Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


hil Elküldve: 2017-11-25 18:34 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! :vazze:Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért :D Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

Szia Y,
bocs, hogy belevaúúúú, de kb 1 éve nincs Agip kút, megvette a MOL mindet.

YELLOW Elküldve: 2017-11-25 10:03 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

bricktopm írta:
YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! :vazze:Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.


hol ír 98-at? 91-től 99-ig tudja szabályozni, nem szabadna kopogni. akkor te nagyon rossz minőségűt tankoltál.
amúgy nálam fordult a dolog. magán Agip vagy OMV kúton tankolok már. főleg az Agip-on. Shell már csak ha muszáj, és kb 3ezerért :D Nitro nevezet óta nekem egyik üzemanyaguk sem adja. csak többet eszik tőle, meg nem is megy úgy. Agip-on meg hétvégén van 15Ft/L kedvezményem. jó az, semmi baja.

bricktopm Elküldve: 2017-11-25 07:07 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

YELLOW írta:
LaciE36 írta: Sziasztok!Köszönöm szépen a tanácsot,de már megoldódott ez a probléma!Most értem haza voltam diagnosztikán és kiderült hogy az autó teljesen tökéletes!Csak egy volt a probléma hogy szar minőségű benzint tankoltam,ugyanis rendszeresen az AVIA kútra jártam és ez ki is derült,mert a szervizben mondták hogy a héten én vagyok a 3.-ik aki ezzel a problémával vitte az autóját!Ha ezzel valakinek is segítek ajánlom hogy kerülje az Aviát!Ma már jobb minőséget tankoltam + spurit tettem bele és láss csodát,szaggatja az aszfaltot!!! :vazze:Köszönöm a javaslatot YELLOW!!!


jah az üzemanyag eszembe se jutott, pedig a Shell 95 V-Power-rel ugyanezt produkálta az enyém is. Viszont a V-Power Racing az jó. Én kutak tekintetében mindig Shell-nél tankolok, mióta megvan csak ott tankoltam. ilyen úgynevezett "noname" kutakra, amiknek 5 év alatt 3x-4x volt más tulaja én nem megyek.



Ne tankold 95-össel, mert a gyár minimum 98ast ír elő. )5el kipróbáltam én is, és lomha+ kopog is a motor ha olyanja van. Főtengely törést nem ér az olcsó benzin.

abkapos74 Elküldve: 2017-11-24 08:01 Torpanás

papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit! :)


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el. :(


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.


Szia 4 évig üldözött engem is, ki lett takarítva a légtömegmérő azóta jó az autó. :-)

papamaci199 Elküldve: 2017-11-23 19:37 Torpanás

abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit! :)


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el. :(


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

Megoldódott a baj?


Sajnos a mai napig nem oldódott meg, annyi észrevétel ha letiltás után nagyon finoman adok gázt, de kb annyira hogy mm-enként akkor egyből megjavul.

Insigma Elküldve: 2017-11-21 16:45 Olajzabálás

viktor írta:
Insigma írta:
MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó. :ugyis: :kiraly:


Bontás előtt méretnék egy kompressziót. Mert nem biztos, hogy szét kell szedni. A szimeringeket kilehet cserélni bontás nélkül is.


Nézelődtem egy kicsit a témában és a következő érdekességet találtam.
Az E46-osok között az M54-es, újabb típusú motorral szerelt autók fogyasztják az olajat. A régebbi típusú M52TU-s motorokkal ilyen gond nem volt. A probléma lényege röviden, hogy az M54-nél megváltoztatták a dugattyú gyűrűk anyagát és konstrukcióját és rövid időn belül elkopnak, ezáltal megnövekszik a rés a gyűrűk száránál. :kockafej:
A jó hír hogy a probléma orvosolható, csak annyi hogy az M52TU-s dugattyú gyűrűket kell beszerelni. :porgosnevetos:
De itt egy videó ahol ez részletesen látható: https://youtu.be/WuXU6LDbD4s

:kiraly:

viktor Elküldve: 2017-11-15 20:19 Olajzabálás

Insigma írta:
MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó. :ugyis: :kiraly:


Bontás előtt méretnék egy kompressziót. Mert nem biztos, hogy szét kell szedni. A szimeringeket kilehet cserélni bontás nélkül is.

Insigma Elküldve: 2017-11-15 10:28 Olajzabálás

MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó. :ugyis: :kiraly:

Insigma Elküldve: 2017-11-15 10:21 Olajzabálás

konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ennek örülök, végre egy jó hír, akkor talán még van remény. :iszunkra: Viszont ha sérült valami a hengerben, akkor annak lenne valami jele is gondolom. Mondjuk szeleptörésre gondolok. Neked milyen volt és lett az olajfogyasztás a művelet után?

MattM325 Elküldve: 2017-11-15 07:37 Olajzabálás

konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért :D.

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel :D Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak :lol:



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.:ijed:
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...:nyelvcsova:
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe :levele:


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...