Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


FiatalVeteran Elküldve: 2018-12-16 14:46 Társalgó

Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy lenne egy e46 320d touringom , és szépen mondva nem tetszenek benne a szövet ülések , félbőrre szeretném cserélni viszont nem találok touringba valót , amiket talalok azok meg coupeba vannak vagy sedanba . A coupe hatsóülések nem jók bele de az elsők igen nekem ezt mondták , viszont senki se tudodd arra valaszolni hogy a sedan-é jók e bele hátúlra . Röviden annyi lenne hogy a sedan ülések ( első kettő , meg a hátsó sor ) jó e bele vagy nem.
Válaszodat köszönöm előre is .

Cikka2 Elküldve: 2018-12-04 10:40 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Cikka2 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.


Estét!
Ha nem szeretnél versenyezgetni meg nem pályázol szerintem elég az alap féktárcsa betéttel!
Viszont egy tanács ne feledkezz meg a féknyergekről sem én egy rossz féknyereg miatt cseréltem kétszer tárcsát!


ő nem azért akar tárcsát cserélni, mert gond van, hanem mert esedékes. a féknyereg meg csak egy tömb. ott inkább a dugattyúnak, karmantyúnak szokott baja lenni, ha berohad.


Én is azért cseréltem mert esedékes volt csak be volt ragadva az egyik dugattyú a féknyeregben és sajnos hosszabb távot kellet megtennem és nem tudtam vissza fordulni viszont 1000km alatt legatyásodott a féktárcsa ezért megint cserélnem kellett!

YELLOW Elküldve: 2018-12-04 09:10 Féktárcsa és fékbetét

Cikka2 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.


Estét!
Ha nem szeretnél versenyezgetni meg nem pályázol szerintem elég az alap féktárcsa betéttel!
Viszont egy tanács ne feledkezz meg a féknyergekről sem én egy rossz féknyereg miatt cseréltem kétszer tárcsát!


ő nem azért akar tárcsát cserélni, mert gond van, hanem mert esedékes. a féknyereg meg csak egy tömb. ott inkább a dugattyúnak, karmantyúnak szokott baja lenni, ha berohad.

Cikka2 Elküldve: 2018-12-03 22:35 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.


Estét!
Ha nem szeretnél versenyezgetni meg nem pályázol szerintem elég az alap féktárcsa betéttel!
Viszont egy tanács ne feledkezz meg a féknyergekről sem én egy rossz féknyereg miatt cseréltem kétszer tárcsát!

YELLOW Elküldve: 2018-12-03 18:37 Féktárcsa és fékbetét

gabesz97 írta:
YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?


persze simán jó. én is csak a kinézet miatt vettem mart tárcsát, meg akkoriban még mozogtam a tuning területen, aztán... a gyárival sem volt semmi bajom. de úgy voltam, ha megvettem az autót, akkor cserélek rajta féket.
hát hogy melyik betét milyen keménységű azt számából lehet tudni, vagy néhány márkánál (EBC) a színből. de némely alkatrész webáruháznál oda is van írva.

gabesz97 Elküldve: 2018-12-03 15:40 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

Akkor igazából jobb a sima tárcsa átlagfelhasználásra? Viszont a betétet honnan lehet tudni hogy puhább vagy keményebb?

mike46 Elküldve: 2018-12-02 23:42 Ülésfûtés betétek

Sziasztok,

E46 Coupeba be lehet szerezni valahol ülésfűtés betéte?

Köszi!

YELLOW Elküldve: 2018-12-01 21:34 Féktárcsa és fékbetét

gabesz97 írta: Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.


a lyuggatott tárcsának a hűtése is jobb. a másik szerepe, mint a mart tárcsáknak, hogy jobban fékezze a betét. a kuplung tárcsa is pont ezért olyan amilyen.
viszont ez azzal jár, hogy jobban kopik a betét. ha keményebb betétet választasz, akkor a tárcsa fog jobban kopni, és csökken a fékhatás, nem harap úgy a fék. a puhább betét kíméli a tárcsát, viszont jobban fog, de gyorsabban kopik, több fékpor keletkezik.
egyébként a vágott tárcsa másik feladata, hogy ezeket a porokat jobban elvezeti. harmadsorban pedig a tárcsa kopása is jobban figyelhető rajta.
egy sima tárcsához, ha puhább betétet választasz az is lehet jó.
én nem vagyok Brembo párti. nem rossz, csak a jó termékük nem olyan árkategóriában érkezik, amit meg tudnánk fizetni.
szerintem célszerű azonos tárcsa és betét márkát választani. ferrodo és textar márkákat szokták vegyíteni.
nekem ATE PowerDisc van elől, hátul sima ATE, közepes betétekkel. mondjuk én inkább motorféket használok. igazából mikor megvettem a féket direkt cseréltem le, pedig még mindig futhatna a gyárival. persze elraktam a gyárit is. de tetszett a kinézete. az már csak mellékes, hogy műszakin 50ezer km után is nagyon jó fékhatást tud, és a két oldal közt elől hátul 1-2% eltérés van fékerőben. egyenes úton autópályán is le merem taposni a féket és nem húz el sehova.

gabesz97 Elküldve: 2018-12-01 18:47 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!Fékcsere előtt állok,és egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknek a lyugatott meg mart tárcsáknak van-e valami élettani hatása?(rövidebb fékút,hosszabb élettartam)Vagy ugyanaz kb mint a sima Brembo?
E36 318is.

SzekBalazs Elküldve: 2018-11-23 17:17 elektromos ablakemelõ_

Üdvözlet!

2 kérdésem lenne (csak az egyik kapcsolódik az ablak topichoz, azonban nem szerettem volna két helyre írni), remélem tudtok nekem segíteni a válaszadásban.
Az első: adott egy e46 coupe, melynek eléggé kotoyog a vezetőoldali ablaka. Ha jól gondolom valószínúleg az ablakemelő szerkezet cseréje megoldaná ezt a problémát. Meg tudná valaki mondani, hogy hozzávetőlegesen mekkora összeget kérnek el egy szervízben ennek cseréjéért? Láttam róla youtube videót, annyira nem tűnik nagy ördöngösségnek a munka, de ha nem vészes javítás díja, akkor inkább a szakikra bíznám.

Másik:
Már hónapok óta próbálok szerezni pontosan olyan vezetőoldali visszapillantó tükröt, ami nekem kellene, de egyszerúen nem találok. A legtöbb szervízes/nepper manapság jobb kormányos autókat bont, azonban az arról származó tükör (jelenleg ilyenem van) nem az igazi, mivel alapból tök más a dőlésszöge a tükörnek és hiába állítod a tükörlapot csutkára ki, így is leginkább az auto oldalát látni. Mivel a gyári tükör ára, a búra színre fújásával együtt olyan 80-100e Ft-os tétel ezért még nem adnám fel a keresést. :)
A problémám az, hogy más a visszapillantó a sedanra, a touringra, a coupera és még a coupen belül is mások a csatlakozók, ha az elektromos, fúthető, elektromosan felhajlós, illetve ha az ülések is memóriások.
És most jön a kérdés: Ezen csatlakozók átalakitását/cseréjét egy autó villamossági szerelő meg tudja esetleg oldani??? Vagy nem csak a csatlakozók a lényegesek? Nekem egyébként elektromos, fűthető, elektromosan felhajlós, azonban nem memóriás üléses visszapillantóra lenne szükségem. Eddig pont ilyet sajnos nem találtam sehol :( (e46 fórumok, szerelő ismerős, ebay...)

Előre is nagyon köszönöm a válaszokat!!

Üdv:
Balázs