Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-13 10:18 Centrálzár vezérlő, grundmodul

mrlevi0011 írta:
mrlevi0011 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
mrlevi0011 írta: Sziasztok!
2003-as 320d BMW, tegnap óta ast csinálja, ha csak röviden is nyomom meg a nyitás gombot 2 másodperc múlva teljesen lehúzza az ablakokat. Zárásra csak akkor ha hosszan nyomom. Valaki sejti esetleg, hogy mi lehet ennek az oka?
Most még jó is ilyen melegben, de ha eső lesz akkor kapkodhatok :D


Szerintem a gombja kezd elromlani a kulcsnak.Nézd meg a másik kulcsal,és ha azzal okés,akkor a kulcs gombja lesz a hunyó.


én már ilyet nem nagyon merek ajánlani, mert az utóbbi időben csak hülyén néznek rám, hogy milyen másik kulcs... :D sokaknak nincs csak egy távos, meg egy műanyag. sőt van akinek 1 távos sincs, és azt hiszi, hogy az normális, mert a távos az extra volt. ugye gépkönyv persze nincs, amiben láthatná :D ugye bontóból hozott autók már csak ilyenek.


Igen én is a micro kapcsolóra gyanakszom:wink:, csak egy távosat kaptam vele, a másik két kulcs a gyári bőrtokjában van, de abból az egyik a műanyag a másik meg nem távos


Nem a gomboknak van baja. Ma kinyitott kulccsal a kocsit és akkor is lemennek az ablakok.
Most nem tudom, hogy mi lehet a baj?


Van a vezető ajtóban az a kis motor,ami nyitja-zárja az ajtókat.Magyarán az elektromos zár.Ha az elromlik,akkor csinálhat ilyeneket...Ha ezt kicserélitek,akkor a kulcsokat is újra kell kódoltatni hozzá ha minden igaz.Az lehet a baja,hogy a hibás zárszerkezet miatt az autó azt hiszi mindig,hogy nyitva van.Ezért mennek le az ablakok,ha rányomsz a gombra a kulcson,amikor ténylegesen kinyitod...Szerintem ez lehet a logikus magyarázat.Ilyesmi hibákat találtam is a neten.

Az egyes tétel az.

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=41_1355

Esetleg a forgó részével van a baj(amibe belemegy a kulcs).Ugye ha a kulccsal nyitod a kocsit,és tovább tekered a kulcsot,akkor is kinyílnak az ablakok...Az is lehet még a hunyó.

Itt is írják:

https://www.bmwgm5.com/bmwgm5/Bad_Actuator.htm

Valószínűleg ezek felé lesz a megoldás.

Ha pénzt kérnék a segítségnyújtásomért,már gazdag lennék :D

mrlevi0011 Elküldve: 2017-08-13 08:53 Centrálzár vezérlő, grundmodul

mrlevi0011 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
mrlevi0011 írta: Sziasztok!
2003-as 320d BMW, tegnap óta ast csinálja, ha csak röviden is nyomom meg a nyitás gombot 2 másodperc múlva teljesen lehúzza az ablakokat. Zárásra csak akkor ha hosszan nyomom. Valaki sejti esetleg, hogy mi lehet ennek az oka?
Most még jó is ilyen melegben, de ha eső lesz akkor kapkodhatok :D


Szerintem a gombja kezd elromlani a kulcsnak.Nézd meg a másik kulcsal,és ha azzal okés,akkor a kulcs gombja lesz a hunyó.


én már ilyet nem nagyon merek ajánlani, mert az utóbbi időben csak hülyén néznek rám, hogy milyen másik kulcs... :D sokaknak nincs csak egy távos, meg egy műanyag. sőt van akinek 1 távos sincs, és azt hiszi, hogy az normális, mert a távos az extra volt. ugye gépkönyv persze nincs, amiben láthatná :D ugye bontóból hozott autók már csak ilyenek.


