Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2021-01-28 21:49 Önindító

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Rég nem írtam,ez jó jel.Egy furcsa dologgal kapcsolatban kérdeznék hogy mióta meg van az autó sose volt bajom az önindítóval és most sincs kivéve hogy eddig két alkalommal egyszer ősszel és most pár napja csinált olyat az önindító hogy olyan hangot adott bent üllve mint amikor egy cementeszsák zúdúl le egy háztetőről úgy tudnám idézni hogy ilyesmi mély hang hogy:"Vusshh..." és azt szeretném kérdezni (Ja igen ilyenkor szerintem nem forgatta meg a blokkot..)hogy ez minek az előjele illetve ezt tudom-e házilag orvosolni vagy csak villamosságis,illetve korából fakadóan esetleg pont nem feküdt fel az indító és normál jelenség-e? Ez kétszer fordult elő fél éve elsőnek meg most.


ez bendix hiba lesz. ha nem jó, akkor egy darabig lehet azt, hogy egy fadarabot benyomni az önindítóhoz, és azzal megütögetni. vagy a bendix szorul, vagy a behúzótekercs rosszalkodik.

Köszi.Viszont 4.5-év alatt sose csinált ilyet csak az utóbbi fél év alatt két alkalommal.Ezekröl tudsz cikkszámot adni?Illetve érdemes addig megbontanom amíg működik?


realoem és bmwfans oldalakon te is megtalálod a cikkszámokat.
attól, hogy eddig nem volt, most meg van... ez ilyen. 1x csak hiba lesz. pont ahogy kiég egy izzó. mivel itt mechanika van, így a hőfokok is közre játszhatnak, hogy mikor produkálja vagy nem.

NSZ Elküldve: 2021-01-23 20:16 Mi lehet a baj?_

Hello minden kedves márka tagnak. Lenne hozzatok egy kérdésem. Van egy BMW e91 325 2012 autóm és a kipufogóm kezd füstös fekete lenni. Eddig csak épp látszódott de mostmár durvábban! Dpf benne van teszter által jó is regeneral. Hozzáteszem hogy Németországban élek és 90% csak autópályán használom. Nem vettem észre semmilyen jelenséget ami által ezt kene produkálja. Van valakinek valamilyen ötlete vagy esetleg találkozott valaki ilyesmivel? Válaszotokat köszönöm

BaranyL Elküldve: 2021-01-22 16:02 Mi lehet a baj?_

Üdv!

e36 coupe, '96-os. Tegnap előtt indítás után bekapcsolt 2 kattanásra az a kormányzáram, de mozgatásra kioldott. Kicsivel később eljátszotta ugyan ezt. Majd próbálkoztam újra, hogy miért csinálja, erre már a kulcsom csak 2-es állásig fordul, és nem nyit ki a kormányzár. Nagy nehezen kiszedtem a zárbetétet, kipucoltam féktisztítóval rendesen, bezsíroztam a mozgó részeket, látszólag jól műküdöik. Visszaraktam, de a jelenség ugyan az. Kormányzár nem nyit, kulcs nem fordul tovább.

Lehet hibás a zárbetét, vagy inkább a kormányzár szivat? Valaki találkozott már ilyesmivel?

Köszönöm. Üdv, Laca.

Szerk.. Megoldva!

YELLOW Elküldve: 2021-01-16 15:34 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása :-(

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.


Hú Yellow, te többet segítettél, mint az összes autószerelő/szakértő/guru az elmúlt fél évben összesen :-)

Nagyon köszönöm, kezdem a nyomozást!


ettől még nem javul meg. én is csak tippelek. látatlanban mást nem tudok.

hil Elküldve: 2021-01-16 13:07 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy hidegben, nálam -3 fok alatt nem működik a vez. oldali ajtó kilincse? A jelenség: lezárt autónál, -3 fok alatt a kilincs könnyen mozog ha meghúzom és furcsán, lagymatagon megy vissza. Egyszer kinyitottam ilyen állapotban az ajtót és addig nem tudtam becsukni, amíg nem melegedett fel. 0 fok fölött mindig rendesen működik. Elég körülményes a másik oldalról beszállni. Minden ötletet meghallgatok, várom a tanácsokat a gyógyításra.
Előre is : Köszi!


BMW-nél nem, de Stilo-nál igen. télen nem is mossuk már le. bowden vizet kap,ez a jelenség, de vissza is könnyen megy. mondjuk most nagyobb baj, hogy ma reggel első rugótörése lett, aztán egy gumi is kuka, mert széthasította.
mondjuk ha jobban belegondolok, lehet a BMW is csinálta 1x. 70%-ban azt mondom, a vízhez és a fagyáshoz van köze. Stilo-nál próbáltam fújkálni a kilincsen keresztül, de ugyanúgy hőlégfúvózni kellett tavaly reggelente. de ajtókárpitot nem akartam levenni.

Köszi Y! Nekem az az érzésem, hogy valami kenőanyag, esetleg víz megdermed a kilincshez közvetlenül kapcsolódó nyitó szerkezetben, vagy annak a bowdenjában. Elég idegesítő a dolog. Rosszul írtam, mert a kilincs visszamegy a helyére, de érezhető, hogy nagyon lágyan, nem úgy mint ahogyan szokott.


corvin30 Elküldve: 2021-01-16 10:38 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása :-(

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.


Hú Yellow, te többet segítettél, mint az összes autószerelő/szakértő/guru az elmúlt fél évben összesen :-)

Nagyon köszönöm, kezdem a nyomozást!

