Összesen 44977 találat
gulyi
Elküldve: 2017-01-03 19:42 Társalgó
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?
Köszi8O
csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.
Szia
Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!
Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:
Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is
Fujti
Elküldve: 2017-01-03 17:59 Navi frissítés
lalada írta:
Fujti írta:
Hello!
Nem tudom melyik navi van az enyembe, tudnatok segiteni? Szeretnem frissiteni es nem tudom melyik firmware kell hozza.

MKIV navi fej (rechner) V32 jó lesz rá.A link neve
Koszonom a segitseged! Felment es igy megy a 2016 os high lemez.:D Mar varom a 2017 est!:kockafej:
Pocses
Elküldve: 2017-01-03 16:32 Társalgó
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?
Köszi8O
csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.
Szia
Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!
Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban. :mrgreen:
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából". :kiraly:
nickname
Elküldve: 2017-01-03 12:56 Társalgó
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?
Köszi8O
csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.
Szia
Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!
LoL
gulyi
Elküldve: 2017-01-03 12:19 Társalgó
lalada írta:
gulyi írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?
Köszi8O
csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.
Szia
Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!
lalada
Elküldve: 2017-01-03 11:54 Navi frissítés
Fujti írta:
Hello!
Nem tudom melyik navi van az enyembe, tudnatok segiteni? Szeretnem frissiteni es nem tudom melyik firmware kell hozza.

MKIV navi fej (rechner) V32 jó lesz rá.
A link neve
Fujti
Elküldve: 2017-01-02 21:07 Navi frissítés
Hello!
Nem tudom melyik navi van az enyembe, tudnatok segiteni? Szeretnem frissiteni es nem tudom melyik firmware kell hozza.


bricktopm
Elküldve: 2017-01-02 19:49 Mi lehet a baj?
Leslie76 írta:
Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a ventilátor csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.
A hőmérő szenzorod a rossz valószínűleg.
bricktopm
Elküldve: 2017-01-01 22:27 Ki tapasztalt ilyet?
csgabi1986 írta:
Sziasztok!
Abba szeretném a segítségeteket kérni hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Adott egy E90 318d 2010 évjáratú autó manuális váltó. A kocsi néha azt produkálja, hogy megállok vele valahol. Majd amikor visszamegyek és beülők az autóba berakom a kulcsot megnyomom az indítógombot és a fordulatszámérő kiakad és kirakja az olajlámpát és utána akkumulátor lámpát. Nem is lehet elindítani. A megoldás ilyenkor az, hogy berakom sebességbe és elkezdem tolni, majd leugrok a kuplungról h egy kicsit megmozduljon a motorban valami( nem nagyon tudom, hogy mi). Csak egy picit kell és utána rögtön elsőre beindul a motor. Már cseréltünk önindítót benne, de a probléma ugyanúgy fennáll. A kocsiban van egy pajzs alap pajzs rendszer, lehet hogy az lehet a hiba mert amint megvettem az autót rögtön beraktam és még aznap este (péntek) leparkoltam egy helyen de már beindítani nem tudtam. Hétfőn visszatrélereztettem a pajzs beszerelő műhelyhez ahol már csontra le volt merülve az aksi. Rábikáztak és beindult. Gondolom hasonló történhetett mintha betoltam volna. Már nem tudom mit csináljak, ha nem lesz más ötletem lehet kiszerelem a pajzsot belőle mert lehet az okozza. Ezt random csinálja valamikor hónapokig nem máskor meg 2 hetente. Én még betologatom a kocsit bár elég ciki de a párom ehhez már gyenge. Hátha valaki találkozott már ilyennel. Mellékeltem egy videót amin látható a hiba. Videó a hibáról
Szia. Főtengely jeladóra gyanakodnék.
nickname
Elküldve: 2016-12-31 11:33 Részecskeszûrõ_
Kabi írta:
Norbo20 írta:
Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta:
részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,
fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás! :D
Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan
Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.
Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.
Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel. :levele:
annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni :) én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.
Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0
:kiraly:
sejtettem :) Egyébként sok helyen olvastam (külföldi oldalakon is), hogy a tisztítással el lehet érni az eredeti állapot 90%-át. Ebben az esetben ha eddig 230e km-t elment a részecskeszűrő és most kitisztítják 90%-osra, akkor jó ideig renben lesz még az. És az általad linkelt részecskeszűrő árának kb feléért rendbe is teszik. Ha én szerelem ki akkor még olcsóbban :)
Ekkora baromságot, a tisztítás ideig óráig nyújt megoldást, mivel
azt kell megvizsgálni mi az ami miatt nem tud regenerálni. most kb 365.000 van autómba és a DPF szinte gyári optimális értéket mutat, a teszt során.
Persze a csak folyamatos városi és rövid használat egyértelműen megöli, de eben az esetben nem dízel autó a nyerő választás.