Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Filo Elküldve: 2017-08-26 21:19 Motor-váltó

Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo

John Elküldve: 2017-08-26 18:40 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. :))

YELLOW Elküldve: 2017-08-26 16:18 diagnosztikai programok

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

bricktopm Elküldve: 2017-08-26 15:42 diagnosztikai programok

YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.

Perez Elküldve: 2017-08-26 14:11 Autóvásárlás

Jelenlegi vagy korábbi BMW M3 e46 tulajdonosokat keresek, akik megosztanák velem az autóval kapcsolatos tapasztalataikat e-mailben vagy akár személyesen is. Köszönöm szépen előre is! Péter

YELLOW Elküldve: 2017-08-26 13:42 diagnosztikai programok

bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)

bricktopm Elküldve: 2017-08-26 13:08 Nem tudom mi a baja az autómnak

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-26 11:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..

bricktopm Elküldve: 2017-08-26 10:30 diagnosztikai programok

Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.

zsokam Elküldve: 2017-08-26 07:59 Hütövetillátor

Sziasztok!

Segítségeteket kérem a következő jelenség megértésében E91 2008.08.
A nagy melegekben a motor leállítása után, (kulcs kivesz, autó lezár) a motor hűtő ventilátorom még 10 percig jár alacsony fordulaton.
Néha a zsaluk is nyitva maradnak néha meg zárt zsalu mögött megy.
20 C° kinti hőmérsékletnél is néha megy max fordulaton a ventilátor hideg motornál 1-2 percig majd leáll.

3 hete átmentem egy leszakadt faágon ami szétverte a jobb első kerékjáratot, ködlámpát, fényszórómosómat...:(
A ventilátorom azóta csinálja ezt.

Hol keresem a hibát?

Segítségeteket előre is köszönöm.
A.Zs.