YELLOW Elküldve: 2021-01-16 10:17 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta:
YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása :-(

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?



ott vannak az ABS szenzorok csatlakozásai, lehet ott jut be a víz, a kerékjárati dobnál. ezeket végig kell bogarászni.
ami még lehet, hogy neked lehet a giroszkóp érzékelője hátul van a jobb oldalon, a kerék mögött a csomagtérben. és mintha az 1-es szeretne ott beázni. lehet ott ázik. és ugye a giroszkóp rendellenes gyorsulást érez valamelyik irányba ezért fogja meg az autót.

corvin30 Elküldve: 2021-01-16 09:40 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.


Köszi a választ Yellow!

Hamarosan aktuális az éves szerviz, illetve a műszaki vizsgáztatás, mindenféleképpen kérni fogom a menetstabilizáció nullázást és az újra kalibrálást.

Egyébként az autó nem sodródik ki és a kerék sem pörög ki, abszolút irányban marad az autó az úton.

Nem eltérőek az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek, úgyhogy sajna ez nem lehet a probléma forrása :-(

Az szerintem is egyértelmű, hogy valahol víz jut a rendszerbe.

Akkor te is úgy gondolod, hogy az ABS fele kell elindulni? Fékek esetleg?

YELLOW Elküldve: 2021-01-15 22:10 Ajtónyítási Gondok!

hil írta: Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy hidegben, nálam -3 fok alatt nem működik a vez. oldali ajtó kilincse? A jelenség: lezárt autónál, -3 fok alatt a kilincs könnyen mozog ha meghúzom és furcsán, lagymatagon megy vissza. Egyszer kinyitottam ilyen állapotban az ajtót és addig nem tudtam becsukni, amíg nem melegedett fel. 0 fok fölött mindig rendesen működik. Elég körülményes a másik oldalról beszállni. Minden ötletet meghallgatok, várom a tanácsokat a gyógyításra.
Előre is : Köszi!


BMW-nél nem, de Stilo-nál igen. télen nem is mossuk már le. bowden vizet kap,ez a jelenség, de vissza is könnyen megy. mondjuk most nagyobb baj, hogy ma reggel első rugótörése lett, aztán egy gumi is kuka, mert széthasította.
mondjuk ha jobban belegondolok, lehet a BMW is csinálta 1x. 70%-ban azt mondom, a vízhez és a fagyáshoz van köze. Stilo-nál próbáltam fújkálni a kilincsen keresztül, de ugyanúgy hőlégfúvózni kellett tavaly reggelente. de ajtókárpitot nem akartam levenni.

YELLOW Elküldve: 2021-01-15 22:04 Mi lehet a baj?_

corvin30 írta: Sziasztok! Nagyon bízom benne, hogy valaki tud tanácsot adni, hogy merre induljak! Az autóm egy 2014 februári évjáratú BMW 116i, amit tavaly augusztusban vásároltam. Pár hetes használat után szeptember végén vezettem először esőben, amikor azt tapasztaltam, hogy az autó 90-100 km/h sebességnél erősen lefékezett. Nagyon megijedtem, de a helyzetet tudtam kezelni egy kuplung hatosból visszaváltok manőverrel. Legközelebb október végén vezettem az autóm szakadó esőben, amikor ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, előzésénél kifejezetten kellemetlen és félelmetes volt a helyzet.

Azt tudni kell, hogy az autó komputere semmilyen hibaüzenetet nem jegyzett fel, a jelenséget normális működésként kezelte.

Több autószerelővel/szakértővel beszélve az alábbi utakat jártam be:

- volt aki szerint elektromossági probléma, ami motorteljesítmény-csökkentést okoz, de egy autóvillamossági guru szerint nem az,
- fórumokat bújva ABS jeladó problémát találtam a hiba okának, de nem vagyok benne biztos, hisz csak - főleg angol nyelvű - fórumokat olvastam.

Végső elkeseredésemben felhívtam a volt tulajdonost, aki elmondta, hogy az utolsó szervizen ABS szenzort és kéziféket javítottak az autón.

Összefoglalva a jelenség csakis esőben, illetve nedves időben jelentkezik és olyan, mintha vezetés közben hirtelen lefékezne az autó.

Segítséget és tanácsot kérek, köszi előre is!


valóban olyan, mintha beavatkozna... nem pörög esetleg ki a kerék, vagy sodródik az autó?
ha nem, akkor elvileg szervizben csinálhattak volna egy menetstabilizáló adaptáció nullázás, azaz alapérték beállítást, újra kalibrálást.
ami még eszembe jut, hogy az első és a hátsó tengelyen, ha eltérő gumi méret van, akkor lehet emiatt nem teljesen váltóméretei egymásnak, ezért a teljes kerékátmérő eltér. ha a stabilitás kontroll vezérlőjében szűkre van szabva ez az érték, hogy kis eltérést enged meg, akkor a sebesség növelésével fokozatosan jön ki a különbség, és mivel a két tengely között egyre nagyobb lesz a forgási különbség, ezért a rendszer beavatkozik. ezt a műszerfalon még nem jelzi, mert nem olyan mértékű. viszont ennek szárazon is ki kellene jönnie.
viszont a 116i azért nem egy olyan erős autó, hogy nagy sebességnél kipörgesse a kereket. de lehet valahol, valamelyik csatlakozásnál vizet kap és az az oka.
specialistát kell keresni, aki kibogarássza mi lehet a gond, és átnéz mindent, van gyári szoftvere az autó diagnosztizálásához és programozásához.