a kínai utángyártás eltorzult darabjai.
Kb. 40e km-es tapasztalatomból beszélek, kibróbáltam ezt is, azt is. Ráadásul 2 különböző autón. Eredmény: Az első pár Ate ütött-rázott az első km-eken, szinte fékezés sem volt bennük, a következő garanciában cserélt széria szintén. Majd a 3. turnus bírta kb. 8000km-t. Ezután jött a Brembo Max, ugye ez egy és ugyanaz az előzőekben említett típussal. Első km-ekben rázott, de ezután már gyárira cseréltem. Ezt követő két évre jött a 325i, gondoltam kipróbálom a Powerdisk/Ceramic kombót, rázott, igaz inkább 80-tól. Lehet, hogy kissebb fékátmérőben beválik, nem tudom. Nekem soha többet kínai Ate.

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 22:59 Hütövetillátor

xgzoli írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?


Szia, mikor jött a 25-30 fokos nappali kánikula észrevettem, hogy klíma nélkül is megy a ventim ha már elég melege van a víznek. Szerintem olyan 105-110 fok körül kapcsolhat be magától. Szóval ha moccan középről a víz és nem megy a venti, akkor az bizony nem jó.

Amúgy diaggal lehet tesztelni, plusz ha a ventit lehúzo és adsz neki 12voltot el kéne induljon. Valamint gyakori hiba szokott lenni úgy tudom viszkonál a kuplung hiba, elektromosnál meg a vezérlő elektronika.

YELLOW Elküldve: 2017-08-27 20:17 Hütövetillátor

xgzoli írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?


havernak 520d van, őt az zavarja, hogy azonnal bekapcsol, jó nagy hangon.
szerintem a klímaventinek csak akkor kell menni, ha túl meleg van, és a menetszél nem elég visszahűteni a gázt a rendszerben.

John Elküldve: 2017-08-27 20:13 Rohadás

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni :mrgreen:
aki ide téved, annak van egyéb baja ;)

Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. :porgosnevetos: Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.
Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.

Utólag még egyszer elnézést,az inkasszó az agyamra ment de már csak 3.5 hónapig vonják a -30.000-et! :)Egyébként értem a szándékod,nem rosszból akarod,viszont küszöbtakarót azért én csak csak lebontottam mindkettőt,úgy videóztam. :)

Persze tudom,hogy levetted őket.De az egyszerűség kedvéért én megelégszem azzal,ha a fórumtagok csak úgy néznék meg,ahogy én.Az is elég összehasonlítási alapnak.De látod senki nem tett még fel videót rajtam kívül... Rozsdásodás

Max még annyi tanácsot lehet adni nekik aki vásárlás előtt állnak hogy próbaemeléseket is csináljanak. Azt én se csináltam helyszínen csak téli garnitúra cserekor ősszel sajnos.

xgzoli Elküldve: 2017-08-27 19:40 Hütövetillátor

Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?