Összesen 44977 találat
Remil
Elküldve: 2017-02-08 07:57 Gyári Xenon Lámpa
Csabika136
Elküldve: 2017-02-07 21:56 Futómû és hibái
p1tyeszka írta:
Csabika136 írta:
Srácok!
Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?
Sziasztok!
Itt mindent megtalálsz.
Köszönöm szépen. Azt hogy 1,120kg a tömege, azt már így tudom. De ebből én a hosszát nem tudom kihámozni.
Jesse
Elküldve: 2017-02-07 15:56 hátsó embléma
Tano írta:
Jesse írta:
üdv olyan kérdésem lenne hogy a hátsó emblémához tartozó kis gumi tömítést hol tudom beszerezi? már egy ideje nemvolt hátul jel most vettem egyet és az a kis gumi ami benne tartja eltűnt belőle.. nem tudom hol keressek hasonlót :roll:
Itt a 14-es elemhez tartozó cikkszámmal keresd bármelyik valamirevaló alkatrész beszerző helyen.
Ezer kossz!:iszunkra:
p1tyeszka
Elküldve: 2017-02-07 13:24 Futómû és hibái
Csabika136 írta:
Srácok!
Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?
Sziasztok!
Itt mindent megtalálsz.
Tano
Elküldve: 2017-02-06 23:33 hátsó embléma
Jesse írta:
üdv olyan kérdésem lenne hogy a hátsó emblémához tartozó kis gumi tömítést hol tudom beszerezi? már egy ideje nemvolt hátul jel most vettem egyet és az a kis gumi ami benne tartja eltűnt belőle.. nem tudom hol keressek hasonlót :roll:
Itt a 14-es elemhez tartozó cikkszámmal keresd bármelyik valamirevaló alkatrész beszerző helyen.
VPT85
Elküldve: 2017-02-06 17:29 Mi lehet a baj?
Laza írta:
VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.
Remélem tényleg csak ennyi...
Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki
Sajnos nem értek hozzá, de nálam úgy hogy chip-pet letettem az anyós ülésre és bedugtam a kulcsot fordítottam minden megy(navi, kijelző háttérvilágítás) csak nem indul. Ha visszarakom a kulcsba akkor indul is. Nem tudom hogy ez normális-e de nálam így működik.
Laza
Elküldve: 2017-02-06 17:15 Mi lehet a baj?
VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.
Remélem tényleg csak ennyi...
Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki
VPT85
Elküldve: 2017-02-06 17:06 Mi lehet a baj?
VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta:
Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?
Előre is köszönöm a segítséget!
gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)
A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.
Remélem tényleg csak ennyi...
John
Elküldve: 2017-02-06 15:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Laza írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
de fosok mint állat :D
az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D
Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?
Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz
Nem akarom,nincs másik motorom tartalékba :D :) Elég volt olyan 3000 ig kiforgatnom és kétnapja halk,lehet csak valamelyik tőkém ragadt le,még nem akarom elkiabálni ha gázvan írok :)
Laza
Elküldve: 2017-02-06 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
de fosok mint állat :D
az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D
Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?
Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz