Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2020-02-11 20:59 navigáció

szanikyss írta:
szanikyss írta: sziasztok, gondoltam lecserélem a gyári navigációt , de azt olvastam külföldi oldalakon hogy ez a tipus nem támogatja a harman kardon rendszert,és rosszabb lesz a minőség hang-ban stb, valaki szerelt már be ilyen navit? ötletek _? javaslatok ? https://automultimedia.org/ter...sb-7-inch/


Azért ennyire sokan ne legyetek... ::vazze:


én nem szereltem be ilyet, nem tudok mit írni. de voltak már ezek témák, ennyi idő alatt lehetett volna visszaolvasgatni. mg annyi féle van az előlap alatt, hogy ki tudja melyik mit tud.
egy biztos, a HK-tól nem lesz jobb, sőt némelyiknek nagyon pocsék a minősége. de ha nem vagy vájt fülű és nem operát akarsz hallgatni, elfogadható. legalábbis, amit én hallottam, de az márkás (eonon) volt a kínai fejek között.
bár ugye a HK-nak külön erősítője van, szóval akár lehet jó is, ha a jelet az erősítőbe veszteségmentesen tudja eljuttatni.

szanikyss Elküldve: 2020-02-11 18:32 navigáció

szanikyss írta: sziasztok, gondoltam lecserélem a gyári navigációt , de azt olvastam külföldi oldalakon hogy ez a tipus nem támogatja a harman kardon rendszert,és rosszabb lesz a minőség hang-ban stb, valaki szerelt már be ilyen navit? ötletek _? javaslatok ? https://automultimedia.org/ter...sb-7-inch/


Azért ennyire sokan ne legyetek... ::vazze:

kiskiru Elküldve: 2020-02-11 17:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.



Annyival kiegészül még a tünetegyüttes, hogy néha menet közbe egyszer csak erő elmegy, szép fehéres szürke füstöt ontja magából 0 erő mellet, menet közbe (90-100 km/h) gyújtás le-fel és mintha mi se történ volna füst 0 erő 100%, normális BMW szerelő meg egyse a környéken, ilyenekkel jönnek hogy még nekem kompressziót stb..... Normáliiiiiis?

YELLOW Elküldve: 2020-02-09 08:27 Mi lehet a baj?

kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.

treboR Elküldve: 2020-02-08 11:45 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)

De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.

http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg

http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg


de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát


Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?

A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?


nem tudok a riasztóra mit mondani. nem sokat tudok a gyári rendszerről. ha meg nem gyári, akkor meg pláne nehéz kitalálni mi a gond. alapjárati motornak nem hiszem, hogy lenne köze hozzá. esetleg volt ott valami vezeték, testkábel, ami lecsúszott elmozdult.


Megtaláltam, itt is a kép. Úgy látom még gyári. Rajta van a száma, az alapján könnyen megtaláltam. Csatlakozó is megvan, már csak meg kell rendelni. Hella,Delphi,Era,Febi,Magnetti-Marelli... rengeteg márka, van ami esetleg beváltabb? Említetted hogy drágát és minőséget vegyek. Na most melyik számít annak? Mert pl. FEBI mindent is gyárt, de a Delphi-nél nagyrészt csak elektromos dolgokat làtok.
Egyébként sokan lebontják a radiátor hűtőt hozzá, de én úgy nézem simán befér a kezem, és még a termosztát alatt is simán el tudnám vezetni... :D




a Febi, mint a Meyle és már tán a Lemförder is úgymond csomagolócég. tehát vannak nekik beszállítóik, amik lehetnek nagy cégek, csak saját márkásként csomagolják a terméket. a Febi pl gyári beszállító is már a BMW-nél, de valójában miylen alkatrészt ki gyártja, az jó kérdés...
én akartam íri már az elején, hogy a Hella-t választanék. Általában ilyen szenzorok esetén azok a legmegbízhatóbbak. de a Hella is már összefogott a Behr-rel szerintem.
NGK, Beru még amik egész jók elektromos dolgokban. juniksz, bárdi-hoz képest majd féláron kaphatóak alkatrészek, más helyeken. annyiért kb, mintha 40% kedvezménnyel vásárolnál a juniksznál. annak idején, sok éve is általában a Hella-t ajánlották sokan. ha vennék én is azt vennék. de rád bízom, de ne a lista elejéről válassz. tehát ne ilyen triscan, maxgear, topran, loro és társai féléket.
szerk.: a felső képen lévő a főtengely jeladó


Ezt például nem tudtam. Bár nagy része az alkatrészeknek amiket eddig vettem az pont Febi,Meyle,Mahle... :/
Egyébként a Hella sem a régi már. Dolgozom Hella és Orlaco érzékelőkkel,fényszórókkal. Hát mit ne mondjak. Benelux államokban gyártják mind... Minőségre sokszor Aliexpresses szintet üti meg kb. és sokat vissza kell küldeni.

