Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bitu79 Elküldve: 2021-09-30 13:05 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Titanic40 írta:
Bitu79 írta:
Titanic40 írta: Kedves Attila!
Kedves Mindenki!2006- os E90 sedan- hoz keresek jelet hátulra ( sajnos lekopott ), s a szerelőm azt mondja 21e Ft- ért tud csak szerezni, amit még ő is sokallt. Abban kérem a segítséged, hogy hol tudnék ennél jelentősebben olcsóbban találni egyet.
Nagyon hálás lennék a segítségért! :) Köszönöm és üdv: Titanic40
Én a hivatalos szervízben,illetve a schiedmannról szoktam rendelni,vagy a bmwalkatresz24.hu-ról.Esetleg racingbazár,vagy jofogas...Google a barátod :) nekem olyan idősek az emblémák mint a kocsi és pikk-pakk mindkettő :nyelvcsova:
Szia Bitu79, nagyon köszönöm a segítséget! Ezekhez tök béna vagyok, s idáig kivételes helyzetben voltam, mert mindig mindent intézett az autószerelőm. :)
Most ezt is megtanulom... :wink:
Még egyszer köszönöm, és szép hétvégét Neked! :)
Nincs mit.

Titanic40 Elküldve: 2021-09-30 13:01 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Bitu79 írta:
Titanic40 írta: Kedves Attila!
Kedves Mindenki!2006- os E90 sedan- hoz keresek jelet hátulra ( sajnos lekopott ), s a szerelőm azt mondja 21e Ft- ért tud csak szerezni, amit még ő is sokallt. Abban kérem a segítséged, hogy hol tudnék ennél jelentősebben olcsóbban találni egyet.
Nagyon hálás lennék a segítségért! :) Köszönöm és üdv: Titanic40
Én a hivatalos szervízben,illetve a schiedmannról szoktam rendelni,vagy a bmwalkatresz24.hu-ról.Esetleg racingbazár,vagy jofogas...Google a barátod :) nekem olyan idősek az emblémák mint a kocsi és pikk-pakk mindkettő :nyelvcsova:


Szia Bitu79, nagyon köszönöm a segítséget! Ezekhez tök béna vagyok, s idáig kivételes helyzetben voltam, mert mindig mindent intézett az autószerelőm. :)
Most ezt is megtanulom... :wink:
Még egyszer köszönöm, és szép hétvégét Neked! :)



Bitu79 Elküldve: 2021-09-30 13:00 Társalgó

Picit lejött a festék a hátsó fék porvédő lemezekről,de nem rohadnak azok sem.A csomagtartó ajtón van egy pötty rozsdafolt,a BMW emléma alatt kicsivel.Könnyen javítható lenne.Majd cserélek rendszámtábla világítást kompletten,akkor megcsináltatom azt is.Annak kezd elrepedni a háza,azért akarom cserélni újra.A jobb hátsó kerékjárat szélén is van egy pici festékhiba,de ott sem rohad...Ott kap spotfényezést majd.A hátsó lengőkar is gyári,az sincs szétrohadva,igaz le kéne festetni,nem ártana neki.A küszöb a műanyag alatt is szép állapotú,és belül is.Hátul a tankszellőztető tartója is kicsit rozsdás(felületi),azt is le kéne festetnem.Lepattogott róla a gyári kaucsukos cucc...Kábé ennyi rozsda baja van.Cseréltem elöl vesét ilyen gagyi kínaira,és közben lejött a festék kicsit ott is,ahova beakad a pöcke a mocitetőnél...Meg amikor beállítottam az ajtókat,a zár vas alatt is lejött kicsit a festék(amibe beleakad a zár nyelve).Azokat a részeket is le kéne majd kezeltetnem...Kábé ennyi dologgal kellene foglalkoznom rozsda ügyileg.Jobb első ajtón cseréltem ajtó stoppot,és amelyik csavar belemegy a karosszériába,ott is lepattogott a csavar körül a fényezés... Ezek vannak rajta hibák,amikről tudok. Esőben,és hóban nem használom a kocsit mióta megvan,illetve garázsban áll.Egyszer vittem ki télen,akkor sem volt még lesózva,illetve jó ha max 5-6 alkalommal kapta el az eső.10 év alatt nem kezdett el tovább romlani az állapota szerencsére rozsdaügyileg. :kiraly: Ennyi idő alatt ment a kocsiba kb 45-50 000 km. A gép fűtött garázsban áll.Yellow konkrétan mikre gondolsz amiket le kéne kezelni rozsdaátalakítóval? Én egy teljes alváz és üregvédelmet akarnék csináltatni a kocsin,de nem tudok jó céget,aki rendesen meg is csinálná...Múltkor mosás után hazafelé elkapott az eső,másnap már mentem is vele alvázmosásra :lol:,illetve mostam le újra a kocsi külsejét.Kábé mindig ilyen tisztán tartom. :twisted:

