Összesen 6202 találat
Pete78
Elküldve: 2018-05-21 13:23 Segítsetek!
bercilaci88 írta:
Sziasztok!
10 évnyi BMW-zés után most olyan történt velem mint még soha.Ellopták a barátnőm táskáját Budapesten,benne az összes kulcsommal az autóhoz.
Mivel nem magyarországon élünk,az autó is itt van velünk Angliában,tehát semmilyen magyar szaki nem tud ránezni mi lehet a baj.SEGITSETEK!:hulyevagyok:
Az autó:
E36 touring 1996 320i m52 , siemens ms41 vezérlővel
Feltörtük.
Vettünk hozzá egy elvileg EWS kiutütt motorvezérlőt,ugyanugy ms41 320-ból.
Azt irták ha az ews-ről az 1es és 3as pineket összekötöm akkor indulni fog.
Nem ér röhögni,nem értek az elektronikához,és nincs itt senki aki igen.
Szóval összekötöttem,igy az autó indít,de nem indul,benzinnyomást tölt,de többszöri inditózásra is csak elsőre tölt fel,amiről mi arra következtetünk hogy a nyomás nem megy el,tehát az injectorok nem kapnak jelet.
Ha valaki csinált már hasonlót kérem irja meg hogy sikerült beindítani,mert egy komplett kulcs szett a hozzá valo mindennel nagyon nem olcsó,plusz az autó is nagyon kellene már.
Köszönöm
Szia
Angliaban merre vagy?
bercilaci88
Elküldve: 2018-05-21 11:12 Segítsetek!
Sziasztok!
10 évnyi BMW-zés után most olyan történt velem mint még soha.Ellopták a barátnőm táskáját Budapesten,benne az összes kulcsommal az autóhoz.
Mivel nem magyarországon élünk,az autó is itt van velünk Angliában,tehát semmilyen magyar szaki nem tud ránezni mi lehet a baj.SEGITSETEK!:hulyevagyok:
Az autó:
E36 touring 1996 320i m52 , siemens ms41 vezérlővel
Feltörtük.
Vettünk hozzá egy elvileg EWS kiutütt motorvezérlőt,ugyanugy ms41 320-ból.
Azt irták ha az ews-ről az 1es és 3as pineket összekötöm akkor indulni fog.
Nem ér röhögni,nem értek az elektronikához,és nincs itt senki aki igen.
Szóval összekötöttem,igy az autó indít,de nem indul,benzinnyomást tölt,de többszöri inditózásra is csak elsőre tölt fel,amiről mi arra következtetünk hogy a nyomás nem megy el,tehát az injectorok nem kapnak jelet.
Ha valaki csinált már hasonlót kérem irja meg hogy sikerült beindítani,mert egy komplett kulcs szett a hozzá valo mindennel nagyon nem olcsó,plusz az autó is nagyon kellene már.
Köszönöm
Turbo73
Elküldve: 2018-05-03 13:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Adott egy e36 328, ami 1996. 12. havi gyártás. A problémám az, hogy ediabas-al csatlakozva egy pár másodpercig van adatkapcsolat, aztán semmi. Az INPA-val még tudok adatokat kiolvasni, de az NCS Expert-el már odáig sem jutok el, hogy a GM modult kiolvassam. Pedig már GM4 van benne, ami tud sok komfort okosságot. A kapcsolat egy k-bus-os, USB-s csoda, ami e46-al tökéletesen működik. Elvileg mindennel kompatibilis, ADS-el is. Mivel ebben az autóban már néhány dolog facelift-es alkatrész, néhány meg még régi, nem tudom eldönteni, hogy mi a probléma. Még ADS interface kellene hozzá? A neten ellentétes infókat találok. Elvileg ADS 1995-ig, de az e46-nál is használt protokoll meg 1998-tól. És a kettő között? Van egy iCarsoft-os műszerem is, azzal a hibakódokat tökéletesen lehet olvasni/törölni, de én komfort programozást szeretnék csinálni (ablak 1 gombnyomosra feljöjjön, indexek villanjanak nyitáskor/csukáskor, csomagtartó nyíljon kulcsról, stb) A GM4 már tudja ezeket. Valaki tudna segíteni a megoldással?
