Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2017-01-21 18:24 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?


ha nem a vevő szar, akkor lehet megoldás. de nem mindegy milyen modulod van High vagy Low. kell tanítani a kulcsokat ugyanúgy. meg jó sok mindent lehet állítani. ha lehet ugyanolyan modult vegyél.

multifilter85 Elküldve: 2017-01-21 17:07 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
rece65 írta:
ArkyCsaba írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
De Skóciából nem tudom eljuttatni Magyarországra a kulcsot,meg ha el is tudnám mi a garancia hogy nem veszik el a postán meg sikerül e jól lemásolni a kulcsot.Kocsival meg hazamenni kicsit költséges.:vazze:


ne értsd félre, nem turkálni akarok a zsebedben és nem is konkrétan csak neked szól.
de sokszor látom, hogy külföldön dolgozók, sírnak, hogy drága szerviz, javítás, stb.
a 4-5x-ös fizetés miatt még sem sír senki. annyivel nem drágább kint... nem tudom mennyi lehet, de ha itthon 50e egy szalonból rendelt kulcs, akkor nem hiszem, hogy kint 100-tól mondjuk több lenne, miközben az átlagbér nem 200ezer Ft. de nem is 400ezer, hogy ha csak arányait néznénk.
no meg biztos van kint is olyan, aki foglalkozik ilyennel. mert mindenhol vannak olyan emnberek, akiket vonzanak ezek a dolgok és foglalkoznak vele.
visszább leírtam, kulcsot, házzal, elektronikával (attól függ milyen) kb. 5-8ezerből tudod megvenni. hogy kint mennyiért marják meg, és mennyiért programozzák azt nem tudom.


"280 font +ÁFA lenne egy új kulcs," ezt írta az első hsz-ben!
Mindegy mennyit keresnek az emberek de azért egy kulcsért 50-120.000 ft elkérni kicsit gusztustalan,látva azt hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet az előállítási költsége.
Tudom hogy ők nem az aliról veszik de ...Meg ugye nem csak ezeket kell ilyenkor kifizetni de ebbe már ne menjünk bele sztem.....

Ettől függetlenül osztom a véleményedet de ugye mindenki szeret minél olcsóbban vásárolni..



Hi. Én is külföldön dolgozom és kicsit túlzásnak tartom a 280fontot.Én itt Belgiumban márkaszervízben kértem egy új kulcsot 3nap alatt megvolt 60 euroért!

Az meg a másik véglet,gondolkodás nélkül megrendelném márka szervizben,én is itthon annyiért!!:kiraly:


Marka szervizben nem voltam vele meg.A legnagyobb kulcs masolonal(Timpson) voltam megkérdezni.ott mondtak a 280+vat ot.
Ja és amúgy nem lenne sok a fizetesemhez képest a 280 csak a kocsit 600 ért vettem!Ahoz képest kurva sok egy kulcsert annyit kiadni.amugy a kulcsal lehet indítani csak a távirányító nem működik,és nem lehet hozzatanitani! Erre gondoltam egy kereshet és vettem egy univerzális központi ZAR készletet és azt akarom beszerelni!a kérdésem az lett volna eddig hogy valaki tud e egy kapcsolási rajzot küldeni hogy hogy kell bekötni,nem pedig egy vitat akartam indítani.
Köszönöm!


Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?

YELLOW Elküldve: 2017-01-20 13:42 Tempomat - utólag?

Doxa320d írta: Sziasztok!

2005-ös e90-be utólagosan mennyibe kerül egy tempómat beszerelés?
Debrecenben végeznek ilyet valahol?
Illetve mennyi időt vesz ez igénybe?

Köszönöm! :)


a BMW-nél biztos megcsinálják jó áron. :D
E90-nél nem olyan egyszerű és olcsó mint E46-nál.
cirka 80-100ezer Ft körül van meg, de láttam már 120-ért is megvalósítani.
sajnos olyan kormány alatti elektronika kell (amiből jön az indexkar is), amit ott egyben kell cserélni kompletten.
attól függ tudsz-e bontottan jó áron venni.

YELLOW Elküldve: 2017-01-20 13:38 Kopog az eleje!!

Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

Nem régóta vagyok boldog tulajdonosa egy e90-es 320d (2005) járgánynak! :)
Az alábbi dolgot vettem észre rajta:

K.b 50-60km/h felett,ha fékezek,akkor kicsit remeg a kormány jobbra-balra.
Az első féktárcsákra gyanakszom,hogy be vannak hullámosodva.
Esetleg első szilent probléma is okozhat ilyet?

Lényeg a lényeg,hogy a komplett első tárcsákat,betéteket,visszajelzőt cserélni fogom,mert az a tuti!

Elég elenyésző a tudásom a szilentekről és magáról a futóművekről,ezért megtudnátok mondani,hogy az első szilenteket hogy hívják és miket érdemes ilyen esetben cserélni!

Köszönöm! 8)


igen, okozhatja szilent. az első lengőkar végén lévő szilentblokk főként. nem feltétlen venni észre. nekem 3 műszakin is átment, pedig rázott. azt hittem az ATE hullámosodott fel. aztán csak a pár ezret futott szilent volt rossz.


Esetleg milyen tárcsa+betét kombót ajánlassz előre?
Hátra Textar+textar betét ment. Előre is ezt gondoltam.

Az első két tárcsára+betétre+visszajelzőre olyan 100-120-at gondoltam+ szerelés.


az nagyon sok. annyiért én is elvállalom :D
mondjuk én nagyon akciósan vettem az ATE szettet, szerintem egy 20-assal átvágta magát az eladó, de én 2x is rákérdeztem. nekem az első ATE Powerdisc, hátsó sima ATE,+első, hátsó betétek voltak 52ezer Ft. amúgy kedvezményesen 72-t beszéltünk, adtam 20-at előlegbe. majd mikor mentem érte, mondja az árat, mondom adtam 20-at előlegbe. szépen levonta és 32-t fizettem még. a szerelés egy 10-es volt, azért csináltattam hivatalosan, hogy ha műszakin belekötnek a vágott tárcsába (ez 2007-ben volt) vagy kínja van, akkor elgyen papír róla hivatalosan, fékhatás méréssel. kopásjelzőt nem vettem, elől ment az eredeti, hátul meg kitört, lényegtelen. többet nézem az autót mint járok vele :D sosem kopik el. gyárit is kár volt ledobni.
szóval első tárcsákér+betétekér, kopásjelző+szerelés sok a 100-120ezer. ha jó helyen vásárolsz, mindennel együtt 50-ből kihozható szerintem., de legyen mondjuk max. 70ezer.
ATE, Jurid én ezekben hiszek. Jurid-okat nagyon jó árban lehet most venni. célszerű ismerőssel, aki tud kedvezménnyel unix-ól vagy bárditól vagy akárhonnan venni.


Debrecenben a Trimet Kft-hez szoktam vinni a "kicsikét" :)
Lángól szokták rendelni,de ugye ők nem adnak kedvezményt az alkatrészre,pedig tuti,h 48% van nekik rá.
Esetleg Debrecenben,vagy környékén tudsz olyan megbízható szakit,maszekot,vagy akár szervizt,aki dolgozik vitt alkatrészből is ?:D

Te magadnak szoktad bütykölni?


amit tudok megoldok magamnak. anno fék terén friss tulajként nem is mertem volna megcsinálni. pedig nem egy nagy cucc a fék tárcsa csere, betét csere. ha nincs berohadva valami csavar, akkor 1 óra alatt kényelmesen lehet végezni a 4 darabbal.
párom keresztapja autószerelő Debrecenben, de nem tudom milyen szinten dolgozik, vállal-e egyáltalán BMW-t. pedig a fék a legtöbb autón egyforma.
a legtöbb szerelő ahogy én látom Autodata alapján dolgozik, amit ott hoz javítási időre, azt számolja ki. kivéve ha többet szerencsétlenkedik, akkor is többet számol. nekem is anno kb 40 perc alatt végeztek, mégis 1 órát számolt azt hiszem. lényegtelen.
nem ajánlok én már nagyon senkit. van fent a menüsorban Szerviz értékelések menüpont, ott tudsz település szerint válogatni az értékelések alapján. de egy kisebb szerviznek sem okoz gondot. mondom magad is meg tudod csinálni, ha van szerszám, mert sajnos, van hogy nem "szabvány" méretű imbusz kulcs kell (nincs a legtöbb készletben), hanem 7-es méret pl. vagy ha van érzéke az embernek hozzá.
mondom munkadíj kisebb szervizekben egy tengelyre 5-6ezer Ft. alkatrészt pedig ki mennyiért tud szerezni.

katonaza Elküldve: 2017-01-19 22:30 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!


kartergáz szűrő ;)


A külső olajlecsapató vagy van benne még máshol is valamilyen?!