YELLOW Elküldve: 2020-02-08 08:40 Mi lehet a baj?

treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)

De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.

http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg

http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg


de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát


Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?

A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?


nem tudok a riasztóra mit mondani. nem sokat tudok a gyári rendszerről. ha meg nem gyári, akkor meg pláne nehéz kitalálni mi a gond. alapjárati motornak nem hiszem, hogy lenne köze hozzá. esetleg volt ott valami vezeték, testkábel, ami lecsúszott elmozdult.


Megtaláltam, itt is a kép. Úgy látom még gyári. Rajta van a száma, az alapján könnyen megtaláltam. Csatlakozó is megvan, már csak meg kell rendelni. Hella,Delphi,Era,Febi,Magnetti-Marelli... rengeteg márka, van ami esetleg beváltabb? Említetted hogy drágát és minőséget vegyek. Na most melyik számít annak? Mert pl. FEBI mindent is gyárt, de a Delphi-nél nagyrészt csak elektromos dolgokat làtok.
Egyébként sokan lebontják a radiátor hűtőt hozzá, de én úgy nézem simán befér a kezem, és még a termosztát alatt is simán el tudnám vezetni... :D




a Febi, mint a Meyle és már tán a Lemförder is úgymond csomagolócég. tehát vannak nekik beszállítóik, amik lehetnek nagy cégek, csak saját márkásként csomagolják a terméket. a Febi pl gyári beszállító is már a BMW-nél, de valójában miylen alkatrészt ki gyártja, az jó kérdés...
én akartam íri már az elején, hogy a Hella-t választanék. Általában ilyen szenzorok esetén azok a legmegbízhatóbbak. de a Hella is már összefogott a Behr-rel szerintem.
NGK, Beru még amik egész jók elektromos dolgokban. juniksz, bárdi-hoz képest majd féláron kaphatóak alkatrészek, más helyeken. annyiért kb, mintha 40% kedvezménnyel vásárolnál a juniksznál. annak idején, sok éve is általában a Hella-t ajánlották sokan. ha vennék én is azt vennék. de rád bízom, de ne a lista elejéről válassz. tehát ne ilyen triscan, maxgear, topran, loro és társai féléket.
szerk.: a felső képen lévő a főtengely jeladó

treboR Elküldve: 2020-02-08 00:31 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)

De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.

http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg

http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg


de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát


Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?

A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?


nem tudok a riasztóra mit mondani. nem sokat tudok a gyári rendszerről. ha meg nem gyári, akkor meg pláne nehéz kitalálni mi a gond. alapjárati motornak nem hiszem, hogy lenne köze hozzá. esetleg volt ott valami vezeték, testkábel, ami lecsúszott elmozdult.


Megtaláltam, itt is a kép. Úgy látom még gyári. Rajta van a száma, az alapján könnyen megtaláltam. Csatlakozó is megvan, már csak meg kell rendelni. Hella,Delphi,Era,Febi,Magnetti-Marelli... rengeteg márka, van ami esetleg beváltabb? Említetted hogy drágát és minőséget vegyek. Na most melyik számít annak? Mert pl. FEBI mindent is gyárt, de a Delphi-nél nagyrészt csak elektromos dolgokat làtok.
Egyébként sokan lebontják a radiátor hűtőt hozzá, de én úgy nézem simán befér a kezem, és még a termosztát alatt is simán el tudnám vezetni... :D


YELLOW Elküldve: 2020-02-07 18:44 Mi lehet a baj?

treboR írta:
YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)

De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.

http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg

http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg


de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát


Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?

