Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2017-08-01 00:37 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese :)


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.

minimal Elküldve: 2017-07-31 23:15 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

BarG írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: na bekentem a hil féle cuccal a kéder és műanyag dolgokat. ez biztos, hogy jobb, mint az én 30 éves glicerinem. ezek szerint meg tud romlani. kicsit olyan az, mintha vizes lenen nagyon, felvizesedett volna. persze a glicerin szívja a nedvességet, de hát ez le volt zárva.
mindegy kíváncsi leszek. ugye az előző akciót már alapból elpárolgott, de mosás után (meglepő, de kb. egy hónapja mosattam) olyan volt, mint volt. szóval az semmit nem ér.
erre most nagyon kíváncsi leszek. a gumikat a régi cuccal kentem át, mert azoknak úgyis mindegy, jövőre új lesz.
de, hogy a kasznit, hogy oldja meg az ember, hogy ne kenje össze. hiába figyel, pár nap múlva, mintha valahogy lepárologna oda. :D


Mikroszálassal vidd fel a cuccot,és utána egy másik szárazzal töröld át újra.Legutoljára pedig egy nedves mikroszálassal töröld át a karosszériát,ahol összekented.A műanyagra nem a legjobb a glicerin.Oda valami műanyagápolót használj.


már megint beleütöttél vagy 6 ENTER-t :D
nem törlöm le, mert ezt szépen beissza. csináltam már úgy szilikonnal, de mintha semmit nem csináltam volna. tegnap a tükörnél kentem le, meg kívül az oldal ablakoknál körbe. ma a kédergumikat, szélvédőnél körbe, levélrácsot, külső díszleceket, meg a régi cuccal a gumikat. meg többször áthúzom rajta.
nem mikroszálast használtam, mert rendelés alatt van, de hasonló anyagú valami ezer éves régi gönc. teljesen jó volt rá.


Vegyél egy gyorsviaszt(pl armor all speed waxot),esetleg a turtle wax zip wax samponját.Mosd le a kocsit azzal,vagy mosás után viaszold be a kocsit.Ezek a műanyagokat is fényesítik.A műanyagokra semmit nem ér a glicerin.Oda használj valami műanyagápolót,és próbálj meg nem összekenni mindent.
Az én vasam most így néz ki puceválás után.A kédert is mutatom benne,plusz a külső műanyag,illetve gumi részeket:

https://www.youtube.com/watch?v=VyutBObTzug



most polírgép után kajtatok. :D de ezt a gyurmát nem értem, amikor egyszer polírozták nem használták pedig kellett volna. hát nekem kb. az egészet át kellene gyurmázni. na nekem ahhoz nem sok kedvem volna. mert szerintem egy polírnak neki mernék állni, még ha sok időbe telik akkor is.


A mosást,gyurmázást csináld meg te,a polírozást pedig csak kézzel.Időigényes,de látod az én autómon az eredményt.Géppel hamar hazavághatod a fényezést gyakorlat nélkül.


pont tökölni nem szeretnék vele :D nekem a kézi polír sajnos kevés néhol. nem egy nagy dolog azért ez a polír. mostanában megnéztem pár videót. az a baj, hogy szerintem akárhova vinném, sehol nem szánnák rá az időt. csak rámondanák. nekem semmi kedvem már vitatkozni az ilyenekkel. inkább magamnak. ha elbaxom, akkor újrafújatom az autót, aztán kész. :D úgy sem hiszi már el senki, ha egy autó tökéletes, sőt eladhatóbb ha hibái vannak. mert az valósabbnak hat.


Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte. :hulyevagyok:


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese :)

DirtyHarry Elküldve: 2017-07-21 16:41 Fékjavítás

Sziasztok!!!
Segítsetek légy szíves! az autó 1996-os BMW E36 320i touring
A következő a problémám: pár hete komplett fék felújítás volt betét+tárcsák (brembo!!) Mivel szorult a fék, hol jobb elöl, hol pedig jobb hátul, ezért a 4 fék dugattyú is cserélve lett a nyergekben. Fékfolyadék is új, tényleg minden új, DE, most jön a lényeg,
azóta 3X lett légtelenítve is, ahogy a nagy könyvben meg van írva. A fő fékmunkahengertől legtávolabb eső keréktől indulva, tehát jobb hátsó, bal hátsó bla bla bla!

Olyan mintha puhább lenne a fék ez lehetséges? elvileg légtelenítve van teljesen... olyan érzés mintha bentebb kéne nyomni a pedált a teljes fékerőhöz, meg puhábban járna a fékpedál is!!!!
Fékerő amúgy van, pumpálni sem kell, csak érzésre olyan mintha könnyebben járna a pedál meg talán 2-3 centivel lentebb lehet nyomni de akkor már dolgozik az ABS

Fék erőt is mérettem, mindenhol egyformán fog, most volt műszakin (Németo.-ba)

Az érdekes az, hogy ha rá lépek finoman a pedálra, akkor már érzem hogy fékezi-lassítja az autót, de ha hirtelen vész fékeznem kéne, akkor nagyon erősen kell nyomni+ ott van az a 2-3 centi, ahol van fék erő, de nem erősödik abban a 2-3 centiben, vagy csak nagyon minimálisat. Egy városi vész fékezésnél tuti koccanás lenne mert a megszokott fék erő nem ott keletkezik ahol mondjuk várná az ember!!!

