Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-07-30 12:08 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

kmartin írta: Sziasztok!

Egy gyors közvélemény kutatást végeznék...
Lenne egy esküvő... hol is párom és én egybe kelnénk... párom is inkább a BMW sofőrök és rajongók táborát erősíti, azt hiszem ezért nem is kell tovább magyaráznom a dolgot.

A kérdés az lenne, hány ember tudna elugrani egy rövidke "felvonulás" erejéig a Velencei tóhoz az esküvő napján? (ami még arrébb van, ezért is írtam, hogy közvélemény kutatás...)
Egy laza tókör (30km), meglepni a kedvesem, felpörgetni pár motort, esetleg füstölni egy keveset az aszfalton...!? :D :oops:

Írjatok véleményeket, kommenteket, kinek lenne kedve egy ilyenhez.........


Nekem az messze van sajnos,én pécsi vagyok.

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:49 320d Motor

minimal írta:
Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...:)
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...:)


a sok kókány hi-fi beépítésről nem is beszélve, vagy utólagos xenon kókányról, amik potenciális tűzforrások lehetnek.
na meg hogy használták. V8 M3-at is láttam már kigyulladni, túlhajtotta, megállt a lámpánál, kint is hőség, majd lángra kap, ami éppen lángra kap.

YELLOW Elküldve: 2017-07-27 20:43 Társalgó

Heidt írta: Sziasztok, Kis segítséget kérnék a következő tünetekkel: BMW X5 E53, 2003 Autó ment, majd leállítottuk, és nem akart elindulni. Ezelőtt hibátlanul működött. Próbálkozás közben lemerítettük az aksit is természetesen. BMW Zágráb szervizben kicseréltek két relét, majd átadták az autót lemerült aksival. Bebiláztuk, elindult. Csakhogy világított a műszerfal mint a karácsonyfa és egy csomó dolog nem ment. Központ ablakemelő, kipörgésgátló, és még egy csomó minden. Hazafelé megálltunk egy benzinkútnál, leáálítom a kocsit kiveszem a kulcsot, és hallom, hogy jár a motor..... Szerencsére hazahozott, de ez így nagyon nem jó. Valakinek volt már hasonló? Vagy ötet, hogy mi lehet? Lehet ez a probléma a lemerült aksitól, vagy gyenge aksitól? És van valami BMW guru akit ismertek? Köszi a segítséget.


hát próbáld ki, ha feltöltöd az akksit, akkor produkálja-e a tünetet.
sajnos lehet rosszul bikázni, BMW érzékeny is rá. nem mondom, hogy az lett a baja, csak hallani ilyeneket.

Heidt Elküldve: 2017-07-27 17:50 Társalgó

Sziasztok, Kis segítséget kérnék a következő tünetekkel: BMW X5 E53, 2003 Autó ment, majd leállítottuk, és nem akart elindulni. Ezelőtt hibátlanul működött. Próbálkozás közben lemerítettük az aksit is természetesen. BMW Zágráb szervizben kicseréltek két relét, majd átadták az autót lemerült aksival. Bebiláztuk, elindult. Csakhogy világított a műszerfal mint a karácsonyfa és egy csomó dolog nem ment. Központ ablakemelő, kipörgésgátló, és még egy csomó minden. Hazafelé megálltunk egy benzinkútnál, leáálítom a kocsit kiveszem a kulcsot, és hallom, hogy jár a motor..... Szerencsére hazahozott, de ez így nagyon nem jó. Valakinek volt már hasonló? Vagy ötet, hogy mi lehet? Lehet ez a probléma a lemerült aksitól, vagy gyenge aksitól? És van valami BMW guru akit ismertek? Köszi a segítséget.

minimal Elküldve: 2017-07-27 10:25 320d Motor

tusi_ írta:
minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna. :)
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...:)




Nem egyedi eset es persze nem csak BMW-t erint, de tipikus. Keress ra "runaway Diesel" neven. Nem a turbo hibaja csak, akarhonnan - dugyattyugyuruk, KGE, turbocso, Intercooler... kaphat motorolajat a motor es siman elegeti, mintha gazolaj lenne. Ettol felporog es ekkor nyom ra a turbo. A masik eset, ahol csak siman kigyulladt az lehet persze a hibas DPF-tol.
En nem kivanom senkinek, hogy ilyet keljen atelnie. Szemely szerint nem is tudnek mit csinalni, mert automatam van, azt fullaszd le. Az hogy "valamivel" eltomited a levegobeejtot a legszuro elott... - altalanos tanacs - egy vicc. Mire odajut az ember - nekem szemely szerint PAJZS rendszer van a kocsimban, gepteto nyitasa egy mizeria - mar le is jatszodott az egesz.


Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...:)
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...:)



YELLOW Elküldve: 2017-07-26 23:10 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
Jobbulást Neked! :)

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? :D Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.

És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:

Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?

Utolsó kérdésem:) ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! :merges1: Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!



sok ENTER-t sem kell ütni a kommentbe, mert vannak, akik a sok üres helybe fognak beírni. ;)
AdBlock AdBlock+ nekem fogja Chrome alatt, nincs felugró.
széles gumi jobban viszi, ha nyomvájú van, vagy lejt az út oldalra. nekem ilyen, téli keskennyel, meg alig.
nekem is volt mosva a motor, de nekem nem volt gond. azérte gy hibatörlés önmagában kevés. ha BMW spec programot használt, akkor lehet csinált egy adaptáció törlést és azért lett jó.

BMW0926 Elküldve: 2017-07-26 22:21 alapjárati probléma

John írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL :D

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! :D :D Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt :)

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom :)



Jobbulást Neked! :)

Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam? :D Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.



És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:



Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?



Utolsó kérdésem:) ,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet! :merges1: Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!

kmartin Elküldve: 2017-07-26 14:31 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Sziasztok!

Egy gyors közvélemény kutatást végeznék...
Lenne egy esküvő... hol is párom és én egybe kelnénk... párom is inkább a BMW sofőrök és rajongók táborát erősíti, azt hiszem ezért nem is kell tovább magyaráznom a dolgot.

A kérdés az lenne, hány ember tudna elugrani egy rövidke "felvonulás" erejéig a Velencei tóhoz az esküvő napján? (ami még arrébb van, ezért is írtam, hogy közvélemény kutatás...)
Egy laza tókör (30km), meglepni a kedvesem, felpörgetni pár motort, esetleg füstölni egy keveset az aszfalton...!? :D :oops:

Írjatok véleményeket, kommenteket, kinek lenne kedve egy ilyenhez.........

John Elküldve: 2017-07-26 00:03 alapjárati probléma

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL :D

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! :D :D Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt :)

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom :)

YELLOW Elküldve: 2017-07-25 21:43 alapjárati probléma

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: LoL :D

Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! :D :D Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.

Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...

Nem válaszoltam valamire?


az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.


Jaa oké, szoknom kell még az oldalt :)

Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?


igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.