Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-02-05 16:21 Segítsetek!

Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.


Laptop+kabel+hozzaerto szaki ezt nem tudja orvosolni? Kizarolag szakszerviz? Mi lehet a gond? Ews es a kulcsok nem talaljak egymast?


lehet. de biztos nem mondanám. ha a tipikus hiba van, úgy tudom arra kompletten kell kormányt cserélni, mármint azt a részét. ami a kormánykerék alatt megy be a kormányműig.
VW-nél láttam már olyat, hogy a vezérlőjében cserélnek eprom-ot, ennél nem tudom ez megoldható, vagy teljes csere kell. ha ismersz szakit, akkor vázold neki a dolgokat, az a biztos.


Tudtok ilyen szakit ajanlani?


hogy ajánljon bárki is, mikor nincs tartózkodási hely megadva? gondolom te sem és a szaki sem megy le az ország másik végéből.

Ervin1979 Elküldve: 2017-02-05 16:09 Segítsetek!

YELLOW írta:
Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.


Laptop+kabel+hozzaerto szaki ezt nem tudja orvosolni? Kizarolag szakszerviz? Mi lehet a gond? Ews es a kulcsok nem talaljak egymast?


lehet. de biztos nem mondanám. ha a tipikus hiba van, úgy tudom arra kompletten kell kormányt cserélni, mármint azt a részét. ami a kormánykerék alatt megy be a kormányműig.
VW-nél láttam már olyat, hogy a vezérlőjében cserélnek eprom-ot, ennél nem tudom ez megoldható, vagy teljes csere kell. ha ismersz szakit, akkor vázold neki a dolgokat, az a biztos.


Tudtok ilyen szakit ajanlani?

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 15:55 Segítsetek!

Ervin1979 írta:
YELLOW írta:
Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.


Laptop+kabel+hozzaerto szaki ezt nem tudja orvosolni? Kizarolag szakszerviz? Mi lehet a gond? Ews es a kulcsok nem talaljak egymast?


lehet. de biztos nem mondanám. ha a tipikus hiba van, úgy tudom arra kompletten kell kormányt cserélni, mármint azt a részét. ami a kormánykerék alatt megy be a kormányműig.
VW-nél láttam már olyat, hogy a vezérlőjében cserélnek eprom-ot, ennél nem tudom ez megoldható, vagy teljes csere kell. ha ismersz szakit, akkor vázold neki a dolgokat, az a biztos.

Ervin1979 Elküldve: 2017-02-05 15:24 Segítsetek!

YELLOW írta:
Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.


Laptop+kabel+hozzaerto szaki ezt nem tudja orvosolni? Kizarolag szakszerviz? Mi lehet a gond? Ews es a kulcsok nem talaljak egymast?

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 09:22 Segítsetek!

Ervin1979 írta: Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk



szerintem ez elszállítás lesz szervizbe. elektromos kormányzár miatt nem fog beindulni szerintem. javítani kell.

Ervin1979 Elküldve: 2017-02-04 23:40 Segítsetek!

Sziasztok,
320d 2006-os autóm, mai 100km-es kocsikázás családlátogatás után nem indult be. Van rádióállás, de gyújtás nincs, így a motort sem tudja forgatni természetesen. Aksi tuti jó, próbáltuk másikkal. Sajnos a pótkulccsal sem indult. Kijelzőn sárgával a felemelt auto=szervízjel jelenik meg mindkét kulcsra. Egy jó ideje az övfeszítő problémát már kiírja hogy bmw szervizbe vegyem. Persze aktív a kormányzár is. Belső világítás, rádió, ablakemelő működik. Javaslat?

ez a jelenség nálam is: https://www.youtube.com/watch?v=pDR_5uiqArk

Pitykoo Elküldve: 2017-02-04 16:58 Vanos

jamborj írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudja valaki, hogy milyen cikkszámon lehet a vanos felújító készlet ami ezeket tartalmazza?! A tömítések még meg is volnának de a csapágyak vagy mik azokat nem találom. Amit én találtam abba nincs meg minden...





Én csak a tömítés szettet cseréltem, a csapágy nem lógott.


Köszi.
Csak ha már cserélném akkor mindent, ne keljen e miatt még egyszer szétszedni...

jamborj Elküldve: 2017-02-04 16:54 Vanos

Pitykoo írta: Hali!
Tudja valaki, hogy milyen cikkszámon lehet a vanos felújító készlet ami ezeket tartalmazza?! A tömítések még meg is volnának de a csapágyak vagy mik azokat nem találom. Amit én találtam abba nincs meg minden...





Én csak a tömítés szettet cseréltem, a csapágy nem lógott.

Pitykoo Elküldve: 2017-02-04 14:45 Vanos

Hali!
Tudja valaki, hogy milyen cikkszámon lehet a vanos felújító készlet ami ezeket tartalmazza?! A tömítések még meg is volnának de a csapágyak vagy mik azokat nem találom. Amit én találtam abba nincs meg minden...



John Elküldve: 2017-02-03 20:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat :D


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... :D csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett :) ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( :D )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD :D