Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


bricktopm Elküldve: 2017-06-18 12:32 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.


Az a poén, hogy bárdinál nem találok hozzá semmit...
bmwfans-on sincs semmiféle vacuum -keresőszóra, csak ami elől van a DISA-nál.
Rákerestem google-el, youtube-on is, m52b20 vacuum pump remove, disassembly...semmi.



YELLOW Elküldve: 2017-06-18 11:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta: Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,


jaja van ott egy vákuum pumpa.

bricktopm Elküldve: 2017-06-18 11:21 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!

M52B20-as motorom van, alapjárat fölött picivel kattogás hallható a motor bal hátsó részéből. A gondolatom az, hogy összefügg a DISA nyitással és a vákuummal a dolog, ha jól vettem ki pár videóból a vákuum előállító berendezés pont ott található. De bmwfans-on semmim infót nem találtam róla. Nehéz azt onnan lebontani megjavítani? gondolom csapágyas vagy ilyesmi,.,,

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 22:03 Műszerfal kijelzés

bocika írta: Sziasztok,

2003 E46 M3 masinám lepett meg a gyújtáskulcs kulcs elfordítása után 1, majd pár másodperc múlva 2 sípolással. Kb. egy hete csinálja minden alkalommal. Olyan mint ezen a video-n az első sípolás: https://www.youtube.com/watch?v=Sukr3eHsOb4

Itt "temp"-et írnak az 1 sípoláshoz, de nálam a hőmérő teljesen valós értékeket mutat.

Van tippetek mit jelezhetnek ezek a sípolások?

Nagyon köszi!

bocika


nem volt mókolva az autóval? és azóta csinálja?
ez a sípolás lehet, ha +3fok alatt van a hőfok. ha a kulcs a gyújtáskapcsolóban van és az ajtó nyitva. ha a kézifék be van húzva. a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető hang. lehet a PDC-nek is ilyen a hangja?
ezek programozhatók, ezért gondoltam arra, hogy lehet valamit elállítottak és az jelez.
esetleg kontakt hiba van valahol, amivel összefügg ez a sípolás. pl, ajtókapcsolónál, hőfokjeladónál, stb. persze csak tippelek.

bocika Elküldve: 2017-06-17 21:50 Műszerfal kijelzés

Sziasztok,

2003 E46 M3 masinám lepett meg a gyújtáskulcs kulcs elfordítása után 1, majd pár másodperc múlva 2 sípolással. Kb. egy hete csinálja minden alkalommal. Olyan mint ezen a video-n az első sípolás: https://www.youtube.com/watch?v=Sukr3eHsOb4

Itt "temp"-et írnak az 1 sípoláshoz, de nálam a hőmérő teljesen valós értékeket mutat.

Van tippetek mit jelezhetnek ezek a sípolások?

Nagyon köszi!

bocika

Ponger Elküldve: 2017-06-17 20:10 E46 gyári színek

YELLOW írta:
Ponger írta: Sziasztok új vagyok még itt , következő kérdésem lenne mit szóltok a következő történt velem .van egy bmwe60 lci nagyon megkímélt mind külső és belsőleg , sajnos úgy jártam hogy a bal első ajtóra kaptam egy jó kb 5 cm karcot ami a fémig hatolt :(. És úgy döntöttem fényezőhöz viszem így nem szabad hagyni , kérdeztem a fenyezőt meg lehet e javítani úgy hogy ne legyen szín elteres mert úgye az ezüst egy kényes szín , mondja persze az ajtóba bele fúj és telibe lakkózza , mondom szuper. Megyek érte és már fúra volt ,hogy mondja itt a kulcs meg minden, nézem szuper lett oda jön és mondja szép a kocsi .tetszetnekem is,haza érek és jobban szemügyre veszem látom ,hogy a sárvédőn vagy egy vágási karc, és hogy a kerek járati ívben le van polirozva a festék Kb 5 cm , plusz Ja jól szemügyre is veszem
Meglátszik a ködölésis és az is hogy a sárvédő be is bele ködölt !vissza hívom mondom mi a bajom erre ő sárvédőt nem fújt csak ajtót , meg hogy Lehet eddig nem tűnt fel nekem mert most le van mosva az autó ,meg hogy ő is mikor kocsiját mossa akkor talál új karcokat leverödéseket mindig ,című dumával ,tudom én hogy nem volt olyan ,hiszem én mostam le előtte mikor elvittem , hagytam a francba az egészet mert én mégegyszer biztos nem fizetek fényezőnek mert csak rosszabb lesz , és ekkor jött az ötletem hogy meg tudom én csinosan varázsolni ha szerzek hozzá ebbe a titan siber metalic színben színben egy sárvédőt és egy ajtót, ami gyári fényezésű ,mert az én kocsim is gyári fényezésű nem volt javítva, na úgye bár hosszú keresgélések útján sikerült is , és fel is helyeztettem se a sárvédő se az ajtó , se az én autóm színe nem passzolt :levele: a kérdésem a következő ,hogy gyárilag fenyezett autók között is lehet színeltérés azonos színben ? Én arra is gondoltam az hogy sz enyém Faceliftes lehet finomithatak már a színen ? Várom a segítséget , vagy ilyen esetben mit tegyek ? De legcélszerűbb lett volna úgy hagynom utólag :( Köszönöm elolvastátok üdv Tamás


