Összesen 44977 találat
Peppe
Elküldve: 2017-03-28 18:17 Elektromos ablak hátul is
Szia
a kulcs tanitast probaltam d semmi reakcio...(kulcs be gyujtas ra,majd ki aztan kulcson nyomva tartva a nyitas gomb+3x nyomni a zarast) v nem igy kell?
esertleg tudsz vkit pesten vki aki tud GM modul programozni,allitgatni?
YELLOW
Elküldve: 2017-03-28 17:19 Elektromos ablak hátul is
Peppe írta:
Koszi a segitseget a wds-sel kapcsolatba...azota be is lett kotve,a gm modult is kicsereltem d semmi...raadasul a gm modul csere ota a tavval se nyitni-zarni nem tudom a kocsit:( csak ha berakom a zarba es elforditom a kulcsot..es tovabbra is csak a ket elso ablakom mukodik..vkinek vmi otlete?felkell programozni a gm modult?pedig elm high-os lett berakva szinten kombibol..

újra kell tanítani a kulcsokat, találsz itt is róla segítséget. meg az egész GM-et lehet újra kell programozni, beállítgatni a dolgokat. hisz ki tudja melyik autóban mi volt beállítva. attól, hogy HIGH-os, az lehet coupe-ból is, és ott ugyanúgy nincs engedélyezve a hátsó ablak. vagyis gondolom.
Peppe
Elküldve: 2017-03-28 15:16 Elektromos ablak hátul is
Koszi a segitseget a wds-sel kapcsolatba...azota be is lett kotve,a gm modult is kicsereltem d semmi...raadasul a gm modul csere ota a tavval se nyitni-zarni nem tudom a kocsit:( csak ha berakom a zarba es elforditom a kulcsot..es tovabbra is csak a ket elso ablakom mukodik..vkinek vmi otlete?felkell programozni a gm modult?pedig elm high-os lett berakva szinten kombibol..

Robin68 írta:
Peppe írta:
Tano írta:
Peppe írta:
Sziasztok
egy kis segitsegre lenne szuksegem:)
beszereztem minden szukseges alkatreszt a hatul tekeros ablakbol eletromoshoz alakitashoz,mar csak azt nemtom h mi hol van a kocsiba:)hol vannak elvezetve a kabelek:)tudnatok ebbe segiteni?kapcsolasi rajz es vagy esetleg kepek az atalakitasrol?v egy leiras?
koszi Peti
Itt megtalálod.
hat valszeg en vagyok a bena d hiaba irok barmit is a keresobe nem csinal semmit...
A java control paneljében (javacpl.exe) add hozzá a bmwplanet olal webcímét a kivételekhez, utána már működni fog.
osztraksajt
Elküldve: 2017-03-26 18:44 Gyári riasztó (FAQ)
Üdv!
Van egy 330ci e46-om. Megvan az összes alkatrész a riasztóhoz(bohócorros tükör, tető ultrahang modul, dőlésérzékelő, sziréna, motortétnyitáskapcsoló) kivéve a kábelköteg.
Sajnos amiből kijött az jobbkormányos és az ugye baromira nem passzol a balkormányos autómba, meg amúgy sem lenne egyszerű mutatvány ugyebár külön kifűzni.
Valaki tudja hogy honnan lehet ilyen utólagos kábelköteget beszerezni? Láttam itt a topikban írták régebben külön is elérhető hogy olyan 12K áron, de a BMW márkaszervízben néztek rám bután, a realoem-en se találtam külön kábelt csak a komplett utólagos szettet.
Előre is köszönöm ha valaki tudna ebben segíteni.
frankopetre
Elküldve: 2017-03-22 23:09 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Kris írta:
Kris írta:
szosz07 írta:
hali.. továbbra is keresem hogy mitől nyithat ki magátol a központi záram... a tünet fogja máagát mikor hogy van kedve és kinyit az auto és lehuzza az ablakokat. valakinek ötlete? groundmodul cserélve már hogy az a lehetőség kizárva. esetleg kulcs probléma vagy ajtózár?
Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy ez a hall szenzor volt-e a hunyó, mert nekem ugyanez a problémám. Azzal kezdödött pár napja, hogy önállóan bezárt a központi zár és felhúzta az ablakokat. Aztán megfordult a folyamat, most folyton kinyit és lehúzza az ablakokat. Meg olyat is csinál, hogy bezárom, kinyit, megint bezárom, megint kinyit. Mindegy, hogy távval, vagy kulcssal. Aztán egyszer csak úgy marad, de gondol egyet és megint kinyit mindent. Szerencsére olyan helyen élek Ausztriában, hogy nem kell paráznom, hogy ellopják, vagy kivesznek belöle valamit, de nem akarnám a havat mondjuk belülröl lapátolni...
Ja és a belsö világitást és néha bekapcsolja és úgy is marad. Elöször a régi akksira gyanakodtam, de most vettem bele újat és tovàbbra is gázos. Kivettem az ablakemelö, meg a centràlzàr biztositékait átmeneti megoldásként, hogy ne kelljen minden másfél órában lefutkosnom bezárni a jàrgànyt.