Bitu79 Elküldve: 2021-09-30 11:30 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=SCx16TS30Gc

Fél óránál picit nagyobb lett a videó,de minden részét megmutatom benne az autónak,hogy mennyire lett tiszta.

napok óta megy a fényezés így is, úgy is.
nem akarlak megsérteni, de ha ez olyan, mintha most jött volna ki a szalonból, akkor inkább leteszek az új autóról. :D
azért volna pár felület, aminek az ápolása időszerű lenne, mondjuk egy kis rozsdaátalakítóval.
tény, látom, hogy sok munka van benne, sőt szerintem beteg vagy... jó értelemben, úgy mondanám inkább, hogy elvetemült? van még egy szó erre, de nem jut eszembe.
irigylem a a türelmed és a kitartásod és a sok szabadidőd. :)
de volt szerencsém, pár 0km-es autóhoz, és azért... csupán a túlzó kijelentés zavar egy picit. értem, hogy hatásvadász akart lenni...
lehet én öregszem, de lassan kezdem azt érezni feleslegesen óvom a sajátom. ha 6 hengeres legalább 25i lenne, akkor nem volna baj, de így. napi 2x50km-t járok munkába egy 900cm3-is törpe autóval, és közben azon gondolkozom, hogy normális vagyok-e, hogy azért vettem, hogy ne a bajorba gyűjtsem a km-et, hogy ne azt féltsem a parkolóban, a rossz úton. miközben az óvásban is megöregszenek a műanyagok, a gumik. 2-3 hetente előveszem, akkor is megállít a rendőr... :D nem értek én már semmit.
:mrgreen: Szeretek a kocsival foglalkozni... Anno te is csináltál vidit az aljáról a tiednek: https://www.youtube.com/watch?v=FGinGucF9DI és https://www.youtube.com/watch?v=F4Mncx3Owqg Meglepődnél ha teljesen lemosnád az alját is olyan szinten mint én,illetve csinálnál normális,nem pixeles videófelvételt róla... Az a vastag koszréteg is szépen eszi a kocsi alját,hidd el...Nálam 2012 óta van a kocsi,ami hibái vannak,azok ugyanilyenek voltak rajta akkor is...A célom az állagmegóvás,és egyszer majd a teljes restaurálás,és az OT vizsga.Alvázmosás után is nyomj majd fel egyszer egy videót rendes fényben,és jó minőségben.Az autód fényezéséről is készíthetnél egy vidit,majd ha lemostad.Szerintem igenis újszerű a korához képest.A tiéden a hátsó lengőkar sem gyári már,a kipufogó sem és még sorolhatnám. :lol: Van pár hibája persze,sajnos 9 éves korában vásároltam meg,és nem korábban.A célom abszolút nem hatásvadászat volt a videóval,hanem az autó bemutatása ismét.Nekem ez a hobbim,és a szerelmem.A videót próbáltam úgy felvenni,hogy átmenjen a lényeg,lehessen látni az autó jelenlegi állapotát.Tudom,hogy nem rosszból írtál,de kíváncsi lennék a tiédre is egyszer egy jó minőségű videóban.Amik vannak róla vidik elég pixelesek,és pont nem azokat a részeket mutatják,amik problémásak szoktak lenni...Kíváncsi lennék rá,mert neked is egy óvott géped van.De valami borzalmas minősége van a felvett videóidnak sajnos...Egyszer tegyél fel egy jobb minőségű vidit,és a tiszta autót mutasd meg közelről légyszi,illetve ne a hővédő lemezeket filmezd rossz fényben...Én örülök,h. te is szereted az e46-odat,és ugyanígy vigyázol rá,mint én az enyémre.Köszi h. ránéztél a vidire amúgy. :kiraly: A te véleményedre amúgy adok. :iszunkra: Nem szerzel nekem bmwfanatics.hu-s matricát? :D Akarok a hátsó szélvédőre egyet. :D