Igen én is a micro kapcsolóra gyanakszom:wink:, csak egy távosat kaptam vele, a másik két kulcs a gyári bőrtokjában van, de abból az egyik a műanyag a másik meg nem távos


Nem a gomboknak van baja. Ma kinyitott kulccsal a kocsit és akkor is lemennek az ablakok.
Most nem tudom, hogy mi lehet a baj?

sebestyen93 Elküldve: 2017-08-13 06:30 Piros olaj lámpa!!

[quote="kosa0107"]
Jumper írta:
Roym írta:
Jumper írta:
Roym írta:
Jumper írta:
Roym írta: Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy tud segíteni valaki, akinek már sikerült megoldani a hideg indításkor 3-4 ms-ig világító piros olajlámpa gondot? (320d 136le)
A topicba vissza olvastam volt már olaj nyomás mérve olaj olajszűrőházba gumi ezek rendben vannak. Valakinek van esetleg ötlete vagy balatonhoz közel bmws szaki?




Szia,Balatonhoz mennyire közel?hol vagy helyileg?[/quote


Balatonlelle-siófok vonal



Akkor neked veszprem messze van!ha meg sem irj es adok telefonszámot


Nem gond, belefér itt kimondottan ehez az autóhoz nem értenek a fent leírt próbálkozások után most jönne a kísérletezés ahoz na nincs kedvem,mert biztos vagyok benne, aki ilyen autókkal foglalkozik az egyből tudni fogja. Előre is köszi az elérhetőséget. Esetleg neked is volt már hasonló problémàd?


Nem volt piros lampa hála az égnek de nekem is ő szervizeli az autom es csak BMW-t vállal neki is az van szoval ért hozza!legalabbis nekem mindig tudta hova kell nyúlni!privatban meg adom a számat csak elotte ra csorgok!

Na uram itt a telefonszám!
Szalma Mátyás:+36 30 183 9093




Sziasztok
Érdeklődnék hogy megoldódott-e a probléma? Mert én is ezzel küszködök. 320d 136 le nagyon szépen köszönöm.



Sziasztok en is ezzel a problemaval kuzdok,sikerult megoldani?

John Elküldve: 2017-08-13 00:10 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


Nincs,de nem is azért írta.
Tudom hogy nem rosszból írta,én sem úgy értettem :)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 23:51 Karosszéria (javítás?)

John írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?


Nincs,de nem is azért írta.

John Elküldve: 2017-08-12 22:55 Karosszéria (javítás?)

BarG írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.
Ebben
nyakamat rá hogy nincs kettős,vagy tévedek?

BarG Elküldve: 2017-08-12 21:53 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.


Nem a nyomaték miatt van kéttömegű lendkerék, hanem a járásegyenetlenség simítására. Viszont a nyomaték teszi tönkre.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 21:35 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

A neten azt írják,ha behal a transponder gyűrű,attől még az önindító teker...Ez szerintem is így van.Csak ugye nem indul az autó.De a kérdező azt írja,hogy nem is önindítózik neki néha...Szóval ez kizárva.Szerintem előbb próbáld megpucolni a sarukat,majd próba másik aksival.Ez a legegyszerűbb.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-12 21:20 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)

Szerintem sima van benne.

John Elküldve: 2017-08-12 21:16 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

De, abban is van!

M43b16tu-ban ami 1.6 miért lenne,nem a b19-ben maximum?

A realoem szerint az 1.6-os,illetve az 1.9-es mocisban sincs kettőstömegű ha jól néztem.

Azt néztem én is,de valami twin-nek írja de szerintem kis nyomatékosba miért lenne a kis 105 pacijával? :)



Ha véletlen mégis lenne benne kettőstömegű(realoem szerint nincs)akkor sem gond,mert a benzinesekbe szerintem soha nem megy tönkre. :)A vibráció csökkentése végett találták ki.Főleg ilyen kényelmi dolog.Benzinesekbe nem is nagyon van haszna,hisz nem remegnek úgy,mint a dieselek.

Meg hát úgy tudom attól is függ mekkora a nyomaték viszont a benyás csak fordulaton adja le a Diesel meg alacsony fordulaton,szóval akkor sima van benne? :) (Ha nincs benne az csak jó,a kettős ott kezdődik hogy 4-kiló....)