Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Remil Elküldve: 2017-02-08 07:57 Gyári Xenon Lámpa

atomanti86 írta:
Tomi88 írta:
Remil írta: Sziasztok! E46 gyári Xenon lámpa szétszereléséhez szeretnék segítséget kérni. A foncsort szeretnénk felújítani, mert teljesen szét van égve. Milyen fogasokkal vagy szerszámokkal lehet teljesen leválasztani a foncsort a lámpáról, hogy az üres lemez maradjon? kellenek- hozzá spéci szerszámok?


Szia! Speciális szerszám nem kell hozzá, csak különböző méretű csavarhúzók, és egy kis bátorság a műanyagok szétpattintásához. Youtube-on vannak videók a szétszerelésről, azokat érdemes követni.


Arra figyelj hogy Bosch vagy ZKW mert nem ugyan az,mindkettőről találsz videót.Sok reményt ne fűzz hozzá,valószínűleg cserélni kell.


Köszönöm! Nagy nehezen sikerült szétszedni, de majdnem egy napod szenvedés után. Hát erről aztán tényleg nem verődhetett vissza túl sok fény, szarrá volt égve...



Csabika136 Elküldve: 2017-02-07 21:56 Futómû és hibái

p1tyeszka írta:
Csabika136 írta: Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!


Itt mindent megtalálsz.


Köszönöm szépen. Azt hogy 1,120kg a tömege, azt már így tudom. De ebből én a hosszát nem tudom kihámozni.

Jesse Elküldve: 2017-02-07 15:56 hátsó embléma

Tano írta:
Jesse írta: üdv olyan kérdésem lenne hogy a hátsó emblémához tartozó kis gumi tömítést hol tudom beszerezi? már egy ideje nemvolt hátul jel most vettem egyet és az a kis gumi ami benne tartja eltűnt belőle.. nem tudom hol keressek hasonlót :roll:


Itt a 14-es elemhez tartozó cikkszámmal keresd bármelyik valamirevaló alkatrész beszerző helyen.


Ezer kossz!:iszunkra:

p1tyeszka Elküldve: 2017-02-07 13:24 Futómû és hibái

Csabika136 írta: Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!


Itt mindent megtalálsz.

Tano Elküldve: 2017-02-06 23:33 hátsó embléma

Jesse írta: üdv olyan kérdésem lenne hogy a hátsó emblémához tartozó kis gumi tömítést hol tudom beszerezi? már egy ideje nemvolt hátul jel most vettem egyet és az a kis gumi ami benne tartja eltűnt belőle.. nem tudom hol keressek hasonlót :roll:


Itt a 14-es elemhez tartozó cikkszámmal keresd bármelyik valamirevaló alkatrész beszerző helyen.

VPT85 Elküldve: 2017-02-06 17:29 Mi lehet a baj?

Laza írta:
VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki



Sajnos nem értek hozzá, de nálam úgy hogy chip-pet letettem az anyós ülésre és bedugtam a kulcsot fordítottam minden megy(navi, kijelző háttérvilágítás) csak nem indul. Ha visszarakom a kulcsba akkor indul is. Nem tudom hogy ez normális-e de nálam így működik.

Laza Elküldve: 2017-02-06 17:15 Mi lehet a baj?

VPT85 írta:
Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...



Fura, nekem ha nincs a helyén a chip, akkor nincs gyujtás sem (egyetlen hibajelző/visszajelző sem gyullad fel). Mikor cseréltem akksit, akkor próbáltam ki

VPT85 Elküldve: 2017-02-06 17:06 Mi lehet a baj?

VPT85 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!
Újból hozzátok fordulok segítségért. Szeretett autóm megint viccelődik velem. Jelen problémám a következő. Indításkor általában indul rendesen, viszont van olyan alkalom amikor beteszem a kulcsot elfordítom, világít minden de nem indul(nem teker az önindító). Majd pár próbálkozás után (akár 10-20 perc) indul újra rendesen.
Találkozott már közületek valaki ilyen problémával? Mi lehet a hiba oka? Mi a véleményetek?

Előre is köszönöm a segítséget!


gondolom semmi változás nem történt az autón, vagy a kulcson? mert akkor gondolom leírtad volna.
nem alakult át gondolom a rombusz kulcs, újabb E90 féle kulccsá vagy ilyesmi. ha igen lehet ez a gond.
ejtetted le a kulcsot? az is lehet gond.
vagy épp kontakt hiba van valahol, vagy az immo gyűrűjével van valami a gyújtáskapcsolónál.
esetleg másik kulccsal is csinálja? vagy csak 1db van? (szerviz kulcs is indít, próba szinten lehetne azzal indítani)


A kulcs nem gyári tavaly ősszel csináltattam (Azóta rendben működött). Természetesen az eredeti kulcsot nem szoktam magammal vinni így nem próbáltam még. Köszönöm az ötletet! Mostantól viszem magammal mind a kettőt ha legközelebb elő jön ez a probléma kipróbálom. Köszönöm a gyors választ!


Sziasztok! A korábban említett probléma úgy néz ki megoldódott. A hiba a kulcsban lévő immobiliser chip-pel volt. Elmozdult a helyéről és nem mindig volt érzékelhető. (vagyis remélem) Most kipróbáltam az autóm indítását az immobiliser chip nélkül, ugyanaz a folyamat(van gyújtás de nem indul a kocsi, visszaraktam rendesen és indul is.

Remélem tényleg csak ennyi...

John Elküldve: 2017-02-06 15:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Laza írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat :D


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?


Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz
Nem akarom,nincs másik motorom tartalékba :D :) Elég volt olyan 3000 ig kiforgatnom és kétnapja halk,lehet csak valamelyik tőkém ragadt le,még nem akarom elkiabálni ha gázvan írok :)

Laza Elküldve: 2017-02-06 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat :D


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?


Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz