Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


BMW0926 Elküldve: 2019-11-17 19:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.

Nézegetem a BMW scannereket ebayen... Meg tudja valaki mondani, hogy mit jelent az, hogy unlock version?

Pl itt van egy: https://tinyurl.hu/x2BA/

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 19:34 iDrive

gommer01 írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.


tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.

gommer01 Elküldve: 2019-11-17 19:21 iDrive

Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.

Vendi Elküldve: 2019-11-16 14:38 xenon próbléma.

Szervusztok!
A BMW 120D-s autónk bal első lámpájának Xenon feje nem vált át fányszóróról tompítottra. Lehet ezt javítani, vagy speciális szaktudás kell hozzá?

Előre is köszönök minden segítő szándékú bejegyzést!

Vendi

Lezli46 Elküldve: 2019-11-14 12:32 elektromos ablakemelõ_

Bmw E46 2001 320d sedan. Hátsó ablakemelök egyáltalán nem müködnek!

1.Hátsó két ablakemelő egyáltalán nem mükődik.Egyik kapcsoló helyröl se, egyik müködési variációban se, komfortból se.Tápok stb 100% OK.

2.Paraméterben minden kapcsoló jó, ,mindkét hátsó ablaklemelö kivezérelhető. Hibakód nincs.Csak KTS-el tudtuk nézni.

3.GM5 modulon -on minden bejövő jel Ok., Minden funkció müködik!

4.3 db High verziós, bontott GM5 modul lett próbálva.., minden elözö funkció müködik mindegyik csere után, kivéve az eleve nem mükődő két hátsó ablakemelőt.

LEHETSÉGES HOGY A KÉT HÁTSÓ ABLAKEMELŐ MIATT MINDENÉPP kódólni kell a karosszéria elektronikát?

5.Elözmény: Nincs., nem müködö hátsó ablakokkal lett véve az autó.

Minden segitséget köszönök!!!



Lezli46 Elküldve: 2019-11-13 12:00 elektromos ablakemelõ_


YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.


KÖSZÖNÖM VÁLASZOD!!!

A jobb hátsó nem muükõdő ablakra ma kiépitettem , egyelöre csak probának , egy mezei polaritásforditó relévariácot., karfáról és konzolról is múködik korrektül., persze csak " hagyományos" sima ablakmüködtetés formájában.., ugy tünik Inpa - Ncs- expert nem megkerülhető.., sajnoe csak horror áras árajánlatot kaptam a tényleges hiba diagban történő eldöntésére.., ,a GM5 hibás hardweresen--- vagy nem kompatibilisen kódólt a GM5..., témakörben,...,
Azért előrelépés hogy egy hibás becsipődés érzékelő , csak a " tipp" funkciót blokkolja., és hagyományos üzemmódban nem akadályozza meg az ablakmüködtetést. Ezt igy jól értelmeztem ugye???

Baráti üdvözlettel és köszönettel.


horror ár? mondjuk relatív.
igen úgy gondolom, csak a "tipp" funkciót blokkolja, de biztosra nem mondom. mert a GM el tudja dönteni, hogy táv felhúzás van, vagy helyi gombos.


talán igazad van.., 10E.t egy sima diagért reálisnak gondolok, 40.000Ft-ot egy GM5 "kodolásért" első pillanatra kissé tulzónak láttam.,de belenézve egy NCS-s szerkesztös kódólási procedurába .,már akár véleményt is változtathatok.,látom hogy , nem egy "akti-nem aktiv" beikszelős történet....,
Sajnos Abszolult elvesztettem a fonalat:Rákerestem. ,angol-námetben kb erre többhelyen : "coding optionen on Bmw E46 GM5"..,olyasmit hogy 2 vagy 4 ablakmüködtetés kiválasztás nem látok többszöri nekifutásra sem.., vagy csak bénázok??? Pl tipp-komfortfunkciók programozásából min féltucatot látok stb-stb..,Vagy egy VIN kódolásról van itt szó inkább??
A küzdlem jelenleg ara megy ki ,Eldöntendő hogy a GM5 miatt nincs hátsóablakmüködés vagy valami hálozati probléma miatt!! Mert ha hitelesn rossz vagy nem belevaló a GM5modul akkor a bontós szónélkül add másikat!!!
bocsi hogy zavarlak de total confused all....
üdv L.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 21:41 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.


KÖSZÖNÖM VÁLASZOD!!!

A jobb hátsó nem muükõdő ablakra ma kiépitettem , egyelöre csak probának , egy mezei polaritásforditó relévariácot., karfáról és konzolról is múködik korrektül., persze csak " hagyományos" sima ablakmüködtetés formájában.., ugy tünik Inpa - Ncs- expert nem megkerülhető.., sajnoe csak horror áras árajánlatot kaptam a tényleges hiba diagban történő eldöntésére.., ,a GM5 hibás hardweresen--- vagy nem kompatibilisen kódólt a GM5..., témakörben,...,
Azért előrelépés hogy egy hibás becsipődés érzékelő , csak a " tipp" funkciót blokkolja., és hagyományos üzemmódban nem akadályozza meg az ablakmüködtetést. Ezt igy jól értelmeztem ugye???

Baráti üdvözlettel és köszönettel.


horror ár? mondjuk relatív.
igen úgy gondolom, csak a "tipp" funkciót blokkolja, de biztosra nem mondom. mert a GM el tudja dönteni, hogy táv felhúzás van, vagy helyi gombos.

Lezli46 Elküldve: 2019-11-12 19:58 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.


