treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)
De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.
http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg
de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát

Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?
A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?
nem tudok a riasztóra mit mondani. nem sokat tudok a gyári rendszerről. ha meg nem gyári, akkor meg pláne nehéz kitalálni mi a gond. alapjárati motornak nem hiszem, hogy lenne köze hozzá. esetleg volt ott valami vezeték, testkábel, ami lecsúszott elmozdult.
Megtaláltam, itt is a kép. Úgy látom még gyári. Rajta van a száma, az alapján könnyen megtaláltam. Csatlakozó is megvan, már csak meg kell rendelni. Hella,Delphi,Era,Febi,Magnetti-Marelli... rengeteg márka, van ami esetleg beváltabb? Említetted hogy drágát és minőséget vegyek. Na most melyik számít annak? Mert pl. FEBI mindent is gyárt, de a Delphi-nél nagyrészt csak elektromos dolgokat làtok.
Egyébként sokan lebontják a radiátor hűtőt hozzá, de én úgy nézem simán befér a kezem, és még a termosztát alatt is simán el tudnám vezetni... :D

a Febi, mint a Meyle és már tán a Lemförder is úgymond csomagolócég. tehát vannak nekik beszállítóik, amik lehetnek nagy cégek, csak saját márkásként csomagolják a terméket. a Febi pl gyári beszállító is már a BMW-nél, de valójában miylen alkatrészt ki gyártja, az jó kérdés...
én akartam íri már az elején, hogy a Hella-t választanék. Általában ilyen szenzorok esetén azok a legmegbízhatóbbak. de a Hella is már összefogott a Behr-rel szerintem.
NGK, Beru még amik egész jók elektromos dolgokban. juniksz, bárdi-hoz képest majd féláron kaphatóak alkatrészek, más helyeken. annyiért kb, mintha 40% kedvezménnyel vásárolnál a juniksznál. annak idején, sok éve is általában a Hella-t ajánlották sokan. ha vennék én is azt vennék. de rád bízom, de ne a lista elejéről válassz. tehát ne ilyen triscan, maxgear, topran, loro és társai féléket.
szerk.: a felső képen lévő a főtengely jeladó