Erre gondolsz Pitykoo?
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2194
Érdemes végignézni, sokszor néhány perces keresgélés nyomán meg lehet találni benne a választ.
A linkben a hónapot igazítsd a tiédhez.

YELLOW Elküldve: 2017-01-19 20:45 Társalgó

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

nem láttam még élőbe egyiket sem :(



ha shadow line-os a kocsi, akkor legyen lakk fekete, de ha nem, akkor jobb a matt. szerintem.


Shadow line az milyen? Nekem lak fekete az egèsz kocsi


az oldalablak keret. tudod ami króm szokott lenni, vagy matt fekete, vagy fényes fekete. a fényes fekete a shadow line. ha fényes, akkor célszerú a veséket is fényes feketére fújni. ha matt körbe, akkor lehet matt. szerint így passzol.

kecsurobi Elküldve: 2017-01-19 17:55 Társalgó

YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Matt fekete ,vagy lakk fekete vesét szoktak felrakni bmw e46-ra?


kinek melyik tetszik, olyat.

nem láttam még élőbe egyiket sem :(



ha shadow line-os a kocsi, akkor legyen lakk fekete, de ha nem, akkor jobb a matt. szerintem.


Shadow line az milyen? Nekem lak fekete az egèsz kocsi

Gekky Elküldve: 2017-01-18 21:01 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Néztem árakat, szinte biztos, hogy 16-ra váltok téli szettnek, mert egy conti/michelin kategóriájú guminál laza 10-12 ezer/db különbség van 205/55 R16 és akármilyen R17 méret között... a 4 gumin annyit spórolok, amennyiből megveszek egy egyszerű 16-os felni szettet, aztán vagy lesz 3 szett felnim, vagy eladom a 17-est. :D

Nyárra ilyet vettem, csak az enyém 4 egyforma X5-ről:
http://img.bmw-syndikat.de/gal...d_high.jpg


Elküldve: 2017. január 18. szerda, 21:00

van jó néhány oldal ahol meg tudod ezeket nézni...
pl:
http://www.vajdagumi.hu/hu/page/show/21
http://www.aabroncs.hu/kerek-et-kalkulator.html
http://auto.pasztoy.hu/gumi_felnire.html



TomyMU Elküldve: 2017-01-18 20:21 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:
A link neve


nekem ugyanilyen a hangja, 4,5 éves korától 62ezer km-től, amikor is vettem. azóta mentem kemény 45ezer km is vele, de semmi nem változott. olajat nekem nem eszik. a hang állandó.
mondjuk nekem 18ezernél valamit csináltak a valvetronic-kal, lehet a motort cserélték, vagy a vezérlőjét, nem tudom, de ezzel kapcsolatos.
egyébként itt írtam erről, hogy mi van a dolog hátterében: első komment.
VALVETRONIC szelepvezérlés



Köszönöm a tájékoztatást, elolvastam minden szavát az írásodnak. Nem aggódok végülis, csak érdekelt a dolog. Egyébként nekem is szervízkönyves a gép, de a fránya német betartotta a 25 ezres csereperiódust amit a BMW ír, 20 ezer alatt sosem volt olaj cserélve benne....nekem 1 éve van meg és már nyáron jön a 3. :D

ogre320 Elküldve: 2017-01-18 17:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Néztem árakat, szinte biztos, hogy 16-ra váltok téli szettnek, mert egy conti/michelin kategóriájú guminál laza 10-12 ezer/db különbség van 205/55 R16 és akármilyen R17 méret között... a 4 gumin annyit spórolok, amennyiből megveszek egy egyszerű 16-os felni szettet, aztán vagy lesz 3 szett felnim, vagy eladom a 17-est. :D

Nyárra ilyet vettem, csak az enyém 4 egyforma X5-ről:
http://img.bmw-syndikat.de/gal...d_high.jpg