Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 19:33 Rohadás

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni :mrgreen:
aki ide téved, annak van egyéb baja ;)

Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. :porgosnevetos: Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.
Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.

Utólag még egyszer elnézést,az inkasszó az agyamra ment de már csak 3.5 hónapig vonják a -30.000-et! :)Egyébként értem a szándékod,nem rosszból akarod,viszont küszöbtakarót azért én csak csak lebontottam mindkettőt,úgy videóztam. :)

Persze tudom,hogy levetted őket.De az egyszerűség kedvéért én megelégszem azzal,ha a fórumtagok csak úgy néznék meg,ahogy én.Az is elég összehasonlítási alapnak.De látod senki nem tett még fel videót rajtam kívül... Rozsdásodás

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 15:40 Rohadás

Annyit hozzáteszek még a videóimhoz,hogy az autók java az enyémnél sokkal rosszabb.De cáfoljatok meg,várom a vidiket :) Jó lenne,ha ti is feltennétek videót ezekről a helyekről összehasonlításképpen.A két küszöb hátsó fele,és az emelési pontok láthatóak a videómban,plusz a tankszellőztető rész.Ezek tipikus helyek e46-on,amiknél szeret elrohadni.A kezdőknek való segítség mellett azért bevallom kíváncsi vagyok a ti autóitokra is ilyen téren.Akinek 1 kiló sár van a kocsija alján,az előtte mosassa le,hogy lássunk is valamit belőle.Az alváz mosás amúgy is ajánlott.Aki lusta lapozni lefelé,annak itt vannak a videók:Rozsda helyek az alvázon e46-nál

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 15:09 Rohadás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Gondoltam jó lenne csinálni egy ilyen videós összefoglalót a tagoknak,hogy lássuk a körülbelül 15 éves autók küszöb állapotát.Ez összehasonlítási alapnak jó szerintem.Én pluszban feltettem még a tankszellőztető melletti részt.Az is rohadásra hajlamos az e46-osokon.Várom a ti videóitokat is ugyanezekről a helyekről.Csak egy lámpa,és telefon kell hozzá,semmi más.Az én kocsim is rozsdásodik,hiába jó állapotú.És nem áll szándékomban eltitkolni.Ugye múltkor Yellow írta,hogy eladásnál lehet én sem mondanék meg mindent.Hát tévedett.Akkor kezdem én:

úgy tudtam, hogy fel fogod ezt a témát hozni.
én meg pont két napja munkába menet fogalmaztam meg, hogy nem fogom szétbontani az autót, hogy megmutassam a küszöböt. :D
és ez így is lesz. nem azért mert titkolni való van a dologban, hanem mert mindennek van határa és időt, energiát sem akarok erre fordítani. :wink:

Feltettem közbe alul a linkeket.Ehhez semmit nem kell szétszedni!Ha nem akarod,megértem.Én feltettem a videókat,mert nincs titkolnivalóm,és kezdőknek segítség autóvásárlásnál.

csak mikor én számítottam tőled hasonló felhívásra, akkor az volt bennem, hogy tutti le akarod majd szedetni a küszöd takarót. mondom, meg a tudod mit.... :D azért így írtam. mert valamiért ráéreztem erre. :D szóval lehet csak jós vagyok. :twisted:

Aki nem látná a videóimat,az itt találja öket:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...154541#p54
Várom a tagok videóit.Aki nem csinál,megértem...

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 14:13 diagnosztikai programok

YELLOW írta:

én meg azt vettem észre, hogy az INPA, mintha nem mutatna minden shadow hibát. vagy lehet a scenner generálja be magának, esetleg valami megmaradt bitek alapján.


Mire gondolsz, miylen hiba?
Én is figyeltem, hogy a BMW scanner hoz egy ASC CAN hibát, amit az INPA nem. Viszont nem is élő hiba, ABS szenzoros időkből való. De a scanner hozzá....Plusz a világítás modulomban is szokott lenni egy, mivel az egyik hátsó index foglalatom néha kihagy, tudod a cold scannbe bedobja, ég a műszerfalon, majd ha felkapcsolom a lámpát kimegy. És ezt sem mutatja az INPA, vagy még nem találtam meg.

