Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


katonaza Elküldve: 2017-02-19 20:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék tudna valaki nekem abban segíteni,hogy windows 10 el rendelkező gépre fel lehet tenni az INPA-t?Ha igen,hogyan?Meg tudnám valakivel csináltatni zalában?Köszi:Üdv:)


Fel lehet tenni? Igen.
Hogyan? Kompatibilitási módba kell tenni minden telepítendőt

CsAttila Elküldve: 2017-02-19 20:10 Motor-váltó

Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!

YELLOW Elküldve: 2017-02-19 19:51 Motor-váltó

leo írta:
YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.


bocs ha félre gondoltam, csak láttam már nem egy ilyet, hogy sorba mennek forumokon csoportokon, aztán megy a lejáratás, a másik reklámozása mellett.
én nem hagytam volna az biztos.
azért 450 az 450. főleg ha kiszámlázott olyan tételeket, amik valóban nem lettek cserélve. ell tudom hinni, sok helyen működik így. tehát nem emiatt kételkedtem. sajnos azért merik ezt megcsinálni, mert sokan hagyják. mellesleg 450ezeres munkáról nincs papír? NAV szereti az ilyet :D
hát mindegy ha elfogadtam , ám te dolgod. a lényeg, hogy már jó.

leo Elküldve: 2017-02-19 18:58 Motor-váltó

YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.

YELLOW Elküldve: 2017-02-19 15:50 Motor-váltó

leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.

Tano Elküldve: 2017-02-19 13:25 Klímavezérlõ hiba

mbalazs82 írta: Köszönöm! Az itt a 7-es számű?

A link neve


Igen az.

mbalazs82 Elküldve: 2017-02-19 13:21 Klímavezérlõ hiba

YELLOW írta:
mbalazs82 írta: Sziasztok! Van egy olyan fura jelenség, hogy eltérő levegőt fúj az automata klíma az egyes zónákban. Nyáron, ha be van kapcsolva a klíma és auto módban van akkor fent hideget fúj lent (nagyon)meleget. Télen a fűtés is "furcsa". Ha módosítom a hőfokot variál kicsit a ventilátorsebességgel, de mintha a hőfokot nem szabályozná és ész nélkül fűt.
Találkozott valaki ilyennel? A középkonzolon lévő hőfokszábályozó kerék rendesen működik.
Köszönöm!


fűtéscsap hiba


Köszönöm! Az itt a 7-es számű?

A link neve

MatDAM Elküldve: 2017-02-19 10:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:
MatDAM írta: YELLOW

Igen, igazad lehet!
Nem tudom, az arakat elnezve (Roman piac), a linkelt auto inkabb a dragabbak koze tartozik...4000€-5000€ a felso hatar kb., lehet 2000-2500€ ert is, kapni sot alatta is...
Miert gondolod, hogy ra kellene koltene tobb 100 eFt-t?
Illetve, mi az arulkodo nyom az ulesen, nekem nem tunik fel semmi, igy kepek alapjan(telefonon nezem, lehet monitoron nagyobb meretben latszik valami hiba...?)

Illetve en eldontottem, hogy a 320D-t szeretnem, a 150le-s valtozatot.
Milyen ez a motor, mennyire bevalt?
Vagy jobb lenne, a 318D, kevesebb LE-vel?

Itt egy masik hirdetes: BMW 320D 150CP 6+1 Trepte Volan/Plafon ///M
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7XlXN.html


nálunk ilyen évjáratban ennyiért akkor sem kapni, ha még egyéb dolgokat, magyarítás, regisztrációs adó, stb fizetni kell utána. én úgy látom, hogy nálunk ilyen áron nem kapni jót.
az ülés szerintem túl kiült a km-hez képest. vagy szinte csak rövidtávoztak vele, ami meg nem túl jó a dízelnek. ennek fényében lehet valós a km. viszont ha valós, akkor jöhetnek elő 200ezer környékén gondok. erre céloztam. ha meg nem valós, akkor pedig pláne lehet benne rizikó.
ezeket nehéz megmondani, biztosat ne várj senkitől. senki sem ismeri az autó előéletét.
erre nagy segítség egy hozzáértő, aki veled megy, és elvinni az autót esetleg egy olyan szervizbe, ahol becsületesek, és rendesen átnézik, képesek a hibákat feltárni. ha nincs gond vele kifizeted a vizsgálat díját, ha van és az eladó nem mondja, akkor majd fizeti ő, hisz ő gondolom hibátlan autót árul.
nem lenézni akarom a romániát, de azért fura, ha ott olcsóbban jobb autókat lehetne kapni, mint nálunk. bár nincs kizárva. ha pedig németországban ténykedő román, török autószerelők munkáját nézzük, az sem túl bizalom gerjesztő.