A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?


nem tudok a riasztóra mit mondani. nem sokat tudok a gyári rendszerről. ha meg nem gyári, akkor meg pláne nehéz kitalálni mi a gond. alapjárati motornak nem hiszem, hogy lenne köze hozzá. esetleg volt ott valami vezeték, testkábel, ami lecsúszott elmozdult.

treboR Elküldve: 2020-02-07 17:35 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
treboR írta:
Most pakoltam vissza a dolgokat. Ha már le van bontva gondoltam kitakarítom az alapjárati motort-szelepet is. Most jobb lett, indulás után egyszer esett csak vissza 400ig a fordulat, de utána leesik 800ra és vissza 550re. Bár csak 2-3km-t mentem, de ezalatt egyszer sem esett lejjebb 500nál.(motor üzemmeleg volt)

De ami fontosabb. Nem tudom mihez értem hozzá, vagy csak az a gond hogy akksit lehúztam szereléskor, de meghülyült a riasztó. Ha kiszállok a kocsiból és ajtót bezàrom beriaszt, de a zàr úgy marad. Tanítani kell, vagy hozzáértem valami vezetékhez? Mondjuk Maf szenzor oldalàn szereltem, nem hiszem hogy lenne ott valami riasztós dolog.

http://www.bmwfanatics.hu/gale...821328.jpg

http://www.bmwfanatics.hu/gale...831030.jpg


de akkor megtaláltad a jeladót?
itt lesz a 9-es... neked még a régi blokk van így a motor elején van és néz egy tárcsát


Igen megtaláltam, köszönöm. Már csak arra kell rájönni hogy melyik féle. Csatlakozóból és jeladóból is 2 féle van.
Max.megnézem. Ha nem húzom le, csak az inbuszt kitekerem és csekkolom milyen az baj lehet?

A riasztó nagyobb hiba most. Van rá reset? Vagy hozzáértem valamihez mikor az alapjárati szelepet szedtem le? Kihúzom a kulcsot és nagyon hamar beriaszt. Lehetséges hogy arra van valami kapcsoló vagy vezeték?

YELLOW Elküldve: 2020-02-07 15:29 Kuplung

apuci70 írta:
YELLOW írta:
apuci70 írta:
YELLOW írta:
apuci70 írta: van egy e91 320d amit csak elég nehezen lehet 1 esbe tenni szép simán indul nem remeg aztán menetközben már elég simán lehet váltani. Tud valaki tancsot adni?


én első körben egy váltóolajat cserélnék. ha volt cserélve, akkor rossz került bele. én is jártam így. érzékeny az olajra. a legjobb a gyári, vagy a Febi-nek van, aki most gyári beszállító, bár az is egy csomagolócég.


köszi a tippet olajcsere megvolt ATF Detro 3-ast ajánlották, sokkal jobb lett de néha mág így is nehéz 1-es be tenni. Azt vettem észre, hogy amikor nem akarja bevenni és tolom a kart akkor megmozdul a kocsi, ebből azt gondolom,hogy a kuplungszerkezet lessz a hibás.


legközelebb ha nem veszi, akkor kuplungolj újra. ha akkor jó, akkor valóban lehet akár a kuplung is hibás. de ha minden igaz az 1-es fokozat nem mindig van szinkronizálva, szóval lehet akár szinkrongyűrű is pl a BMW-nél. nekem pl benzines van, de kb 10km/h felett nem si tudom visszarakni 1-esbe, csak alatta, nem engedi. egyébként nem akad sosem, mikor 1-esbe teszem. csak a Castrol SMX-S manuális váltóolajtól akadt főként hidegen. van egy off autó, olasz na annál 1-es, és a rüki sokszor csak dupla kuplunggal veszi. mondjuk ilyen km-nél már a váltók meg szoktak halni, de még nem izgat, amíg dupla kuplunggal beveszi. nem egy nagyon értékes autó, de jó állapotú, amíg megy.

Valóban nekem
is hidegen veszi nehezen de ha picit meghúzom kettes felé akkor már simán veszi az egyet is


továbbra is azt tudom mondani, nekem a manuális váltóolajtól csinálta ezt. előtte nem volt baja, én hüJe elcseréltem a gyári olajat belőle, ami patyolat tiszta volt, rögtön akadni kezdett, ahogy a hűvösebb idők jöttek. bevallom elkínlódtam vele pár évet, km-ben nem sokat, de amint az ATF piros került bele megszűnt a hiba.