Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Gebrosz Elküldve: 2019-11-06 21:26 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.


És ezt hogyan tudnám orvosilni a leg könnyebben.

Esetleg eggy biztosíték táblázatot tudsz linkelni ami az én autómhoz való.
2003 320d 150 ló



YELLOW Elküldve: 2019-11-06 20:16 Nem nyílik!

Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.

Gebrosz Elküldve: 2019-11-06 19:36 Nem nyílik!

Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.

pax983 Elküldve: 2019-11-06 10:52 Autómata váltó hibakód

smokie írta:
Spudoar írta:
KGR írta:
Chris0208 írta: sziasztok, tudtok megbízható, autómata váltó szervízt vagy szerelőt Budapesten?
Köszönöm,


Én Gödöllőn tudok egy olyat akit sok helyen ajánlottak. Én váltóolaj cserén voltam nála és nem volt semmi problémám, viszont ahogy másoktól olvastam fórumokon, nem lehúzós fajta és ért hozzá. Karaba Zoltán


Hali!
MEg tudnád adni Karaba számát?


Hali, nekem ZF 8HP váltóm van. Ha neked is, akkor nem bíznám jó szívvel egyszerű váltószerelőre a dolgot. A diagnosztizáláshoz elengedhetetlen egy megbízható, naprakész állapotú gyári szoftver. Sőt, a hiba javítása után ismételten fel kell tanitani (adaptálni) a javított váltót a motorvezérlőhöz, ami szintén csak gyári szoftverrel lehetséges. A másik, hogy a szerelés után szükséges lehet a "lifetime" olaj cseréjére is, ami nem egyszerű történet. Nem lehet csak egyszerűen leengedni a régit, és betölteni az újat. Erre spéci technológiája van a ZF-nek. Rengeteg kárt tud okozni egy szakszerűtlenül végrehejtott olajcsere!!! Röviden: nem kísérletezgetnék bármilyen szerelővel pusztán azért, mert már látott ilyet szétszerelve.
Az enyém is rendetlenkedett elég sokat úgy 200-220e km környékén. Dobálta a legkülönfélébb hibakódokat, és a vezérlés többször szervíz-üzemmódba tette a váltót. Több váltószerelőt is megkerestem a főváros környékén, de komoly diagnosztikát nem tudtak csinálni, csak tippelgettek.
Sok-sok hibakód olvasás és hibakód elemzés után a szerelőmmel úgy ítéltük meg, hogy a hiba oka a váltó mechatronik elektromos problémája lehet (jelszakadások a CAN bus és a váltó között, különféle kommunikációs hibák, stb..
Nekem a nagytarcsai hivatalos ZF váltószervíz csinálta meg végül (gyártói garanciával!!!) és viszonylag normális áron. Azóta kb. 50 e Km-t mentem vele, és semmi gond, olyan mint az új.
Ha érdekelnek a részletek, akkor írj rám, és segítek.
Ja, és végül: semmi érdekeltségem nincs a nagytarcsai céggel, egyszerű BMW-user vagyok, akit fél évig szívatott a váltó :DDD



Kedves Smokie!
Ugyanezek a jelenségek vannak az én 740-semmel is, meg tudnád adni a nagytarcsai ZF váltószervíz elérhetőségét, esetleg a szerelő nevét? (30/9646632; vagy horanyi@vivamail.hu címre)
köszönettel




YELLOW Elküldve: 2019-11-05 19:18 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?

Arpad Elküldve: 2019-11-05 17:29 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 13:03 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.

Arpad Elküldve: 2019-11-05 12:40 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 12:09 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.

Arpad Elküldve: 2019-11-05 11:14 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.


Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.