Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


kisskarex Elküldve: 2020-04-23 15:59 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.


Üdv.
Igaz hogy mindenből igyekszem a gyárit vagy gyári minőséget megvennide a féktartó lemezzel úgy voltam hogy jó oda vmi noname is.Szlovák lemez és ismerve a kisipari szemetet,holnap még csere előtt beviszem magammal meszemcsézem és kap egy cinkszórást aztán kap egy szép fekete festést igy biztos nem kell évente cserélni mert elporlad
elvégre nem eladásra csinálom hanem magamnak.Igy jó pár évig nyugtom lesz a lemez miatt:D
Most már jó lesz vele kicsit járni közel egy százast locsoltam el a fékfelújitásra.

YELLOW Elküldve: 2020-04-22 18:59 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....


az 316ti compact. mint ahogy az enyém is 316i. ezeknek külföldön 1.8 az alapmotor. és hátul sima tárcsa van. a 2.0 143 lovasokban már hűtött tárcsa van hátul is.
a kéziféket nem tudom, sosem szedtem még szét. de gondolom adja majd magát.

kisskarex Elküldve: 2020-04-22 06:45 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

Szia.
Hát 1.8-benzin 85 kw 115le de én annyira nem vágom.
Péntekre van időpontom a szerelőhöz remélem meg lesz a hétvégén a csere!
A kézifékkötél hogy van rögzítve amúgy?
Csak ki kell ütni a foglalatból vagy vmi csavar is tartja?
A kötél két oldalán van két csavar én gondolom az is fogja a lemezt
a csonkhoz.....

YELLOW Elküldve: 2020-04-21 22:16 Fékjavítás

kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.


Compact-ra kerestem rá, az ne zavarjon milyen féktárcsa van ott, hozza mindkettőt. viszont ha nem hűtött tárcsa van, akkor nem 318ti a tiéd, hanem 316ti. és annak másabb egy picit a hátsó futóműve, nagyobb a nyomtáv. de a többi része megegyezik.

kisskarex Elküldve: 2020-04-21 20:20 Fékjavítás

YELLOW írta:
kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja


Szia.Köszönöm szépen!
Az enyém sajna nem ilyen mivel compact.Nem hűtött a tárcsa hátul de az nem is lényeges mert ugyaz az imbusz csavar fogja.
Viszont a féktartó lemezem más.Kettő furat van rajta asszem hatos,valamint a fékkötél
belépésénél van még kettő.Küldenék képet de még a kocsirol sem tudtam feltölteni csak egy nagy fekete plecsni van a kép helyén.Tehát a tartó lemez nem ilyen de a csavarok darabszáma stimmel.

John Elküldve: 2020-04-21 20:14 Kardántengely és társai

Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129

YELLOW Elküldve: 2020-04-21 14:32 Fékjavítás

kisskarex írta:
Üdv mindenkinek!
Annyit még kérdeznék hogy hány csavar tartja a féktartó
lemezt és hogy ezek anyás csavarok vagy zsákfuratban fogják e azt?


4db csavar fogja

katonaza Elküldve: 2020-04-17 23:16 Chip tuning

nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal





Kalkuláltad már, hogy a leömlőtől a dobig eredeti gyárira visszacserélés, működő katalizátorokkal mennyi anyag + munkadíj, illetve hogy reálisan mennyi idő?

Egyébként hogy mennyire jó egy program, egy nálam is bevált módszer: megnézetem mással. Bizony derültek már ki furcsa dolgok.

Ezen felül egy teljesítménymérés során kapott nyomaték és teljesítménygörbe is roppant beszédes.

A kettő együtt megválaszolja neked, hogy mennyire OK az autó motorikusan.

Az anyagiakon túl is jól gondold meg a visszaalakítást, mert ha jelenleg jól van megcsinálva és hangolva, akkor lehet nagyon hiányozni fognak a lóerők.

YELLOW Elküldve: 2020-04-17 21:18 Chip tuning

nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?


műszaki semennyire sem véd. mert műszakin lehet nem így nézett ki. mindig az aktuális állapot számít. ha a rendőr, vagy NKH emberei úgy ítélik meg, nem számít a műszaki.
ha nem közlekedsz állat módjára, egyéb esetben nem feltűnő, akkor lehet nem foglalkoznak vele, d ezt személye válogatja. akkor hivatalos, ha a forgalmiba be vagy egyezve a változtatás. annak pedig sok-sok bürokratikus folyamaton kell átvergődni.


értem, viszont ha a gyári rendszer visszamegy rá, és veszek egy szabályos sport dobot, ami utcai használatra alkalmas, azt is be kell íratni a forgalmiba?


