Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 14:25 klíma tisztítás

Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


:) Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.




Kiül a pára ott?Én soha nem vettem ilyet észre.
Lehet nem jó a szárító szűrő már.Nem szabad párásnak lennie a rostélyoknál...
Erre gondolok:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4538377330

Az én autómnál az egyes számú dolog:

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=64_0778





20d-m van--ennek a szűrőnek mi a feladata 60ezerért?:D
jah,látom van tizedéért is Hella...





A nedvességet szűri ki a hűtőközegből.Magyarán a rendszerben keletkező nedvességet megszűri.Aztán lehet ennek köze nincs ehhez a páralecsapódáshoz,mert a hűtőközeget szűri.De ha ez nem látja el a feladatát,akkor elvileg okozhat ilyet gondolom.Én soha nem vettem észre páralecsapódást csak azért írtam.Csak egy tipp.



Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 14:19 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


:) Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.




Kiül a pára ott?Én soha nem vettem ilyet észre.
Lehet nem jó a szárító szűrő már.Nem szabad párásnak lennie a rostélyoknál...
Erre gondolok:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4538377330

Az én autómnál az egyes számú dolog:

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=64_0778





20d-m van--ennek a szűrőnek mi a feladata 60ezerért?:D
jah,látom van tizedéért is Hella...



Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 14:05 klíma tisztítás

Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


:) Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.




Kiül a pára ott?Én soha nem vettem ilyet észre.
Lehet nem jó a szárító szűrő már.Nem szabad párásnak lennie a rostélyoknál...
Erre gondolok:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4538377330

Az én autómnál az egyes számú dolog:

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=64_0778



bricktopm Elküldve: 2017-08-06 12:21 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|





98-99-esekben van kör csati is, de jó ha van egy átalakítód, kb 1500at dob az árán.

Alapvetően a hibakód olvasónak nem az a lényege, hogy töröld a hibát... TÖrölni akkor szoktunk, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy valós a hiba, vagy kijavítottuk...
Pl ha leveszed az akkut beir neked vagy 5 fals hibát a rendszer, pl másodlagos vízkeringetési rendszerről, üzemanyagátemelő szivattyúról, amik feleslegesen lesznek a DME-ben, ezeket tudod kitörölni.
Illetve a motorlámpa 8+1 okból villanhat ki, a diaggal ki tudod olvasni mégis mit irt be a gép. Pl DME-be légtömegmérő hibát, vagy OX szenzor értékhibát, esetleg hőmérséklet hibát és még azt is megmondja melyik állt ki hibára.
Alapvetően törölni azért érdemes, hogy megnézd vissza írja-e őket. Pl ha légtömegmérő hibád van simán beveri a lambda szondákat is hibára. ALapvetően gyanúsnak kell lenni, ha van egy MAF hiba a DME-ben meg 4 LAMBDA, valszeg a MAF lesz ahibás. De legalább tudod hol keresd a baját, nem pl a gyujtást fogod csesztetni, mert az is okoz motor lámpát.

A felkiáltójeled, meg egyértelműen ABS hiba, a diag megmondja melyik oldalon melyik érzékelőd adott hibás jelet \szakadt\zárlatos, így kikeresheted nincs-e kábelszakadásod, vagy tudod melyiket kell cserélni.


Az olajszinted éghet hibás érzékelő miatt. Nívón nézel egy olajat, ha jó valszeg sz r a szenzorod, vagy szakadt a kábele.
Diag megmondja. Enyém is sz r, de olajcseréig már így marad. A scanner is írja, hogy baja van.


John Elküldve: 2017-08-06 11:12 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|


BMW0926 köszönöm letöltöttem a Dis-t,bár elsőnek a telepítője bonyolultnak tűnik de előbb utóbb megbírkózom vele,egyébként többet tud mint az Inpa?

BMW0926 Elküldve: 2017-08-06 09:36 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve






Szia

Köszi a linkeket és az infokat! Tehát akkor Te ezt a hibakód olvasót ajánlod: A link neve - Az a kör alakú csatlakozós kábel nem régebbi BMW-kez való?

A másik: Az oké, hogy kiolvasom a kocsiból a hibakódokat, és törlöm őket, de attól a hibás alkatrész nem javul meg. A múltkor is felvillant a sárga motorhibát jelző kis lámpa, majd a szerelőhöz elvittem, aki törölte a hibakódot. Hát.. Én ettől nem lettem boldogabb, főleg, hogy tegnap este újra megjelent. Így most már világít a kör alakú nyíl, benne a háromszög felkiáltójellel. Világít a motorhiba lámpa, a fékrendszer és az olajszint jelző is! Mint egy karácsonyfa! :|


John Elküldve: 2017-08-05 22:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve




Köszönöm,valami Zip file-t tölt,kíváncsi leszek :)

bricktopm Elküldve: 2017-08-05 21:39 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.


.
Jaja, bmw scannerből láttam olyan klónt, amire panaszkodtak kommentben, hogy zárolta a DME firmware-t. Az mondjuk elég nagy cumi. motorvezérlőt újrahúzni nem annyira jó délutáni móka.



BMW0926:
Amúgy DIS-hez visszatérve a kalózöbölben van olyan INPA ediabas csomag, amiben benne van a DIS is.
Ha jóm rémlik ez a magnet link oda vezet(simán másolom, mert linkként nem jó, kimásolod és torrent kliensben torrent url-ként beküldöd:

magnet:?xt=urn:btih:6cb1a0d56718492cf9bd847598c6bf915697cc9a&dn=BMW%20INPA.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.leechers-paradise.org%3a6969&tr=udp%3a%2f%2ftracker.coppersurfer.tk%3a6969&tr=udp%3a%2f%2fzer0day.ch%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2fexodus.desync.com%3a6969

igy kell kinézzen smile nélkül
A link neve




YELLOW Elküldve: 2017-08-05 21:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.


nagyon sok a rossz, meg a rossz chip-pes, véletlen hálózaton marad a drivert befrissíti, aztán tönkre is ment a kábel. amit adnak hozzá, sokszor nem olvasható CD, vagy nem működő programok.

bricktopm Elküldve: 2017-08-05 21:21 Nem tudom mi a baja az autómnak

hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.