YELLOW Elküldve: 2017-08-27 14:04 diagnosztikai programok

bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. :))



A shadowban az van, amit begyűjtött, de közben inaktívvá vált. Pl ha lehúzod a légtömegmérőt akkor beáll hibába, amit ha törölsz is visszaír, de ha közbe visszadugod akkor shadowba teszi, tehát hiba VOLT, de megoldódott. Egyik legrosszabb dolog bizonyos autómárkáknál, hogy ha megszűnik egy hiba nyomtalanul eltűnik. Szerintem...

Nekem pl olajszenzorom hibás most, az élő hiba,hiába törlöm megmarad. Majd olajcserénél kicserélem és akkor bemegy shadowba, míg onnan is ki nem törlöm.

BMW scannerrel amúgy a DME shadow-t nem lehet törölni eddigi megfigyeléseim alapján. INPA kell hozzá. Meg ugye szenzorokat se lehet adaptálni. De végülis megtartom a scannert is, mert ha hirtelen ki kell olvasni mindent a kocsiból akkor sokkal szaporább.


én meg azt vettem észre, hogy az INPA, mintha nem mutatna minden shadow hibát. vagy lehet a scenner generálja be magának, esetleg valami megmaradt bitek alapján.

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 14:00 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


Aljas. Nagyon lehúzott. Még ha a fél motorteret lebontják is(nálam volt rá példa) anyaggal mindennel együtt fizettem 30ezret, és ott olajtól fagyállóig mindenre tölteni kellett...

Az meg hogy 2 hétig szereljenek egy autót külön vicc. Odaviszem aznap kész,meg is várom...max ha olyan másnap.

Az ABS -ednél valszeg egy szenzor ment el, mert ha beáll a kocka nem megy az óracsoport se. Szinte 100%, hogy a jobb hátsó szenzorod állt meg. Egy normális scannerrel ki tudod olvasni Univerzálissal nem. Sokat kipróbáltam már. Annyit tudok neked tanácsolni, hogy vegyél minimum egyet, vagy BMW scanner, vagy K+D can kábelt, hogy legalább tudd mi a gondja a kocsinak. 10ezer alatt megúszod és így nem vernek át legközelebb. Kár, hogy nem előbb láttam amit írtál, augusztus elején jártam egerben, ránéztem volna neked. De mindenképp mielőtt ismeretlen szerelőhöz mész érdemes körbekérdezni tapasztalatokról, meg hogy valakinek nincs e a közelben scannere.

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 13:53 diagnosztikai programok

John írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. :))



A shadowban az van, amit begyűjtött, de közben inaktívvá vált. Pl ha lehúzod a légtömegmérőt akkor beáll hibába, amit ha törölsz is visszaír, de ha közbe visszadugod akkor shadowba teszi, tehát hiba VOLT, de megoldódott. Egyik legrosszabb dolog bizonyos autómárkáknál, hogy ha megszűnik egy hiba nyomtalanul eltűnik. Szerintem...

Nekem pl olajszenzorom hibás most, az élő hiba,hiába törlöm megmarad. Majd olajcserénél kicserélem és akkor bemegy shadowba, míg onnan is ki nem törlöm.

BMW scannerrel amúgy a DME shadow-t nem lehet törölni eddigi megfigyeléseim alapján. INPA kell hozzá. Meg ugye szenzorokat se lehet adaptálni. De végülis megtartom a scannert is, mert ha hirtelen ki kell olvasni mindent a kocsiból akkor sokkal szaporább.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 09:46 Motor-váltó

YELLOW írta:
Filo írta: Hali!Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:
"Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!
.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be."
Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.

Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...
Na megvolt a hiba.Ez:

Hát ennyi....
Üdv Filo
köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme. :kiraly:
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

Sztem ezt senki nem fogja tudni megmondani.Elég furcsa,hogy így összelapította valami ott az üzemanyag csöveket...Ez egy elég ostoba hiba volt.Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-27 05:56 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?


Hello...
Az!Igen.



YELLOW Elküldve: 2017-08-27 01:18 Motor-váltó

Filo írta: Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo


köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme. :kiraly:
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?