Összesen 6202 találat
PetiE90
Elküldve: 2016-07-13 14:11 Autóvásárlás
Sziasztok!
Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni :(
Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra :twisted:. Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?
Köszönöm előre is!
Bitu79
Elküldve: 2016-07-11 19:41 Most vettem BMW-t
tradlerpeter írta:
Sziasztok. Kb nekem is már 1 éve megvan a bömös imádom. Csak most lett olyan gondom hogy a kulcsot nem tudom elforgatni. Leakatram állitani a kocsit de nem sikerült. A kulcsot kitudom venni. Mi lehet a gond?
Pótkulccsal sem sikerül?Mert akkor lehet a zárbetét kopott.Esetleg fujkáld meg valami kenőanyaggal a zárat.Wd 40-el mondjuk.
Itt a téma amúgy:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...csere.html
YELLOW
Elküldve: 2016-07-10 16:06 Futómû és hibái
BarG írta:
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.
Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..
hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle :D most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék :D
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. :ijed: oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.
Nem mindegy, hogy valakinek az kell, hogy a gép akárhogy is, de guruljon, más meg 200-ról kanyarban fékezve életben akar maradni ....
na ezaz! minden addig jó, amíg nem kell megbontani, vagy tákolni.
egyébként neked van hátul a kalaptartón fehér kobak?
BarG
Elküldve: 2016-07-10 15:43 Futómû és hibái
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.
Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..
hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle :D most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék :D
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. :ijed: oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.
Nem mindegy, hogy valakinek az kell, hogy a gép akárhogy is, de guruljon, más meg 200-ról kanyarban fékezve életben akar maradni ....
YELLOW
Elküldve: 2016-07-10 11:56 Futómû és hibái
rvilike írta:
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.
Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..
hát javítják, de attól függetlenül én is félek tőle :D most azért mégis milyen már, hogy kiszakad valami a kasztniból. mondjuk én már attól is parázok, ha a lökösröl lepattan egy festék, vagy kavicstól a tükör borításról lepattan a festék :D
mások meg 3 autóból csinálnak egyet. :ijed: oszt mennek vele.
sőt olyat is tudok, mondjuk ő profi, aki kompletten elemeket gyárt le és épít meg egy régi BMW-t.
rvilike
Elküldve: 2016-07-10 11:53 Futómû és hibái
YELLOW írta:
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.
Értem, köszi! Ezek szerint akkor nem kell ettől annyira félni, ha esetleg jelentkezik a gond akkor lehet orvosolni ..
YELLOW
Elküldve: 2016-07-10 11:42 Futómû és hibái
rvilike írta:
Sziasztok,
Korai E46-osokon ha eljön a vég, és jelentkezik a hátsó futómű kiszakadós probléma, az mennyire javítható utána? Most konkrétan nem az érdekel megtörténik-e a baj meg mennyi az esély rá, hanem ha bekövetkezik akkor meg lehet azt csinálni jól utána, ért ehhez itt valaki itthon? Kinti fórumokban azt olvastam simán meg lehet utána hegeszteni meg megerősíteni, ugyanolyan jó lesz utána és többet nem lesz vele gond ...
persze meg lehet csinálni, E36-okat is javítanak.
csatis kollégáék nem rég javítottak ilyet azt hiszem. de lehet tévedek és nem ő volt.
én is parázok, hogy vajon jól meg lehet-e csinálni, de megszokták.
egyébként ha minden igaz a BMW-nél hivatalosan is lehet venni lemez darabokat, amiket utólag kell felhegeszteni, mint erősítés. tehát ha még nem repedt, szakadt ki, akkor is szokták erősíteni.
Bitu79
Elküldve: 2016-06-28 22:49 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower írta:
A mutató biztosan jó, hisz a tesztnél mikor kiírja 1-6ig a számokat, utána lassan felmegy mind a maxra majd vissza. Egyenletesen szóval nem akad, de azért még próbálkozok vele, átnézem a motorvezérlőt, nincs-e felfúvódva valamelyik kondi vagy kiégve valamelyik ellenállás...
:)
Bitu79
Elküldve: 2016-06-28 22:24 Fogyasztásmérõ hiba?
E36thepower írta:
Nincs ilyen menürendszerem sajnos, viszont olyan van, hogy a nullázó gomb nyomvatartása közben 1-es helyzetbe kapcsolom a gyujtáskapcsolót, akkor végigfut, 1-6-ig, különböző számokat kiírva, aztán minden mutató fel max-ra majd vissza nullára és ennyivolt a teszt.
A teszt során ennyit ír ki egymás után, ha közben nyomkodom a nullázót nem történik semmi.
353821 km 1
00000 km 2
4712 km 3
12101 km 4
140 km 5
25 km 6
Viszont...
Az akku mögötti Motronic feliratú kis dobozból jön ki egy szürke vezeték fekete csíkkal, azon gyárilag van egy csoki, ami szét volt húzva. Összedugtam, de még így sincs semmi különbség. Legalább tudnám, miben kell a hibát keresni, gondolkoztam már egy bontott óra vételén is, de amíg van más ötlet addig nem vennék. Plusz, a tesztnél szépen kimegy 30-ig a fogyasztásjelző, tehát nem akad vagy ilyesmi.
Mindjárt feltöltök egy videót hogyan viselkedik.
Én igazából az e46-ban vagyok otthon.De az öntesztet tudnia kell az autódnak.Valamit nem jól csináltál.Itt van még pár videó,probálkozz vele!
https://www.youtube.com/watch?v=GCV52mOPbEshttps://www.youtube.com/watch?...re=relatedÉs egy leírás.Google fordítóval jól érthető!
http://www.bimmerinfo.com/E36_OBC_tricks.htmAz öntesztet azért kéne lefuttatnod,hogy kiderüljön,hogy működik e a mutató rendesen.
Ha félreértettelek,és sikerült az önteszt,akkor bocs.Aztán lehet,hogy tényleg az óracsoport a hibás...
bricktopm
Elküldve: 2016-06-28 14:35 Klíma gondok
Hali.
E36ból bontott klíma kompresszor jó lehet az e46omba?
Egyelőre nem tudom miféle e36bol van.