Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


feco7939 Elküldve: 2020-10-09 08:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.

YELLOW Elküldve: 2020-10-08 17:07 Centrálzár vezérlő, grundmodul

feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.

feco7939 Elküldve: 2020-10-08 07:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!

John Elküldve: 2020-10-06 10:27 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O

Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil


igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....

2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)


valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D

Az elejét nem értem


hogy amiatt biztos TU lett, mert az EU3-at tudja azt hiszem. a korábbi nem tudta. tehát már amiatt is csak TU. azaz módosított motor. csak én még ilyen jelzést nem láttam, hogy M43TUB16. TU-ban csak B19-et láttam M43-ból. de biztos, hogy van, mert FL-es E46-ban is van az a motor mint a tiéd, ami 1.6 M43. csak marha ritka és jellemzően 2001. 9-10. havi gyártásúak.

Rendben :) Visszatérve a zakatolásra Csütörtökön elvileg neki áll a szerelőműhely,fogadásokat kéne köttni hogy vajon Difi vagy kerékcsapágy :D

YELLOW Elküldve: 2020-10-05 22:34 M43TU motor

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O

Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil


igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....

2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)


valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D

Az elejét nem értem


hogy amiatt biztos TU lett, mert az EU3-at tudja azt hiszem. a korábbi nem tudta. tehát már amiatt is csak TU. azaz módosított motor. csak én még ilyen jelzést nem láttam, hogy M43TUB16. TU-ban csak B19-et láttam M43-ból. de biztos, hogy van, mert FL-es E46-ban is van az a motor mint a tiéd, ami 1.6 M43. csak marha ritka és jellemzően 2001. 9-10. havi gyártásúak.

John Elküldve: 2020-10-05 22:18 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O

Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil


igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....

2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)


valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D

Az elejét nem értem

YELLOW Elküldve: 2020-10-05 21:58 M43TU motor

John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O

Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil


igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....

2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)


valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D

John Elküldve: 2020-10-05 12:34 M43TU motor

YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta: M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O

Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil


igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....

2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)

John Elküldve: 2020-09-28 20:50 8-10 Co érték Help

chiccoka írta: Nos ha valakinek lenne ilyen problémája a hibafa a következõ volt


Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös.

az értékek 1bõl gyárira minõsültek.

Legolcsóbb szonda 17.000 hátránya nem Bmw aljzattal van ellátva.kicsi kötözgetés forrasztás nélkül kizárólag zsugor csõvel megoldható


Bárdi BMW spec legolcsóbb 28e
Bosch 49e
Ha valakinek kell ügyes szerelõ tudok 1-et a 17.ker-ben a kamion melett

Sziasztok.Nekem is elég magas volt Pénteken a Műszaki,viszont melyik szondát húzta le az illető akinek megjavult első vagy hátsót? ---> "Egyenként lehúztuk a lambda szonda kábeljeit közben figyelve a co értéket.

Láss csodát a második próba sikerrel járt így meg van a bûnös."

YELLOW Elküldve: 2020-09-25 20:17 Kardántengely és társai

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. :D Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem" :D

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. :) )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul :)


szerintem érdemes párban cserélni azt is... lehet nekem is ez a gondom. nem ennyire durva, de nekem azóta lett, hogy váltóolajat cseréltem. nem rögtön, de nem sokkal utána. nekem kanyarban másabb lesz a hangja egy picit, de nem szűnik meg, nem erősödik, csak picit más lesz a tónusa a hangnak. nekem is mondtak kerékcsapágyat, csak nekem fura, hogy mitől... mikor eső alig éri. megemelve nem érzek rajta semmit. én éppen ezért akarok inkább mindent cserélni. semmi kedvem 20x neki állni a munkának. csak el kell döntenem mit akarok... mart ha annyit beleölök, akkor nem adom el. de nem tehetek róla, vágyom újabbra.

szerk.: hát logikus amúgy, ha jobbra kanyarodsz, akkor bal oldalra terhel. tehát akkor szűnik meg, akkor jobb kanyar esetén a bal a hibás. de mondom én párban cserélném.

Köszi akkor a balos lesz a ludas viszont tényleg képes megvezetni a kasztni a hangot mert nekem jobbról tűnik hátúl de rád hallgatok.Nekem is fura hogy én életembe nem farolgattam vele és sose hajtom.Jó tanács ként bár ezt neked kell mérlegelned hogy azt tudjuk hogy minél újabb Bmw-t veszünk azok annál kényesebbek meg alkatrész árban is példáúl az egyik szerelő mondott egy példát hogy az F10 fékcsere 100.000 Ft vagy egy régi ötös E39 olajcsere 60,000 Ft szintén E39 fl utáni első lámpa darabja 100.000 Ft, Szerelő vélemény: https://www.youtube.com/watch?...l=VezessTV bár én minidg magam cserélem az olajam nehogy Ferkó olajat tegyenek bele és mást számlázzanak ki.. :D Szerintem aludj rá hogy újabbat veszel de ezt neked kell mérlegelned


jó hát ezt erősen eltúlozták... én is láttam a műsort :D fel is nevettem. féktárcsa ára azonos márkából a méret függvénye, az újabb típusokra nagyobb tárcsák mennek már, mert nehezebbek az autók. ezért is drágább pl egy féktárcsa vagy betét. illetve még annyi alkatrészt nem adtak el, ezért drágábbak is azok.
szerintem nem mindegy, hogy 500ezret ráköltök erre, vagy beletolom egy olyanba, amire pár évig a kötelezőn kívül nem kell költeni. félre ne értsd nem a hiba miatt futamodnék meg. rég vágyom újabbra. nincs ezzel bajom szeretem. csak magam sem tudom mit akarok... :D

Igen de az újak már nem tartósak ha jól emlékszem a Becsületesnepper (Más néven kopasz :)) vagy a Novot Tibi mondta hogy amik 2000-utáni autók azok már nem tartósak--->https://www.youtube.com/watch?...otalcar.hu


igen ez a baj, nincs normális motor bennük. csak a nagyokban, azok meg marha drágák. :(