ogre320 Elküldve: 2017-02-02 17:42 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Gabesz1701 írta: Sziasztok!
Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.
Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.
Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok :)
Előre is köszi, ha segítetek.
A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.
Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele... :D