kicsit nehéz volt olvasni.
a színkódot kell nézni. az alapján egy színnek kell lenni. lehet FL-es és előtte lévő között van árnyalatbeli különbség, de akkor biztos, hogy a színkód is más. itt nem azt kell érteni, hogy a mi szín flancos elnevezése, hanem a kódszám a lényeg, mert abból lehet tudni, milyen pigmentekből milyen arányban tartalmaz. a kód alapján kereshető ki.
de azonos színkód esetén is lehet eltérés, mégpedig egy folyamatosan udvaron állt autó és egy garázsban állt autó között lesz eltérés. az UV alattomos egy dolog. az sem mindegy hol van mosatva az autó. ha nem nagyon gatya a dolog, akkor egy jó minőségi polírral lehet javítani a színen megfelelő szakember segítségével.
szóval azt kell tudni a vásárolt lemeznek valóban ugyanaz-e a színkódja.
sőt az sem mindegy, hogy a fényező, aki javított, milyen metált használt. abból is van számtalan. sajnos kevesen tudnak jól színt is kikeverni. egy új fényezés sem lesz olyan, egy használt mellett.





Valamire most rájöttem Silber színben van többfajta is e60 ba https://www.auto-treff.com/bmw...05828.html. Mert az enyém 100% titan Silber metallic 354/7 . Akkor valószínű amit kaptam az nagy valószínűséggel nem titan Silber volt

YELLOW Elküldve: 2017-06-17 19:19 E46 gyári színek

Ponger írta: Sziasztok új vagyok még itt , következő kérdésem lenne mit szóltok a következő történt velem .van egy bmwe60 lci nagyon megkímélt mind külső és belsőleg , sajnos úgy jártam hogy a bal első ajtóra kaptam egy jó kb 5 cm karcot ami a fémig hatolt :(. És úgy döntöttem fényezőhöz viszem így nem szabad hagyni , kérdeztem a fenyezőt meg lehet e javítani úgy hogy ne legyen szín elteres mert úgye az ezüst egy kényes szín , mondja persze az ajtóba bele fúj és telibe lakkózza , mondom szuper. Megyek érte és már fúra volt ,hogy mondja itt a kulcs meg minden, nézem szuper lett oda jön és mondja szép a kocsi .tetszetnekem is,haza érek és jobban szemügyre veszem látom ,hogy a sárvédőn vagy egy vágási karc, és hogy a kerek járati ívben le van polirozva a festék Kb 5 cm , plusz Ja jól szemügyre is veszem
Meglátszik a ködölésis és az is hogy a sárvédő be is bele ködölt !vissza hívom mondom mi a bajom erre ő sárvédőt nem fújt csak ajtót , meg hogy Lehet eddig nem tűnt fel nekem mert most le van mosva az autó ,meg hogy ő is mikor kocsiját mossa akkor talál új karcokat leverödéseket mindig ,című dumával ,tudom én hogy nem volt olyan ,hiszem én mostam le előtte mikor elvittem , hagytam a francba az egészet mert én mégegyszer biztos nem fizetek fényezőnek mert csak rosszabb lesz , és ekkor jött az ötletem hogy meg tudom én csinosan varázsolni ha szerzek hozzá ebbe a titan siber metalic színben színben egy sárvédőt és egy ajtót, ami gyári fényezésű ,mert az én kocsim is gyári fényezésű nem volt javítva, na úgye bár hosszú keresgélések útján sikerült is , és fel is helyeztettem se a sárvédő se az ajtó , se az én autóm színe nem passzolt :levele: a kérdésem a következő ,hogy gyárilag fenyezett autók között is lehet színeltérés azonos színben ? Én arra is gondoltam az hogy sz enyém Faceliftes lehet finomithatak már a színen ? Várom a segítséget , vagy ilyen esetben mit tegyek ? De legcélszerűbb lett volna úgy hagynom utólag :( Köszönöm elolvastátok üdv Tamás