úgy tudom, hogy sport dob lehet. ha a paláston vagy egy külön rögzített adatplaketten szerepel az a bizonyos H szám (pl H1234567)akkor elvileg műszakin papírt sem kérnek róla, nem kell beíratni sehova. viszont ha külföldi, akkor valószínű kell hozzá műbizonylat, de beíratni akkor sem kell. mert elvileg ezek úgy vannak gyártva, hogy már eleve engedélyeztetve vannak, tehát nem lép túl bizonyos dB értéket és mindennek megfelel. De jellemzően a H számosat is műbizonylattal adják. nekem sosem kérték, de nem si lett volna, de H számos dobom van. vagyis volt, de van. sajnos kilukadt a plakett alatt le lett vágva. kipufogó klinika gyártotta dob. de veszek újat ne legyen probléma belőle.

nD0minik Elküldve: 2020-04-17 20:38 Chip tuning

YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta:
katonaza írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
A mai nappal egy E46 330ci boldog tulajdonosa lettem.
Az autón hengerenkénti leömlő miatt megírt program fut amit az ECU Remap csinált rá.
A kérdésem az lenne, hogy van valami tapasztalatok az ECU Remap-os srácokkal, illetve ha szükséges keresnék egy olyan embert, aki profi a dolgában, szeretném hozzá elvinni, hogy megnézze. Nekem az se gond ha olyat tudtok, aki visszateszi a gyári programot, csak biztosra szeretnék menni a program minőségével kapcsolatban.

Köszi hogy elolvastad


a kérdés az, hogy chip csere történt, vagy konkrétan a gyárit programozták át?
BMW szervizben felteszik a gyárit.
egyébként szívó motornál túl sokat nem lehet chip-pelni. itt ha csak a leömlő miatt van, akkor ott inkább a szondákkal van mókolva valami.
vagy egyébként valamit tünet vagy probléma az autóval?
mivel nem látom merre laksz, nagyon nem tudom kit ajánljak.

Szia, köszi a gyors választ.
A katalizátorok hiánya miatt hibakódot dobott volna, emiatt lett belenyúlva. Elvileg kivették a katalizátor előfűtést is hidegindításkor. A vezérlőt nem cserélték, a gyárit írták át. Semmi gond nincs az autóval több éve így fut hibamentesen. Az előző tulaj csináltatta. Pakson lakom, de nem gond ha messzire kell menni, csak szeretném ha tényleg profi programm lenne rajta, nehogy valami bajt okozzon.



Írod, hogy olyan leömlő került az autóra, amin nincsenek katalizátorok, azért kellett rá módosított program, amivel nem dob hibát.
- Akkor szerinted mi fog történni, ha visszateteted a gyári programot?

Amúgy normálisan fogyaszt, megy és nem füstöl?
- Tulajdonképpen mi okból kezdtél ezen aggódni?

Kik azok az "ECU Remap-os srácok"?
- Ilyen címmel nem találok honlapot.

A gyári programmal együtt mindenképpen visszatenném a katalizátorokat, de az lenne a végső megoldás
Érzésre nincs gond a programmal. Nem vagyok jártas az írott programokban, ezért van bennem egy kis bizalmatlanság.
Akik csinálták a programmot: https://www.facebook.com/Ecu-R...SEARCH_BOX
Ha jól értem, akkor ha a motor szépen dolgozik, nem eszik kirívóan sokat és nem füstöl akkor nagy gond nem lehet a programmal


gyári dolgokban BP-en tudok esetleg valaki, David's Garage. tutti lenne valaki a közeledben is szerintem kell ott lennie, de most senki nem jut eszembe.

Köszi, még az lenne a kérdésem, hogy az ilyen átalakítások miatt mennyire kell tartanom a rendőröktől? Az autó gyakorlatilag straight pipe-os, egy eisenmann race dobbal.Nyilván az írt vezőrlőt nem fogják kitalálni, de a hang az nagyon kirívó. Műszaki van rajta természetesen, az mennyire véd engem?


műszaki semennyire sem véd. mert műszakin lehet nem így nézett ki. mindig az aktuális állapot számít. ha a rendőr, vagy NKH emberei úgy ítélik meg, nem számít a műszaki.
ha nem közlekedsz állat módjára, egyéb esetben nem feltűnő, akkor lehet nem foglalkoznak vele, d ezt személye válogatja. akkor hivatalos, ha a forgalmiba be vagy egyezve a változtatás. annak pedig sok-sok bürokratikus folyamaton kell átvergődni.

értem, viszont ha a gyári rendszer visszamegy rá, és veszek egy szabályos sport dobot, ami utcai használatra alkalmas, azt is be kell íratni a forgalmiba?