Bitu79 Elküldve: 2021-09-24 10:46 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Titanic40 írta: Kedves Attila!
Kedves Mindenki!2006- os E90 sedan- hoz keresek jelet hátulra ( sajnos lekopott ), s a szerelőm azt mondja 21e Ft- ért tud csak szerezni, amit még ő is sokallt. Abban kérem a segítséged, hogy hol tudnék ennél jelentősebben olcsóbban találni egyet.
Nagyon hálás lennék a segítségért! :) Köszönöm és üdv: Titanic40
Én a hivatalos szervízben,illetve a schiedmannról szoktam rendelni,vagy a bmwalkatresz24.hu-ról.Esetleg racingbazár,vagy jofogas...Google a barátod :) nekem olyan idősek az emblémák mint a kocsi és pikk-pakk mindkettő :nyelvcsova:

YELLOW Elküldve: 2021-09-16 17:30 N46 és N42 motorok

kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kicsi kérdésem lenne n42-es motorral kapcsolatban.
Az autostart.hu oldalon 2017 márc.22 keltezéssel megjelent egy cikk "Használt teszt:BMW318 compact (2000-2004)cimmel.
Abban emlitenek egy szenzort ami az iró szerint 100ezer környékén meg szokott halni,(belefolyik az olaj)ezért ingadozik az alapjárat,befullad és rántgathat az autó.
Nos nekem ugyan ez a problémám a kocsival és szeretném tudni melyik szenzorra gondolt a szerző mert ezt nem taglalja.
Talán valaki jobban vágja ezt a témát és tudja a szenzor pontos nevét elhelyezkedését a motorban és tudni fogom mit kell esetlegesen cserélnem!
Előre is nagy köszönet mindenkinek!


az 1-es henger előtt van. a Valvetronic excenter tengelyének az érzékelője. de azért ez nem úgy van teljesen. tönkre mehet, ha olaj kerül oda.
képen a 2-es. az 1-es a Valvetronic állítómotorja. azzal is lehet gond.

kisskarex Elküldve: 2021-09-16 17:04 N46 és N42 motorok

Sziasztok fanok!
Kicsi kérdésem lenne n42-es motorral kapcsolatban.
Az autostart.hu oldalon 2017 márc.22 keltezéssel megjelent egy cikk "Használt teszt:BMW318 compact (2000-2004)cimmel.
Abban emlitenek egy szenzort ami az iró szerint 100ezer környékén meg szokott halni,(belefolyik az olaj)ezért ingadozik az alapjárat,befullad és rántgathat az autó.
Nos nekem ugyan ez a problémám a kocsival és szeretném tudni melyik szenzorra gondolt a szerző mert ezt nem taglalja.
Talán valaki jobban vágja ezt a témát és tudja a szenzor pontos nevét elhelyezkedését a motorban és tudni fogom mit kell esetlegesen cserélnem!
Előre is nagy köszönet mindenkinek!

YELLOW Elküldve: 2021-09-13 18:45 Egyenetlen alapjárat

kisspp írta:
YELLOW írta:
kisspp írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az alany egy 2009 n43 320i . alapjárat ingadozást produkál egyszer alig észrevehető néha sokkal durvábban, nem köthető sem hideg sem meleg motorhoz. nem régen került hozzam eddig csak ritkán csinálta de már egyre gyakrabban. menetközben semmi hiba jelenség nincsen!

Előre is köszönöm a segítséget!


ez egy olyan dolog, amit számos hiba okozhat. de lehet simán túlreagálás is. nem írod milyen mértékű az ingadozás. ha megy a klíma, akkor normális, ha közben ki/be kapcsolgat magától a kompresszor. de lehet a klímakörben is keresendő hiba, ha csak bekapcsolt klíma mellett csinálja.
én nem szeretném az összes hibalehetőséget leírni, mert sokáig tartana, és nem lennél előrébb. de kapásból 20 dolgot tudnék írni, a 3000Ft-os alkatrésztől a 100ezresig kb.