kicsit nehéz volt olvasni.
a színkódot kell nézni. az alapján egy színnek kell lenni. lehet FL-es és előtte lévő között van árnyalatbeli különbség, de akkor biztos, hogy a színkód is más. itt nem azt kell érteni, hogy a mi szín flancos elnevezése, hanem a kódszám a lényeg, mert abból lehet tudni, milyen pigmentekből milyen arányban tartalmaz. a kód alapján kereshető ki.
de azonos színkód esetén is lehet eltérés, mégpedig egy folyamatosan udvaron állt autó és egy garázsban állt autó között lesz eltérés. az UV alattomos egy dolog. az sem mindegy hol van mosatva az autó. ha nem nagyon gatya a dolog, akkor egy jó minőségi polírral lehet javítani a színen megfelelő szakember segítségével.
szóval azt kell tudni a vásárolt lemeznek valóban ugyanaz-e a színkódja.
sőt az sem mindegy, hogy a fényező, aki javított, milyen metált használt. abból is van számtalan. sajnos kevesen tudnak jól színt is kikeverni. egy új fényezés sem lesz olyan, egy használt mellett.

Ponger Elküldve: 2017-06-17 18:22 E46 gyári színek

Sziasztok új vagyok még itt , következő kérdésem lenne mit szóltok a következő történt velem .van egy bmwe60 lci nagyon megkímélt mind külső és belsőleg , sajnos úgy jártam hogy a bal első ajtóra kaptam egy jó kb 5 cm karcot ami a fémig hatolt :(. És úgy döntöttem fényezőhöz viszem így nem szabad hagyni , kérdeztem a fenyezőt meg lehet e javítani úgy hogy ne legyen szín elteres mert úgye az ezüst egy kényes szín , mondja persze az ajtóba bele fúj és telibe lakkózza , mondom szuper. Megyek érte és már fúra volt ,hogy mondja itt a kulcs meg minden, nézem szuper lett oda jön és mondja szép a kocsi .tetszetnekem is,haza érek és jobban szemügyre veszem látom ,hogy a sárvédőn vagy egy vágási karc, és hogy a kerek járati ívben le van polirozva a festék Kb 5 cm , plusz Ja jól szemügyre is veszem
Meglátszik a ködölésis és az is hogy a sárvédő be is bele ködölt !vissza hívom mondom mi a bajom erre ő sárvédőt nem fújt csak ajtót , meg hogy Lehet eddig nem tűnt fel nekem mert most le van mosva az autó ,meg hogy ő is mikor kocsiját mossa akkor talál új karcokat leverödéseket mindig ,című dumával ,tudom én hogy nem volt olyan ,hiszem én mostam le előtte mikor elvittem , hagytam a francba az egészet mert én mégegyszer biztos nem fizetek fényezőnek mert csak rosszabb lesz , és ekkor jött az ötletem hogy meg tudom én csinosan varázsolni ha szerzek hozzá ebbe a titan siber metalic színben színben egy sárvédőt és egy ajtót, ami gyári fényezésű ,mert az én kocsim is gyári fényezésű nem volt javítva, na úgye bár hosszú keresgélések útján sikerült is , és fel is helyeztettem se a sárvédő se az ajtó , se az én autóm színe nem passzolt :levele: a kérdésem a következő ,hogy gyárilag fenyezett autók között is lehet színeltérés azonos színben ? Én arra is gondoltam az hogy sz enyém Faceliftes lehet finomithatak már a színen ? Várom a segítséget , vagy ilyen esetben mit tegyek ? De legcélszerűbb lett volna úgy hagynom utólag :( Köszönöm elolvastátok üdv Tamás

Doxa320d Elküldve: 2017-06-14 18:44 Légzsák____

Sziasztok.

Ülésfoglaltság emulátor bekötésében tud valaki segíteni?
Ezt szeretném megvenni,majdpedig bekötni.
http://www.bcf.hu/bmw_4pines_u...ulator_553

Miután benne vannak az emulátorok elég lesz egy hibakód törlés?

Pitykoo Elküldve: 2017-06-13 19:58 Klíma gondok

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta: mióta nálam van az autó (10 éve), nem volt töltve a klíma. valószínű előtte sem a 4,5 év alatt. még mindig 1,5 °C-os hideget tud fújni.

hogy miért írok, akkor ide? állítólag egy autó, akár 6 év alatt is elengedi a gázt, jó rendszer esetén is.
tegnap havernál feltűnt, hogy helyben állt, ment a klíma és nem kapcsolgatott le-fel. de mondta, hogy 1,5 óra használat után lekapcsol és nem indul neki vissza, csak ha pihenteti. elvileg a csövekre nyomja a meleget, nem fagy be azt mondja. de valami pár 100 Ft-os szenzor rossz neki azért csinálja. ez egy FL előddi 20d. van nekik egy FL-es 20d is, majd 500e km-rel, de azt mondja az is ilyen.
a lényeg, hogy nekem egy fél órás használat után ha állok és alapjáraton megy a motor, akkor nekem olyan 10-15 sec-ként le-fel kapcsolgat. azt mondja azért van, mert kevés a gáz. közben nagyon hideget csinál, és nincs egyéb problémám. kicsit bogarat ültetett a fülembe. ha bekapcsolom a klímát, hogy előtte nem ment, akkor kapcsolás után 5 perccel később sem kapcsolgatja.
teszem hozzá, fater 50ezret futott OFF autója is így csinálja, de már 20ezernél is ilyen volt. sőt amiket eddig láttam klímás autók, mindegyik így csinált.