Update: kb 1 hétig használtam a kocsit a 4db biztositék nélkül. Tegnap visszaraktam öket és az egész probléma megszünni látszik. Egyszer ugyan még nyitva találtam az ajtókat, de az ablakok nem voltak lehúzva. Visszazártam és egész éjjel úgy is maradt minden. 8O
Update2: Sajnos csak este. Az ajtók nyitva voltak. Másnap még rosszabb lett a helyzet. Most csak 1 biztositékot vettem ki, a központiét, ez jobb megoldásnak tünik. Ugyan kulcssal kell nyitogatnom, de ez úgy néz ki, müködik.
Sziasztok!
Nekem az ajtóban lévő elektromos-motoros zárblokk cseréje előtt produkálta ugyanezt.
BMW DIAG mondta is, hogy probléma van a bal oldali ajtózár modullal.
Egy-két hét múlva teljesen összeakadt benne az elektromos kapcsoló-részegység, így mechanikus módon teljesen zárhatatlanná vált az autó. Csak a középső ajtózáró gombbal tudtam bezárni. A csere után megszűnt a probléma, potom 47k a Wallisnál. :(
Üdvözlet!
Franatic
Gabesz1701
Elküldve: 2017-03-22 14:58 E90 vásárlás
Johnnie84 írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta:
Sziasztok!
Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..
Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg:oops: Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.
lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ;) ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.
Az N53ban nincs vanos és valvetronic? :) Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban ;)
szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van. :wink:
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.
Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye :)
én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot :D
:biglol: :D igen az lenne az igazi :D az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, :D szerintem E9x-s árat kapna érte :D Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet :D :D :D :D
nem keeeel kombi!!! :D
A BMW touringot gyárt nem kombit!!! :D :P :D :D
Úgy érzem mégis ez lesz ebből. Így külső szemmel nem hangzik ez olyan vészesnek...
Ugyanebben a cipőben járok :)
E90-et szeretnék 330i-t de én se nagyon merem megvenni, a fent leírt dolgok miatt.
Viszont úgy döntöttem lesz*rom :) ilyen autó kell és kész.
Próbálok inkább várni kicsit és több pénzt összeszedni egy kicsit kevesebbet futott példányra.
Gondolkodtam még az E60 530i facelift előtti változatán, amit M54-el szereltek még... de az meg az E60 "betegeskedései" miatt nem ajánlott (mások szerint)
Valóban az lenne az igazi, hogy E90 kasztni, M54B30-al :) dehát az élet nem kívánságműsor
Johnnie84
Elküldve: 2017-03-21 09:58 E90 vásárlás
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta:
Sziasztok!
Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..
Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg:oops: Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.
lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ;) ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.
Az N53ban nincs vanos és valvetronic? :) Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban ;)
szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van. :wink:
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.
Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye :)
én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot :D
:biglol: :D igen az lenne az igazi :D az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, :D szerintem E9x-s árat kapna érte :D Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet :D :D :D :D
nem keeeel kombi!!! :D
A BMW touringot gyárt nem kombit!!! :D :P :D :D
Úgy érzem mégis ez lesz ebből. Így külső szemmel nem hangzik ez olyan vészesnek...
Dutch
Elküldve: 2017-03-21 09:55 E90 vásárlás
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta:
Sziasztok!
Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..
Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg:oops: Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.
lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ;) ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.
Az N53ban nincs vanos és valvetronic? :) Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban ;)
szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van. :wink:
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.
Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye :)
én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot :D
:biglol: :D igen az lenne az igazi :D az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, :D szerintem E9x-s árat kapna érte :D Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet :D :D :D :D
nem keeeel kombi!!! :D
A BMW touringot gyárt nem kombit!!! :D :P :D :D
YELLOW
Elküldve: 2017-03-21 07:51 Chip tuning
John írta:
viktor írta:
ZsoltR írta:
Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat :D
Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.
Köszönöm én is a tanácsot,ezek szerint igaz a legenda hogy benzinest nem Chipelünk :)
sokszor elmondtuk már, hogy sima szívó motor szoftveres tuningolása nem sokat ér.
tény a BMW motorokba nagyon sok tartalék van. tehát szinte gond nélkül tehetnél fel megfelelő méretű turbokat, kompresszorokat úgy, hogy nagyobb módosítást ne kelljen a motoron végre hajtani. egy szint felett már muszáj.
chip tuning turbos motorokra jó. de ott sem véletlen vannak úgy megírva az SW-k. a mai kis köbcentis turbos motorokkal pont ez a baj, hogy a lépést tartani tudja, erős legyen, így majdnem, hogy maxra ki van hazsnálva a motor. tehát azokon húzni már nem nagyon lehet. régi 15-20+ éves motorok esetében lehetne bőven. de mondom van egy szint, aminél az SW írás önmagában kevés.
John
Elküldve: 2017-03-21 00:25 Chip tuning
viktor írta:
ZsoltR írta:
Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat :D
Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.
Köszönöm én is a tanácsot,ezek szerint igaz a legenda hogy benzinest nem Chipelünk :)