Független a klímatól. Amikor enyhe akkor alig észrevehető ez a sűrűbb amikor durvább akkor kb 400-1000 között ugrál ezt produkálja ritkábban.

Cseréltem: gyertyákat, Vezermutengely jeladókat, főtengely jeladót, kipufogó hőmérséklet szenzort, vezérlés jó,


attól, hogy jeladó cserélve lett, még lehet kábel probléma. de ennél az autónál az NOx szenzor is szokott rossz lenni, a trafók, az injektorok.
őszintén szólva ezt így megmondani. érdemes lenne BMW specialistához vinni. aki BMW-ekre van ráállva főként. mert lehet hosszabban kell majd hibát keresni, és szisztematikusan kell végig menni a dolgokon.

Szani Elküldve: 2021-09-12 23:59 Ékszíjtárcsa / feszítő görgők?

YELLOW írta:
Szani írta: Sziasztok
Tippet, tanácsot kérnék! E87-118d-m42 motor főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Sajnos a csavarján nem sikerült lazitani. 1/2 colos hajtószár és csillagkulcs törés már megtörtént, a csavar nem mozdult. Kb 1500 NM-es légkulcs sem segített. Jelenleg colos dugókulccsal próbálom, de most a hajtószáram görbül. Az autó elejét nem akarom leszerelni és a hűtőt sem akarom kivenni. Nyilván egy komolyabb légkulcs vagy nyomaték sokszorozó eredményt hozna, de ezek jelenleg nem férnek be. Hasznos tanácsot tudna adni valaki? Hűtsem vagy esetleg melegítsem a csavart. Csúszó colos adapterem van. Úgy is próbáltam már, hogy a szár egyik oldalán feszítek a másik végét kalapáccsal ütöm, de sajnos nem mozdul a csavar.
Talán valaki tudja a megoldást, addig is szép napot…


lehet melegíteni, de akkor garantáltan főtengely szimmeringet is cserélni kell.
én fújkálnám csavarlazítóval. többször, akár több napig.
fura, hogy ennyire nem engedi.


Ma szerencsére sikerült. Igen, valószínűleg a csavarlazító is segített megoldani a problémát. Azzal még tegnap jól eláztattam a csavart, a sikertelen próbálkozás után.
Valamint tákoltam egy erősebb hajtószárat, ami már csak kismértékben görbült, így át tudta adni a nyomatékot a csavarnak. Na meg a szomszéd is segített. Egyikünk húzta másikunk tolta aztán végre kattant egyet. Vissza gondolva , rém egyszerűnek tűnik a folyamat. Elsőre is csinálhattam volna így. Köszönöm a tanácsot. Szép napot

YELLOW Elküldve: 2021-09-12 16:43 Ékszíjtárcsa / feszítő görgők?

Szani írta: Sziasztok
Tippet, tanácsot kérnék! E87-118d-m42 motor főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Sajnos a csavarján nem sikerült lazitani. 1/2 colos hajtószár és csillagkulcs törés már megtörtént, a csavar nem mozdult. Kb 1500 NM-es légkulcs sem segített. Jelenleg colos dugókulccsal próbálom, de most a hajtószáram görbül. Az autó elejét nem akarom leszerelni és a hűtőt sem akarom kivenni. Nyilván egy komolyabb légkulcs vagy nyomaték sokszorozó eredményt hozna, de ezek jelenleg nem férnek be. Hasznos tanácsot tudna adni valaki? Hűtsem vagy esetleg melegítsem a csavart. Csúszó colos adapterem van. Úgy is próbáltam már, hogy a szár egyik oldalán feszítek a másik végét kalapáccsal ütöm, de sajnos nem mozdul a csavar.
Talán valaki tudja a megoldást, addig is szép napot…


lehet melegíteni, de akkor garantáltan főtengely szimmeringet is cserélni kell.
én fújkálnám csavarlazítóval. többször, akár több napig.
fura, hogy ennyire nem engedi.