kerestem a neten ennek utána, nem kaptam egyértelmű választ. valaki azt írja lehet a kevés gáz tünete is, de más nem támasztja alá a kevés gázt.
szerintem így működik jól, és nem úgy, hogy folyamatosan megy a kompresszor. hisze gy idő után már elég hideg a hőcserélő, nem kell annyit járatni.

kinek mi erről a véleménye?



Szia!
a "nagyon hideget fúj a klímám" tényleg lehet hibajelenség, mert gáztöltet hiány esetén is tud barmi hideget fújni. A koimpresszort kuplungot akkor kapcsolgatja le, ha automata digit klíma vezérlőd van(szerintem) a manuális nem tudja. Ezzel is segíti a hőmérséklet pontos beállítását, meg ugye a szervó lapátokkal, amik keverik a belső, külső és a hűátött levegőt.
Legegyszerűbb egyébként,ha elmész egy klímszervizeshez, kb 2ezer forintért ráakasztja a gépre és megméri mekkora gáznyomásod van, illetve, hogy a kompresszorod kapiláris rendszere megfelelően működik-e, (denso típushiba a kuplng tönkremenetele és a kapiláris csövek átszakadása, nekem utóbbi volt a gond...) Egyébként igen, a jó rendszer is el tudja ereszteni a gázt idővel, illetve a szárítószűrőt is érdemes cserélni, mert ha telítődik rontja a hatásfokot.


mindkét autóban digit, automata klíma van. én akkor is azt mondom, az enyém működik jól, na persze nem azért, mert az az enyém.
szerintem a kevés gáz pont nem tud jól hűteni. hisz kevés ahhoz, hogy végbevigye a folyamatot. a 1,5 fokot jó pár éve mérték, akkor nem mondta a klímás, hogy gond lenne. igaz nem volt a gáz mérve, de pont emiatt.
mindegy én érdekességből kérdeztem, mert szerintem az enyém jó. inkább érdekelt volna, kinek mit csinál, ha megy az autóval legalább egy fél órát klímázva és megáll alapjáraton, akkor kapcsolgat-e. mert szerintem kell neki.

Akkor nem hűt ha túl van töltve. Az alultöltés és gázhiány jele ha nagyon hideg' mivel a szekunder kör radiátora fagyni kezd. De akkor csöpög is.


Szia,
bocs, de ezt nagyon nem értem: ha kevés a gáz, akkor jobban hűt???


Minek kell túlkomplikálni?Ha már annyira kevés a gáz,be sem kapcsol a klíma.Ha hűt rendesen,akkor nem kell vele foglalkozni Yellownak.A kompresszor ki-be kapcsolása pedig természetes.A neten találtam én is ilyet,hogy a kevés gáztól kapcsolgathat a kompresszor sűrűbben...Hát nem tudom,hogy elhiggyem e.
Azért csináltass egy nyomáspróbát,az kb 10 perc és 2000-3000 pénz.


én nem méretek semmit, mert szerintem jó. és hiszek magamnak. :D mondom fater újszerű autója 20ezernél is ilyen volt. egy TC-os cikk írta, hogy egy 12 éves corolla nem engedte a gázt, persze rögtön a japán precizitással jöttel :D na akkor itt az én 15 éves BMW-m. :D
a cső pedig nem fagyhat el, hiszen azért van benne egy érzékelő. illetve, ha nincs menetszél, akkor a klímahűtő sem kap elég hűtést, nyilván emiatt is kapcsolgathat. de most néztem megint, kb 15 percig klímáztam, megálltam és nem kapcsolgatott még. múltkor viszont kb 25 perc után már igen. meg akkor szoktam tapasztalni, amikor ózon tisztítok.
mondom havernak nem normális, hogy nem kapcsolgat, hiába állítja, és neki nem si jó a szenzor, de neki 1,5 óra után lekapcsolt, és jó darabig nem indul újra.
én csak megerősítést vártam, kinek, hogy működik, hogy tudjam neki mondani, hogy mi a tapasztalat, és az övé nem jól megy.


Hali!
Nekem is kapcsolgat a klíma! Tavaly volt ellenőrzésen, egy minimális gáz hiány volt. Rátöltöttek és azóta úgy megy! Előtte is kapcsolgatott és jól hűtött és utána is ugyan úgy! Sztem így normális...