Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Pocses Elküldve: 2020-05-01 09:48 Társalgó

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: https://hu.motor1.com/news/381...z-autojat/

Én már kaptam levelet a BM-től, hétfőn de.9-re viszem az A1-be megnézik, ha kell akkor megrendelik a cserealkatrészt és cserélik egy másik időpontban.


ha meg sz*r már ezerszer meghalhattál volna miatta. kicsit soká húzódik. látom csoportokban is többen mutogatják a levelet, pedig már 2 éves sztori. és még valakiknek most küldik ki. még én sem kaptam, de remélem nem is kapok.


Jobb1 légzsákmodult már cserélték anno nekem is. Ha ezt is kell, cseréljék bánom is én.


Na nem kellett cserélni semmit légzsákügyben a vezetőülés alatti csatit igazították csak meg kontakt hiba miatt aztán törölték a kicsi kövér mikulás embert. :mrgreen:



hát én ezért be nem megyek, megoldom magamnak. amúgy is szét van húzva a csati. :D és ki van programozva az ülésfoglaltság figyelés.


Az faja nem is tudtam lehet ilyet. Nekem is teccene a megoldás. :kiraly:



YELLOW Elküldve: 2020-05-01 09:36 Társalgó

Pocses írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: https://hu.motor1.com/news/381...z-autojat/

Én már kaptam levelet a BM-től, hétfőn de.9-re viszem az A1-be megnézik, ha kell akkor megrendelik a cserealkatrészt és cserélik egy másik időpontban.


ha meg sz*r már ezerszer meghalhattál volna miatta. kicsit soká húzódik. látom csoportokban is többen mutogatják a levelet, pedig már 2 éves sztori. és még valakiknek most küldik ki. még én sem kaptam, de remélem nem is kapok.


Jobb1 légzsákmodult már cserélték anno nekem is. Ha ezt is kell, cseréljék bánom is én.


Na nem kellett cserélni semmit légzsákügyben a vezetőülés alatti csatit igazították csak meg kontakt hiba miatt aztán törölték a kicsi kövér mikulás embert. :mrgreen:


hát én ezért be nem megyek, megoldom magamnak. amúgy is szét van húzva a csati. :D és ki van programozva az ülésfoglaltság figyelés.

Pocses Elküldve: 2020-05-01 09:34 Társalgó

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: https://hu.motor1.com/news/381...z-autojat/

Én már kaptam levelet a BM-től, hétfőn de.9-re viszem az A1-be megnézik, ha kell akkor megrendelik a cserealkatrészt és cserélik egy másik időpontban.


ha meg sz*r már ezerszer meghalhattál volna miatta. kicsit soká húzódik. látom csoportokban is többen mutogatják a levelet, pedig már 2 éves sztori. és még valakiknek most küldik ki. még én sem kaptam, de remélem nem is kapok.


Jobb1 légzsákmodult már cserélték anno nekem is. Ha ezt is kell, cseréljék bánom is én.


Na nem kellett cserélni semmit légzsákügyben a vezetőülés alatti csatit igazították csak meg kontakt hiba miatt aztán törölték a kicsi kövér mikulás embert. :mrgreen:

kisskarex Elküldve: 2020-05-01 09:07 Fékjavítás

YELLOW írta:
hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.


Köszönöm nektek hil,YELLOW az útbaigazitást!
A tanácsotok alapján fogok eljárni.Igaz ugyan mára terveztem de hála megint ide ért ez a mocskos idő.A garázsban nincs annyi hely hogy hozzáférjek az udvaron meg eláznék úgyhogy talán holnap.
Minden esetre köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2020-04-30 22:21 Futómû és hibái

TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.:roll:


Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil



Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.


nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. :D de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.



Igen ez érdekes, mert nekem a téli szettel nem csinálta (vagy csak nem vettem észre....), és gumishoz hordom mindig, szóval centírozva is van meg minden. Énis vágyom már egy újabbra egyébként, de jó ez még 2-3 évig úgy gondolom. E60/61-et szeretnék majd valamikor venni.:roll:


az előző nyári gumit legalább 8 évig nem centríroztattam. soha nem rázott. kivéve, ha felszedett egy csavart, de akkor inkább ütött. mondjuk bevallom nem vagyok benne biztos, hogy a gumisok gépe tökéletes lenne. de mondom nyáron biztos mentem gyorsan is és akkor nem rázott, valahogy a téli csere előtt kezdte. de valahogy nem emlékszem tisztán, lehet azért nem is foglalkoztam vele, mert a télivel megszűnt.
E60 egy 30i manuál váltós kevés km-rel 150ezer környéke (valós) szóba jöhetne. Esetleg egy 25i. de a belsejével továbbra sem vagyok kibékülve. és az a baj, ott ülök többet. :D

TomyMU Elküldve: 2020-04-30 22:08 Futómû és hibái

YELLOW írta:
TomyMU írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.:roll:


Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil



Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.


nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. :D de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.



