Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2020-01-05 22:22 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta: Sziasztok!
Megtudá nekem mondani valaki, hogy a biztonsági öv visszajelző, miért világít folyamatosan?


csak az világít? lehetséges, hogy az övfeszítőt jelzi. ki kellene olvasni a hibát a légzsákvezérlőből.


Légzsák visszajelő is világít, de szerintem az a ülésfglalás miatt...esetleg bmw scannerrel ki lehet olvsni a hibát vagy valami más cucc kell hozzá?


scannerrel ki lehet... nem biztos. övfeszítő miatt is világíthat. a légzsákvisszajelző ikonja azt jelzi, hogy az AIRBAG modulban hiba van eltárolva. ebbe minden beletartozik, aminek köze van ehhez a modulhoz. mindenképp olvasni kell, majd törölni a hibát, aztán megnézni visszaírja-e, és újra kiolvasni.

Roland1229 Elküldve: 2020-01-05 22:13 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

YELLOW írta:
Roland1229 írta: Sziasztok!
Megtudá nekem mondani valaki, hogy a biztonsági öv visszajelző, miért világít folyamatosan?


csak az világít? lehetséges, hogy az övfeszítőt jelzi. ki kellene olvasni a hibát a légzsákvezérlőből.


Légzsák visszajelő is világít, de szerintem az a ülésfglalás miatt...esetleg bmw scannerrel ki lehet olvsni a hibát vagy valami más cucc kell hozzá?

Vadasz Elküldve: 2020-01-05 20:37 Mi lehet a baj?

compact1989 írta: Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm :)

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.:?
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .:)

Balázs

Lehetséges hogy a kartergáz szűrőd telement olajjal,ezért ingadozik az alapjárat.
Egyébként csak akkor kell ingadoznia,ha leveszed az olajbetöltő sapkát akkor jó a karterszellőztetésed.

compact1989 Elküldve: 2020-01-05 01:12 Mi lehet a baj?

Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm :)

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.:?
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .:)

Balázs

Lezli46 Elküldve: 2019-12-30 18:10 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.





Váratlan fordulat a két nem müködő hátsó ablakemelő kapcsán---
Mint irtam három db , használt High verziós GM5 ugyanazt "produkálta csere után": Hátul továbbra sem müködik semmi..
Egy profi Bmw- s kódólási árajanlatát a GM5 - re kissé ijesztönek találtam., 30-40 Ft.., ,ezért boritékoltam a problémát egyelöre...,
Idöközben rendeltem egy mezei BMW Scanner1.40- t..,, és mit ád az ég, első nekifutásra a ZKE modulban , ott az opció 2 vagy 4 ablak..., , tettem egy X- t.., és már müködik a két hátsó mindenhonnét és minden müködési variációban.
Remélemtudtam segiteni azoknak akik hasonló problémával küszködnek.




Petike135 Elküldve: 2019-12-29 21:34 Most vettem BMW-t

Sziasztok csopitagok!
Nem olyan régen vásároltam egy BMW E36 Compact típusú gépjárművet!
Pár hete megjelent egy olyan jelenség, hogy saját magától lezárt állapotban leengedi a bal első ablakomat,csak azt nem tudom miért??
Komfort modul cserélve lett és ugyan úgy csinálja tovább!! :(
Már se ötletem és se türelmem nincs hozzá, szakembert meg nem találtam aki válalná!
Így most hagyományos módszerrel tudom zárni és az ablakom is cm-ként tudom le és fel emelni!
Remélem hogy ti tudtok segíteni!
Előre is köszönöm nektek!
Szép estét!
Üdv: Péter

hil Elküldve: 2019-12-26 20:13 Termosztát

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!


most úgy értem, hogy te úgy érted, hogy én azt mondom, hogy a gyáriban cserélni.
NEM! én azt mondom, ha a gyári nyitott állapotban marad, akkor hagyni a fenébe, és ezt, amit más gyártó magában a csőben alkalmaz, ezt használni a BMW-ben is a csőben.
és akkor nem kell a gyári kiszerelésével foglalkozni, csak ezt beletenni a csőbe.

Ok, vagy én nem voltam eléggé figyelmes, vagy írásod nem volt egyértelmű.
Bye: hil

crowlaci Elküldve: 2019-12-25 21:16 Autóvásárlás

Sziasztok,

hosszabb ideje figyelgetem a BMW 320i-t, tehát benzines 2014-2017 levő évjáratokat. Egyenlőre nem találtam semmi komenntet ezzel a típussal kapcsolatban. xDrive-ra és touring-ra gondoltam, mivel családot tervezünk.
Légyszi adjatok tanácsot vagy mondjátok el véleményeteket.

Köszi

YELLOW Elküldve: 2019-12-25 16:00 Termosztát

hil írta:
YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!


most úgy értem, hogy te úgy érted, hogy én azt mondom, hogy a gyáriban cserélni.
NEM! én azt mondom, ha a gyári nyitott állapotban marad, akkor hagyni a fenébe, és ezt, amit más gyártó magában a csőben alkalmaz, ezt használni a BMW-ben is a csőben.
és akkor nem kell a gyári kiszerelésével foglalkozni, csak ezt beletenni a csőbe.

hil Elküldve: 2019-12-25 11:35 Termosztát

YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!