Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2017-04-26 22:00 Kormánytípusok
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
Sziasztok
Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral
Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.
Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?
HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.
Köszi minden infot
mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)
Szia
Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből :) jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?
alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.
Szia közben meg akitől vettük az autót BMW szervize van és rákérdeztem ,azt mondta le kell venni a légzsákot és ha mögötte ott a csati a 6 tüskével akkor csak kormány csere és diaggal a felszereltségekhez hozzá kell adni "pipálni" és már működik is .Mivel tempomatos nagy valószínűséggel ott lesz a csati biztos csak hogy a tüskék is benne lesznek.
Most le is mennék megnézni ha Magyarországon lennék ,mert a feleségemnek vettem 2 hete ,de azt vettem észre hogy mikor otthon voltam ki sem száltam belőle :D Pedig nekem egy 2013-as full extrás Peugeot 508 GT-ém van 204 LE 450 NM és még is a kis bömössel csapatom :D Nagyon jó kis autó!
Azt mikor van otthon időm bütykölöm ...rendeltem bele projektoros lámpákat angel eyes-al Professional fejegység van benne aux-al viszont van USB kimenete ,így rendeltem egy szett AUX+USB gyári házat vezetékekkel ,azt is bekötöm ..lassan szerzek inpa-t hogy tudjak kódolni.Peugeot citroen -hez van diagom meg VCDS VAG csoportos autókhoz ,viszont most annyira meg fogott a BMW hogy rá vagyok állva :)
Jövőhét csütörtökön tudom lekapni a légzsákot azt mögé nézni hogy mi a helyzet addig tülkön ülök
hát nem tudom E46-nál nem kellett kódolni semmit, még tempomatnál sem.
egyébként ha szervizes az előző tulaj, akkor elmondhatta volna, hogy cseréltek-e kormányt. alapból nem hiszem, hogy be lenne kábelezve. ahol meg van tempomat, ott tutti volt multis kormány is. tehát a cstai ott lesz, de csak azért, mert kormány volt cserélve. ezt tartom valószínűnek.
Dragan
Elküldve: 2017-04-26 21:55 Kormánytípusok
YELLOW írta:
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
Sziasztok
Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral
Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.
Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?
HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.
Köszi minden infot
mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)
Szia
Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből :) jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?
alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.
Szia közben meg akitől vettük az autót BMW szervize van és rákérdeztem ,azt mondta le kell venni a légzsákot és ha mögötte ott a csati a 6 tüskével akkor csak kormány csere és diaggal a felszereltségekhez hozzá kell adni "pipálni" és már működik is .Mivel tempomatos nagy valószínűséggel ott lesz a csati biztos csak hogy a tüskék is benne lesznek.
Most le is mennék megnézni ha Magyarországon lennék ,mert a feleségemnek vettem 2 hete ,de azt vettem észre hogy mikor otthon voltam ki sem száltam belőle :D Pedig nekem egy 2013-as full extrás Peugeot 508 GT-ém van 204 LE 450 NM és még is a kis bömössel csapatom :D Nagyon jó kis autó!
Azt mikor van otthon időm bütykölöm ...rendeltem bele projektoros lámpákat angel eyes-al Professional fejegység van benne aux-al viszont van USB kimenete ,így rendeltem egy szett AUX+USB gyári házat vezetékekkel ,azt is bekötöm ..lassan szerzek inpa-t hogy tudjak kódolni.Peugeot citroen -hez van diagom meg VCDS VAG csoportos autókhoz ,viszont most annyira meg fogott a BMW hogy rá vagyok állva :)
Jövőhét csütörtökön tudom lekapni a légzsákot azt mögé nézni hogy mi a helyzet addig tülkön ülök
YELLOW
Elküldve: 2017-04-26 19:40 Nem tudom mi a baja az autómnak
barna78 írta:
hello segitsen már valaki nem indul az autom csak kattogo hangokat add ki kulcsforditásnál :vazze: :orokhala:
ha ilyen sürgős, miért nem szerelőt keresel?
leírták, az akksi lesz rossz. próbáltad már feltölteni?
ha igen, akkor valószínű az önindító lesz rossz. lehet meg kellene kalapálni.
barna78
Elküldve: 2017-04-26 19:06 Nem tudom mi a baja az autómnak
hello segitsen már valaki nem indul az autom csak kattogo hangokat add ki kulcsforditásnál :vazze: :orokhala:
Tano
Elküldve: 2017-04-26 18:31 Tolató radar
Kabi írta:
sziasztok,
ma reggelre feladta a szolgálatot a jobb első pdc szenzorom. Elkezdtem keresgélni, a rajta lévő szám alapján 6935597 A102 kell bele. Valaki meg tudná mondani mit jelez az A102? Mert ilyet nem találok. Találtam A105, A106-ot is de ilyet nem.
Az
ETK-ban keresd meg a szinednek megfelelő cikkszámot és úgy keresgélj.
Doxa320d
Elküldve: 2017-04-26 11:03 Nem tudom mi a baja az autómnak
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
"S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!
jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.
Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.
hát így én sem tudok már mit mondani.
Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!
ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.
Az üzemanyagszűrő is cserélve lett?
YELLOW
Elküldve: 2017-04-26 10:33 Kormánytípusok
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
Sziasztok
Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral
Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.
Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?
HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.
Köszi minden infot
mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)
Szia
Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből :) jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?
alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.
YELLOW
Elküldve: 2017-04-26 10:31 Nem tudom mi a baja az autómnak
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
"S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!
jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.
Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.
hát így én sem tudok már mit mondani.
Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!
ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.
Dragan
Elküldve: 2017-04-26 10:14 Kormánytípusok
YELLOW írta:
Dragan írta:
Sziasztok
Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral
Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.
Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?
HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.
Köszi minden infot
mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)
Szia
Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből :) jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?
Zsuzski
Elküldve: 2017-04-26 10:07 Nem tudom mi a baja az autómnak
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
"S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!
jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.
Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.
hát így én sem tudok már mit mondani.
Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!