dízelmotorok pedig addig jók, amíg újonnan veszi őket az ember, vagy 1 gazdája van. amúgy simán el tudnak futni 300-400ezret gond nélkül. amivel gond van, ott vagy a km nem stimmel, vagy a tulajok voltak voltak olyanok. karbantartás hiánya, stb.

ezen a második linken határozottan feszes a bőr az ülésen. pedig több a km benne, mint az előzőben. ez már talán túl feszes is.
bár azt írja Life Style edition, de nem teljesen van összhangban szerintem. egy VIN kód sokat segítene, alvázszám utolsó 7 karaktere kideríteni.
kívül ugye nem M-pack, belül sem full, de a kormány váltógomb, tetőkárpit az. a taposó, lábpihentető nem. nem mondanám 100%-ra hogy így gyárilag kerülhetett ki.
ha pedig Life Style, akkor fura, hogy hátul nincs elektromos ablakemelő.
ezekkel csak arra akarok utalni, ha biztosra akar menni az ember, akkor jó pl. a VIN kód, és már
is tisztázva van, milyen felszereltséggel jött ki az autó.

én egyet tudok mondani. én most semmilyen E46-ot nem vennék már. max nem tudom honnan egy 25i-30i-t, de nagyon nehéz volna a dolgom. már 10 éve is voltak érdekes dolgok, azóta csak rosszabb a helyzet. de ez minden márkára igaz, ennyi idősen a használt autó vásárláshoz nagy szerencse kell. sajnos ez van. írhatnék megnyugtató szavakat, meg biztatnálak, de akkor nem azt írnám amit gondolok.

amit már leírtam azt tudom ajánlani. ami tetszik neked!, azt megnézed hozzáértővel, vagy olyan helyen ahol értenek hozzá. ha rendben, vagy olyan hibák derülnek ki, amik kalkulálhatóak, és bevállalod, akkor meg kell venni. javaslom több autó megtekintése, hogy legyen viszonyításai alap egymáshoz képest, km-ek tekintetében, állapotra vetítve.
innen senki nem fogja azt írni neked, hogy fogd és azt vedd meg, vagy ezt. mert élőben kell látni, hallani, érezni az autót.



Hello!

Koszonom a reszletes valaszt!
A masodik linken szereplo auto mar el lett adva.
Nem tudom, milyen minoseguek itt az autok, de nem hinnem, hogy nagy lenne a kulonbseg a frissen behozott autok kozott, a Roman illetve Magyar piacon.
Itt azok az arak amit az elozzo hozzaszolasban irtam...
Igen, teny az e46 nem egy mai darab, igaz jelenleg nem is tudnak, de ugy erzem nekem nem kell ennel, ujjabb dragabb auto, semmi ertelme nem lenne.
Akarok egy sajat autot, es ez tetszik a legjobban...Audi A4 illetve Passat B5.5 nem tetszik annyira mint az e46-os BMW.
Nem tudok, semmi szakit akit hivhatnak, hogy megnezze az autot, igy valoszinu ha oda kerul a sor, en illetve az unokatestverem, es testverem megyunk megnezni/megvenni az autot.
Megprobalok, minnel jobb allapotut venni, ha pedig re kell majd kolteni 100-200e Ft-t, akkor ez van, ra fogom kolteni...:|

Amugy egy kerdes: a BMW scanner 1.4. (utangyartott gondolom, 10-15 eFt-ert ) er valamit?

Padre323i Elküldve: 2017-02-19 08:42 csipp attetele potkulcsbol bicskakulcsba

zila01 írta: Sziasztok!

Szétszedtem a kulcsom.
Szeretném átrakni egy bicskakulcs házba.
DE nem találom a chip-et....
A kulcs elindítja az autót elektronika nélkül is....tehát ott van az valahol...
De hol?? Mielőtt neki esek egy hatalmas késsel, kérlek benneteket segítsetek, hol találom??
Előre is köszönöm!!!! :)




YELLOW Elküldve: 2017-02-19 05:41 csipp attetele potkulcsbol bicskakulcsba

zila01 írta: Sziasztok!

Szétszedtem a kulcsom.
Szeretném átrakni egy bicskakulcs házba.
DE nem találom a chip-et....
A kulcs elindítja az autót elektronika nélkül is....tehát ott van az valahol...
De hol?? Mielőtt neki esek egy hatalmas késsel, kérlek benneteket segítsetek, hol találom??
Előre is köszönöm!!!! :)


milyen alakú a kulcsod?