Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Pocses Elküldve: 2017-04-15 10:58 légzsák lámpa világít

Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

Ha világít a légzsák lámpám,akkor nem fog átmenni a műszakin a kocsi?


nem. viszont gyújtáson világítania kell.
ugyanis képet csinálnak gyújtáskor, majd indítás után. ebből szűrik le, hogy nincs leragasztva a lámpa.


Hát ez nagyszerű... esetleg Debrecenben valaki kitudja ütni nekem? Természetesen honoràlom. :D


lehet nem elég a törlés...
csináltál valamit, hogy légzsák lámpa lett, vagy csak úgy bejött? mert akkor elhet ülésfoglaltságjelző, az meg visszajön. vagy ha lehet kiírni a programból, mint E46-nál.


Anno így vettem 1 éve,hogy a légzsák és az ülésfoglaltság is világított. Utánna olvasgattam kicsit,hogy elég gyakori hiba a bmw-nél. Mi a leggyorsabb és költséghatékonyabb megoldás rá? 1 hónap múlva menne műszakira.


Enyémnél is volt így decemberben műszaki vizsgára törölte szerelőm azóta nem jött vissza. Azt mondta nagyon érzékenyek az ajtóban lévő csatlakozók, a jobboldali oldallégzsák dobott hibát. Én is azt gondoltam "megellett" az ülésfoglaltság érzékelő de nem. Ki lehetne a komplett kábelezést cserélni, de azt tanácsolta Attila ne cseréljük lehet vissza sem fog jönni a hiba de ha igen kitörli bármikor.
Amúgy 1db Ezrest kér egy hibakiolvasásért.:kiraly:

Bitu79 Elküldve: 2017-04-15 10:50 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.

Doxa320d Elküldve: 2017-04-14 17:48 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

Ha világít a légzsák lámpám,akkor nem fog átmenni a műszakin a kocsi?


nem. viszont gyújtáson világítania kell.
ugyanis képet csinálnak gyújtáskor, majd indítás után. ebből szűrik le, hogy nincs leragasztva a lámpa.


Hát ez nagyszerű... esetleg Debrecenben valaki kitudja ütni nekem? Természetesen honoràlom. :D


lehet nem elég a törlés...
csináltál valamit, hogy légzsák lámpa lett, vagy csak úgy bejött? mert akkor elhet ülésfoglaltságjelző, az meg visszajön. vagy ha lehet kiírni a programból, mint E46-nál.


Anno így vettem 1 éve,hogy a légzsák és az ülésfoglaltság is világított. Utánna olvasgattam kicsit,hogy elég gyakori hiba a bmw-nél. Mi a leggyorsabb és költséghatékonyabb megoldás rá? 1 hónap múlva menne műszakira.

olahjozsef Elküldve: 2017-04-14 17:39 Ajtónyítási Gondok!

BMarti írta: Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. F10-esem van és a központi zár egyszerűen behülyült. Se nem zár, se nem nyit kulccsal sem és a pánik gombbal sem. Egyedül a bal egyet tudom nyitni a mankókulccsal, ami a távirányítóban van.
Ajánlották, hogy vegyük le az akksiról a sarukat, de nem mertem hozzányúlni. Van valakinek valami ötlete?
Köszönöm!


Szia BMarti!
Ugyanez a baja az enyémnek! Nézd meg hogy a kulcsot ha hosszan nyomod akkor leengedi ez az ablakokat, ha zárást nyomod ugyanezt felfelé megcsinálja e!? ha minden ok akkor a GM(ajtónyitó elektronika) a hibás! annak a javítása első sorban újraforrasztás a relék lábainál, és csak azután csere!
Üdv.:
Józsi

Vik0417 Elküldve: 2017-04-14 17:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. :D Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált :D





YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.




YELLOW Elküldve: 2017-04-14 16:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.

liga86 Elküldve: 2017-04-14 16:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond. :( :?

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van:lol::porgosnevetos:
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!:merges1::merges1:

Pitykoo Elküldve: 2017-04-13 20:12 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 20:05 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-13 10:15 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy van valaki aki kereskedőn keresztül adott el autót? :) Az érdekelne igazából, hogy mennyit csíp le az árból a kereskedő.
Van egy autó amit kinéztem. Megtaláltam a tulajt és megbeszéltem, hogy kihozná.
Tenni szeretnék neki egy olyan ajánlatot amivel ő is jobban jár picit, meg én is, de pofátlan se akarok nagyon lenni :)


kereskedő? a leggusztustalanabb módon ajánl be. az euroTAX-so ár alá simán. azt szokás mondani, ők nem szeretet szolgálat.
jó autót amivel nincs gond, nem éri meg, mert annyit ajánlanak érte, aztán azon még nagyobb hasznuk lesz.
én értem mit akarsz, többet ajánlani kicsivel, mint amit a kereskedő adna érte.


Szia!

Igazából arról van szó, hogy a srác vett valami újabb 7-es bmw-t. Az E90-jét pedig otthagyta a kereskedőnél bizományosba.
A kereskedő kiírt egy árat, de abba rajta van az ő haszna is.
A tulajjal beszéltem, ő kihozza a kereskedésből és egymás között elintézzük.
De akkor így nyilván ideadja olcsóbban mert jobban jár ha a kereskedő nem csípi le a hasznát belőle