KÖSZÖNÖM VÁLASZOD!!!

A jobb hátsó nem muükõdő ablakra ma kiépitettem , egyelöre csak probának , egy mezei polaritásforditó relévariácot., karfáról és konzolról is múködik korrektül., persze csak " hagyományos" sima ablakmüködtetés formájában.., ugy tünik Inpa - Ncs- expert nem megkerülhető.., sajnoe csak horror áras árajánlatot kaptam a tényleges hiba diagban történő eldöntésére.., ,a GM5 hibás hardweresen--- vagy nem kompatibilisen kódólt a GM5..., témakörben,...,
Azért előrelépés hogy egy hibás becsipődés érzékelő , csak a " tipp" funkciót blokkolja., és hagyományos üzemmódban nem akadályozza meg az ablakmüködtetést. Ezt igy jól értelmeztem ugye???

Baráti üdvözlettel és köszönettel.

YELLOW Elküldve: 2019-11-12 14:49 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta:
YELLOW írta:
Lezli46 írta: Köszönöm YELLOW- nak a profi választ.., ezek szerint nem kell kód0lni ha helyes modult választottunk, jelen esetben HIGH Verziót.., ugy van ahogy irod., már 3 db Gr.modult cseréltünk a szóbanforgó auton, és tényleg csak a távvezérlöt kellett mind a háromnál manuálisan ujratanitani..minden funkció maradt változatlanul.
Az hogy direktbe le- fel tudom a hátsó motorokat huzatni a modul csatijából, az egy rossz becsipödésgátló megléte esetén müködhet??? Valami áramfelvételi érték figyeléséről van itt szó " becsipödés" ellen??

Elvagyok büvölve a segitőkészségedtöl.

Köszi és üdv


az a helyzet ha direktbe működteted akkor ki van kerülve a becsípődésgátló.
az abban a keretben van, ahova fent bezáródik az üveg. egy ilyen nyúlásmérőbélyeg van ott benne, aminek ugye az ellenállása változik, ha nyúlik, magyarán ha odanyomódik valami. ez a jel bemegy a modulba, és az alapján állítja meg az ablakot, majd indítja vissza le.
azt nem tudom, hogy amikor INPA-ból működteted, akkor aktív-e a becsípődés figyelő. mondanám, hogy megnézem neked, de mostanában nem lesz időm rá.
igazából sokan nem állítják ezt a modult, ezért általában ugyanazok a funkciók vannak. de ha már 3 is volt próbálva és ugyanaz a helyzet, akkor már inkább csak a becsípődésgátlóra gondolnék. de fura, hogy mind a két oldalon. lehet a csatlakozásnál van valami, ami a modulra megy. ugye 3 csati megy rá. hirtelen nem tudom melyiken van a becsípődésgátló.



NÉMI KIEGÉSZITÉST..., HA SZAKVÉLEMÉNYEZNÉD!!!

BOSCH.KTS- el nézve paraméterben : Mindenajtónál :" Becsipődésvédelem nincs benyomva".., jelzés van nyugalmi helyzsetben ,mindenablak zárva állapotban. Ez most akkor OKÉ?
Ugy tünik mintha az ablakkapcsolók GM5 - ön ténylegesen meglévő jelei , és az ablakemlö relék közt valamilyen okból nem lenne kapcsolat? Hardweres esetleg kódólási hiba miatt?
Ha ez ominozus- rejtélyes becsipödésgátló hibája blokkolni tudja az ablak Le-Föl mozgatást, akkor ezt nem lehet valahogy szimulálni például??? Ha volna pl Inpa csak diagból lehetne látni a GM5 kódólás " fajtáját"??? Vagy csak pl NCS-Expertből??

Bocsi hogy ismét zavarkodok.


INPA-ban tesztelni lehet dolgokat, NCS Expert-ben modulok beállítását lehet módosítani, funkciókat aktiválni, deaktiválni, de nem ilyen pipálgatós módszerrel.
hogy a Bosch mit ír ki nem tudom. vagy valós a kiírás, vagy nem. a becsípődésgátló csak automata ablakmozgatás esetén zavar be. ha kézzel nyomjuk folyamatosan a felhúzó gombot az ajtón, akkor is érzékel szerintem, be vallom nem próbáltam még. de ha rossz a becsípődésgátlás, akkor kulcsról előfordulhat, hogy nem húzza fel az ablakot, főleg ha a funkció aktívra van állítva és közben szakadást, zárlatot érzékel a rendszer vagy ilyesmi.
nem tudok sajnos mást mondani erre így.

konkolyd Elküldve: 2019-11-12 12:56 Füstprobléma!

YELLOW írta:
Pista01 írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség :)


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! :) Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben :D
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.


jó sok volt. 8O


Vákumpumpában én csak az O gyűrűket cseréltem, mert folyt belőle az olaj, de a belseje hibátlan volt. Hát most is bebizonyosodott hogy sokkal olcsóbb ha magamnak csinálom, csak az időm megy el rá, de én szeretek bütykölni, autómat, motoromat, mindent. Nekem pontos összeg már nincs a fejemben de kb 200ezer Ft volt az alkatrész (nem gyári BMW, de minőségi gyártóktól, MAHLE, GLYCO, VICTOR REINZ stb), persze nagykedvezménnyel mindenhonnan. És ebben a 200-ban benne van az 50 ezres hengerfej felújítás, síkolás és a vezérlés rögzítő szerszám is...
De legalább mostmár neked se fogja enni az olajat a gép 8)