Igen ez érdekes, mert nekem a téli szettel nem csinálta (vagy csak nem vettem észre....), és gumishoz hordom mindig, szóval centírozva is van meg minden. Énis vágyom már egy újabbra egyébként, de jó ez még 2-3 évig úgy gondolom. E60/61-et szeretnék majd valamikor venni.:roll:

YELLOW Elküldve: 2020-04-30 21:59 Futómû és hibái

TomyMU írta:
hil írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.:roll:


Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil



Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.


nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. :D de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.

YELLOW Elküldve: 2020-04-30 21:46 Fékjavítás

hil írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!

Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil


csináld, ahogy hil mondja. sajnos elfelejtettem megnézni, más dolgom volt, totál ki is ment a fejemből. és most megint nem otthoni gépnél vagyok.
de személy szerint azt mondom az érintő 1 kattanásnál legyen, mert ha laza bowdennél veszed az érintőt, akkor sosem fog kiengedni, csak majd mikor elkopik a betétből, mivel érintőre vetted.

hil Elküldve: 2020-04-30 19:38 Fékjavítás

[quote="kisskarex"]
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!
[/quote
Szia,
én úgy csináltam, csinálnám, hogy a kézifékkarnál a bowdent lazára engedném, majd a fékkulccsal érintőt vennék a pofákkal a dobon ezután nyomatékmérős kulccsal forgatva a kereket addig állítani a fékkarnál a bowdent, amíg 2 ill. 3 kattanásnál is egyforma nyomatékkal tudom forgatni a kerekeket.
Lehet, hogy nem ez a jó módszer, én így szoktam csinálni és a vizsgán is egyformán fékeznek a kerekek.
Bye: hil

kisskarex Elküldve: 2020-04-30 10:45 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Hamarosan vinnem kell a drágámat műszakira és ehhez kérnék kis segitséget!Biztos van itt olyan szaki aki inkább maga orvosolja a problémát.Problémám igazából nincs inkább pontos eligazitás kellene.A kézifék profi beállitásáról lenne szó hogy az nekem úgy működjön ahogy kell.Nem driftre használom a gépet én ebből már kinőttem de szeretem ha valami jól működik.
Tehát minden új alkatrész meg van a kézifék beállitásához de mivel ez nem automata szeretnék egy pontos leirást hogy mivel kezdjek mivel folytassam és mi legyen az utolsó lépés hogy a kézifék ténylegesen megtartsa az autót.
Ha valakinek van türelme és meg tudja velem osztani aprólékosan az ne rejtse véka alá!
Előre is köszönöm azoknak akik szánnak rá időt!
Üdv.


BMW-nél ezekben a korokban nem kell csodát várni a kéziféktől. Ezt műszakin is tudják.
nekem megfogja az autót, de elég sokat kell kattintani. Menet közben semmit nem ér, de olyan, mintha ez valami védelem is volna, vagy nem tudom.
Maga a beállítás úgy van, hogy le kell venni a kereket hátul vagyis nem muszáj, csak az egyik csavart kell kivenni. Úgy kell forgatni az agyat, hogy a csavarfuraton keresztül tudd állítani a féket, ez egy ricnis, fogas kerék. A kéziféket be kell húzni 1 kattanásra. Majd a ricnis kereket addig kell tekerni, míg az a betéteket a dobhoz nem nyomja. csak érintőre kell venni, nem kell szorítania. ezután ha kiengeded a féket, akkor simán forognia kell a keréknek. Ez előtt olyan, olyan 5-6 kattanásnál meg kell nézni mindkét bowden egyforma, fezes-e. Ezt a kézifékkar bőrszoknyát kivéve tudod állítani, azt hiszem 10-es vagy 8-as csőkulccsal. Amúgy ha itt befog a kézi, akkor nagyon nem kell állítani. de holnap megnézem konkrétan.
itt egy link ez F30, de hasonló a dolog. KLIKK

Köszönöm köszönöm!
Már igy is segítettél mert én pont fordítva kezdtem volna el.
Először állítottam volna a csillagot utána a bowden.
Azért megvárom hátha találsz még vmit róla!
Csak azt nem tudom majd eldönteni hogy mikor fog a fék és mikor nem,mert ugye a difinek meg a váltónak is van valamennyi ellenállása hiába teszem üres e.
Amúgy a kocsi bakon lesz hátul igy talán jobb a rálátás mivel leveszem a kereket.
Azért köszönöm és várok úgy is csak holnap állok neki!