Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2020-01-08 19:10 Társalgó
saszek írta:
Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom
világításmodul. ezt a részét az vezérli.
saszek
Elküldve: 2020-01-08 19:05 Társalgó
Sziaztok fanok.Lene egy kerdesem, van egy e46-os bmw,a kilometeroraban nem mukodik a villagitasom,meg a kontrolvissza jelzok. A muszerek mindegyik mukodik, Masik oracsoportal is ez a jelensek. Hol keresem a hibat. Segitsegeteket elore is koszonom
hil
Elküldve: 2020-01-08 18:17 M43TU motor
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316
az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A
Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos :( )
nézd meg! elvileg EU3. bmw vin decoder megmondja, de elvileg a forgalmiban is a kódszám alapján visszakereshető. van egy kódszám a környezetvédelmi besorolás vagy melyik pontnál.
Szia,
előző autómhoz M43b19-hez vettem bontott katalizátort Kasza mestertől 30k pénzike volt. Megmaradt, nem lett beépítve, kidobni sajnáltam,eddig tároltam bár úgy nézem, az N42b20-hoz is jó, de ha gondolod megbeszélhetjük a dolgot
Bye: hil
YELLOW
Elküldve: 2020-01-08 17:12 Motor hibajel(sarga)
Gyuszi85 írta:
Sziasztok. Van egy BMW E91 2009 évjáratú autóm.Reggeli első indításnál semmi gond be áll a fordulatszámom 900-ra 1 perc múlva felugrik 1100 és Kigyullad A Check Engine lámpa. És remeg az egész kaszni,leállítom újra beindítom megjavul. Megint 1 percre. Ezt 3 szor eljátszom és semmi gond. Utána egész nap semmi baj,de következö reggel ismét előjönn. Hiba kódként 2 Hengernél gyujtaskimaradás észlelhető. Valakinek volt hasonló problémája? Gyertya vezérlés labdaszonda cserélve. Köszönöm
gyújtótrafó. cseréljétek meg a kettes-t a mellette lévővel. aztán ha viszi a hibát kiolvasni, másik hengerbe írja-e. ha igen, akkor a trafó rossz. de célszerű mind a 4-t cserélni.
Gyuszi85
Elküldve: 2020-01-08 10:02 Motor hibajel(sarga)
kiralyftab írta:
sndrs írta:
sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta:
Üdv!
E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.
Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.
Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).
Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?
(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)
Üdv,
melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.
N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.
Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.
Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.
Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.
Motorkód: N46B20B
Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.
Jujjj de szép téma :)
Én 160 000 km után kaptam meg a két hibakódot. Eléggé összetett dolgokra utal a két hibakód , nem biztos hogy egyből a Valvetronic motorra kell gondolni.
Egy kiadós bontás és tisztogatás után ellenőrzés után már csak egyik hibakód maradt.
A P1062 eltűnt és így a fojtószelep általi korlátozás megszűnt. Így jelenleg a P1050 (2A70) kóddal küzdök de lehet ezt sem lesz nehéz küszöbölni. Ha konkrétan a Valvetronic motor a hibás akkor járó motornál lehúzod a csatit és kapsz egy valag hibakódot. Szóval én special nem ott keresem a hibát. De legvégső esetben ha minden ki lett zárva akkor csere. De az hogy tisztogatás árán az egyik hiba megszűnt , azaz a másik nem akkora gond hogy a motort korlátozza arra ad okot hogy nem ott a hiba. Ha a Valvetrinic nem menne , biztos megérezné a motor és tiltana.
Szóval ahogy előttem is írták nem feltétlenül ott a hiba. Még nem értem én se a végére , de remélem hamarosan meglesz a bűnös.
Sziasztok. Van egy BMW E91 2009 évjáratú autóm.Reggeli első indításnál semmi gond be áll a fordulatszámom 900-ra 1 perc múlva felugrik 1100 és Kigyullad A Check Engine lámpa. És remeg az egész kaszni,leállítom újra beindítom megjavul. Megint 1 percre. Ezt 3 szor eljátszom és semmi gond. Utána egész nap semmi baj,de következö reggel ismét előjönn. Hiba kódként 2 Hengernél gyujtaskimaradás észlelhető. Valakinek volt hasonló problémája? Gyertya vezérlés labdaszonda cserélve. Köszönöm
YELLOW
Elküldve: 2020-01-07 19:39 M43TU motor
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316
az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A
Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos :( )
nézd meg! elvileg EU3. bmw vin decoder megmondja, de elvileg a forgalmiban is a kódszám alapján visszakereshető. van egy kódszám a környezetvédelmi besorolás vagy melyik pontnál.
John
Elküldve: 2020-01-07 19:37 M43TU motor
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316
az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A
Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos :( )
YELLOW
Elküldve: 2020-01-07 19:14 M43TU motor
John írta:
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316
az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A
John
Elküldve: 2020-01-07 17:58 M43TU motor
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316
Roland1229
Elküldve: 2020-01-06 05:51 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa
YELLOW írta:
Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta:
Sziasztok!
Megtudá nekem mondani valaki, hogy a biztonsági öv visszajelző, miért világít folyamatosan?
csak az világít? lehetséges, hogy az övfeszítőt jelzi. ki kellene olvasni a hibát a légzsákvezérlőből.
Légzsák visszajelő is világít, de szerintem az a ülésfglalás miatt...esetleg bmw scannerrel ki lehet olvsni a hibát vagy valami más cucc kell hozzá?
scannerrel ki lehet... nem biztos. övfeszítő miatt is világíthat. a légzsákvisszajelző ikonja azt jelzi, hogy az AIRBAG modulban hiba van eltárolva. ebbe minden beletartozik, aminek köze van ehhez a modulhoz. mindenképp olvasni kell, majd törölni a hibát, aztán megnézni visszaírja-e, és újra kiolvasni.
Értem, köszönöm a választ...