Előre is köszi!
Andris
Squix
Elküldve: 2018-04-30 17:16 Segítsetek!
YELLOW írta:
Squix írta:
Az miért lehet hogy ha nyomva tartom a nyitó gombot akkor nyílik mind a négy ablak,viszont ha a zárás gombot nyomva tartom akkor csak az első ablakok húzódnak fel..
Lehet vhogy a kulcsot úgy betanítani hogy zárja mind a négy üveget? illetve hogy ne keljen nyomva tartani a gombot a távirányítón a felhúzáshoz?sokkal kényelmesebb lenne ha hosszan nyomom a gombot akkor full ra zárja az ablakokat,vagy ha zárom a kocsit akkor automatikusan felhúzná az ablakokat is...!
meg kell nézni, hogy van programozva.
de gyanítom, ha coupe-ról van szó, akkor a hátsókat azért nem zárja be kulcsról, mert ott nincs becsípődésgátló. csak az első ablakoknál.
Jajaja Coupe,fl. előtti.
Próbáltam rá keresgélni itt-ott de többnyire csak utólagos kontár megoldásokat láttam..
ill. hogy elvileg valami 1.4 scenner el lehetne módosítgatni az ilyen comfort dolgokat.
Mindenesetre köszönöm az infót :!: ,vhogy megpróbálom kideríteni hogy mi lett rá programozva.
YELLOW
Elküldve: 2018-04-30 16:22 Segítsetek!
Squix írta:
Az miért lehet hogy ha nyomva tartom a nyitó gombot akkor nyílik mind a négy ablak,viszont ha a zárás gombot nyomva tartom akkor csak az első ablakok húzódnak fel..
Lehet vhogy a kulcsot úgy betanítani hogy zárja mind a négy üveget? illetve hogy ne keljen nyomva tartani a gombot a távirányítón a felhúzáshoz?sokkal kényelmesebb lenne ha hosszan nyomom a gombot akkor full ra zárja az ablakokat,vagy ha zárom a kocsit akkor automatikusan felhúzná az ablakokat is...!
meg kell nézni, hogy van programozva.
de gyanítom, ha coupe-ról van szó, akkor a hátsókat azért nem zárja be kulcsról, mert ott nincs becsípődésgátló. csak az első ablakoknál.
Adriano98
Elküldve: 2018-04-12 21:25 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele. :kiraly:
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt. :wink:
Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning". 8)
Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.
nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. :D egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.
Amikor vettem, akkor éppen ez volt a legjobb állapotú, egy 99-es sedánt az automata miatt nem mertem megvenni, egy jobb kocsit meg elsőre nem akartam, így gondoltam ez a Compact jó lesz, idővel úgy is veszek majd újabbat.
Bitu79
Elküldve: 2018-04-11 17:59 E46 karosszéria, lámpák, indexek
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele. :kiraly:
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt. :wink:
Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning". 8)
Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.
nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. :D egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.
YELLOW
Elküldve: 2018-04-11 08:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele. :kiraly:
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt. :wink:
Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning". 8)
Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.
nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. :D egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Bitu79
Elküldve: 2018-04-11 04:31 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele. :kiraly:
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt. :wink:
Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning". 8)
Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.
hil
Elküldve: 2018-04-09 17:31 Szélvédõ
notoriusbg írta:
Sziasztok! Agyalok egy szélvédőcserén - fényezés miatt úgyis ki kell venni -, de nem tudom, mekkora összeggel kalkuláljak. Coupe-ra a gyári üveg 77e, annyit nem ér meg nekem. Utángyártott üvegeknél van olyan márka, amit ajánlani tudtok? Itt létezik olyan, hogy gyári beszállító? Az autouvegek.hu oldalán a kereső elég sok alternatívát dob ki, az árak pedig kb. 20-45e körül szóródnak, márkát nem ír hozzá, csak eurokódot.
Eligazítana valaki, aki jobban ért a témához vagy van személyes tapasztalata?
Pilkongton (gyári beszállító úgy tudom)