Még annyit vettem ma észre hogy ha nem jár a motor akkor teljesen jo és kemény a fék.. csak akkor puhul fel ha beindítom valószínű a fékrásegítő rendben lehet?!
Én a fő fékmunka hengerre gondolok, de most veszek ezt, veszek azt és ha nem az a hibája!!! Hátha találkozott valaki ilyennel!

Bitu79 Elküldve: 2017-07-12 21:56 klíma tisztítás

YELLOW írta:
YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.


A legjobban úgy lehet megpucolni a hőcserélőt,hogy a motortér felől ki kell kapni a fűtőmotort,telibefújni habbal a hőcserélőt utána,és leöblíteni sprickából deszt. vízzel,vagy ioncserélt vízzel.A kesztyűtartós módszerrel a párologtató negyedét éred el körülbelül,ami kábé annyit ér,mint mikor csak úgy csinálod,ahogy a videóban mutatja az ember.Ha full pucolást akar valaki,akkor nem ússza meg a fűtőmotor kiszedése nélkül,ami elég macerás,és időigényes.Egyedül így tudod befujni a hőcserélő teljes felületét rendesen,ha kiszeded a fűtőmotort...

Angol fórumon is ezt a módszert említik:

http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=817897

Google fordítóval teljesen jól érthető.


YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:23 klíma tisztítás

YELLOW írta: a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.


amúgy hülye vagyok :D
hát az első láb befúvókon keresztül is közvetlen a hőcserélőkhöz jut el a cucc. csak elég tekervényes ott az út, legalább is az endoszkóppal elég macerás volt belesni onnan. de még talán innen támadható a legjobban bontás nélkül.

YELLOW Elküldve: 2017-07-12 21:04 klíma tisztítás

a probléma az, hogy a szerekre is az van írva, hogy a pollenszűrő felől kell befújni. ezért csinálja a fószer is úgy a videjóban.
csak ez E46-nál marhára nem jó. mert teljesen más a kialakítása a boxnak, mint sok más autónál, vagy akár E34, E36-nál.
én tőlem mindneki fújja, onnan ahonnan akarja. én inkább kitekerek 6db torx-ot a kesztyűtartóból és kb 2-3 másikat a süninek, minthogy még1x a ventire menjen.
egyébként vannak olyan videók, sőt talán a totalcar-on is volt, aikor a habokat tisztítókat tesztelik, hogy a hőcserélőre fújja közvetlen, majd vízzel öblíti.
egyszerűbb beépítésnél, sok helyen ki is szerelik a hőcserélőt. sajnos az E46 ebből a szempontből többszörösen sz*póág.
még nem tudom, mert nem próbáltam ki, de talán a lefolyón kerezstül felnyomva a habot is eljut a klíma hőcserélőig is. ezt lehet a nyitott csappantyúk mellett is figyelni, csak a venti ne menjen. vagy épp a süni felől.
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/

szerk.: én egyébként ilyet használtam régen is, most is akciósan év elején vettem kettőt magamnak egyet kollégának. Motip. elég jó szer.

atomanti86 Elküldve: 2017-06-28 11:26 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü :)Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú :)



Nem e46-ba kell,van e36 a családban és úgy néz ki hogy hengerfejes arra kellene..arra aztán rájöttem hogy az a motor hátulja azért dupla cső :)
Sok képet néztem erről a motorkódról,a legtöbbön műanyag az olajszűrőház fedele(mint a miénken is) de találtam pár fém fedeleset is..de 2 fajta olajszűrő is van hozzá..érdekes..de a hengerfejben remélem nincs különbség

John Elküldve: 2017-06-27 22:38 316 1.6 motor

John írta:
atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü :)Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú :)

(Után néztem mit jelent a Tu e46nál: Technisch überarbeitet azaz Műszakilag átdolgozott )Ez a ketyere (Tu-ban) valami olajnyomás kiegyenlítő http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2084

John Elküldve: 2017-06-27 22:25 316 1.6 motor

atomanti86 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm
Üdv.Hogy valóban b16-e az jó kérdés,E46-ban műanyag kupakos ház van és feljebb valóban,az üzemanyag be és kimenő csöve E36 nál gumicsö bilincsel Tu-nál fémcső a bemenő,ez azért van mert E46-ban Tu-verzió van ("Továbbfejlesztett" a jelentése)mint pl az enyém.M43b16tu.Ha E46 ba szeretnéd be építeni nem lehetetlen de pár dolgot át kell variálni rajta és tu-ban a kartel-ban olajnyomás szabályzó ketyere is van nemtom a sima M43-ban van-e olyan kütyü :)Amit látsz két cső az nem termosztát hanem a motor hátuljánál lévő vízcső azért kétágú :)

atomanti86 Elküldve: 2017-06-27 10:38 316 1.6 motor

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a képen látható motor az valóban m43b16?
A termosztát 2 ágú kivezetése(2. kép) valamint a bal alsó sarokban lévő fém szűrőház valahogy nem passzol nekem..
https://auto.jofogas.hu/pest/B...222015.htm