Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Laza Elküldve: 2017-01-24 21:01 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is. ;)


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.


Azaz, igen, köszi! Nekem nem ingadozik az alapjárat, de vagy 10 percig van rendesen szúrós szaga is. Aztán elmúlik, de nem jó ez így (nekem sem)

Laza Elküldve: 2017-01-24 20:59 Ki tapasztalt ilyet?

Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 20:55 Most vettem BMW-t

Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is. ;)


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-24 20:29 Hûtõvíz

SP_323i írta:
ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.



Szia.
318d ben nincsen egr hűtő. Már én is gondoltam erre.
Esetleg egy tipp ,egy megbízható, árban is ésszerű műhelyről?
Van esetleg arra lehetőség hogy nyomáspróbát csináljanak a hűtőrendszeren kívűl a hengerfejen is bontás nélkül?

Laza Elküldve: 2017-01-24 20:17 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is. ;)


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 19:15 Most vettem BMW-t

tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is. ;)


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.

tuske Elküldve: 2017-01-24 19:01 Most vettem BMW-t

Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is. ;)

SP_323i Elküldve: 2017-01-24 15:13 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta:
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!



Egyrészt olyan helyre kéne vinni, ahol nyomás alá tudják helyezni a hűtőrendszert és nem csak nézegetik. Akkor kiderül, hogy kifelé enged e üzemi nyomás alatt.
Azt nem tudom, hogy a tiédben van e EGR hűtő, de az még tud hasonlót produkálni, mármint a vízeltűnést a rendszerből. Hogyha kilyukad, akkor átengedi a vizet a kipufogó oldalra.

ZoleszE46 Elküldve: 2017-01-24 14:22 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget! :|:|



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.


Köszi választ!
Igen az összes fűtéscsap nyitva volt, max c fokon.
Az összes légtelenítő csavarnál megjelent szépen a víz. Nem levegősen.




Ettől függetlenül még ugyan az a helyzet. Nem javult semmit sajnos.
Esetleg valakinek egyéb ötlet?
Köszi!

YELLOW Elküldve: 2017-01-23 10:09 Motorolaj

Hektor írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre ;) vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van. :kiraly:


Én használtam, igaz nem bmw-ben.Merciben a Castrolt cseréltem le rá, mert azt télen nem szerette. A motullal szépen járt, de nekem az volt a tapasztalatom vele, hogy előbb használódott mint más olaj. Szerintem jó, de a saját tapasztalatomból indulva figyelj a csereperiócusra. Sok sikert hozzá.


igen a Mazda6-os kolléga ugyanezt tapasztalta. pedig neki a DPF már ki volt iktatva. és az ajánlotta neki ezt az olajat, aki kiírta a belőle a DPF-et, mert hogy ezzel versenyeznek is. ja csak éppen lehet minden versenyen új olajat kap az autó, és nem 10ezret megy el vele. egyébként szinte minden márkának vannak olyan olajai, amik magasabb kategóriát képviselnek, és drágábbak. biztos jók. de abba emgfura belegondolni, hogy akkor az olcsóbb termékek rosszabbak is? és miért ha mégis? pedig a legtöbbet ezeket vásárolják nem a prémium termékeket. ha magának a tulaj nem vezsi meg sehol nem fognak belerakni prémium anyagot. ha kéred sem tudhatod valójában mit raknak bele egy szervizben, ahol nem vagy jelen.
szerintem az egész azon múlik, hogy időben cserélve legyen az olaj. 10ezret kibírnak a márkás olajak olcsóbb fajtái is, viszont a prémium drága olaj, sem bír ki 30ezret következmények nélkül. lehet 1 ilyen alkalom nem okoz gondot, de 3 már valószínű. ezért kukázódnak le az új motorok idő előtt, mert 30ezres csere intervallumok vannak.
kamionoknál is mennyi 50-70ezer az intervallum? de azok nem is pörögnek 1500-tól többet nagyon.