Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:00 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower írta: Sziasztok! Elég sok fórumot és csoportot végigolvastam már, hátha megtalálom a hibámat valahol, de semmi...
Eléggé elszomorít hogy nem tudok rájönni az okára, ezért még egy utolsó próbálkozásnak beírok ide is, hátha valaki olvassa és tudja rá a választ.
Adott egy 1.8-as M40 kódos E36.
A fogyasztásjelzőm azt csinálja, hogy folyamatos tempónál is kiakad 30 liter fölött, a gázpedál egyetlen pontjánál van, hogy néha beáll 6 literre (kb 70km/h-nál), de ha 1 mm-t is megmozdítom a pedált + vagy - irányba, akkor eltűnt 30 liter fölött...
Eléggé bosszant, mert arra sincs tippem hol kezdjem.
Valakinek van ötlete?


Csinálj egy óracsoport tesztet.Utána írj vissza.

1.lépés: gyújtás az 1. fokoztaba




2. lépés: a napi kilométerszámláló nullázó gombját (bal oldalon) kb 5 másodpercig tartsuk lenyomva.
Ekkor az 1. menüpontba érkezünk.

(A napi kilométer először lenullázódik, de később újra visszaugrik az eredeti állásba)

BC nélküli E39 esetében: a titkos menübe jutáshoz a nullázó gomb lenyomva tartása mellett kapcsoljuk a gyújtáskapcsolót 1. állásba.




4. lépés: a bal oldali gombot addig kel nyomogatni, míg a 19. menüpontba nem jutunk. Ehhez gyorsan kell nyomogatni a gombot, hosszabb megszakítások nélkül, különben kidob a menüből, és lehet előröl kezdeni.




4. lépés: ha a 19. menüpontban vagyunk, a L_oFF és L_on (Lock On, Lock Off) felváltva villog.
Amikor éppen a L_oFF látható, gyorsan nyomjuk meg a bal oldali gombot, és már be is jutottunk a menürendszerbe.




5. lépés: Ha mindent jól csináltunk, a 0. menüpontban landolunk, ebből tudható, hogy a titkos menürendszer aktiválva van. A nullázó gombbal tudunk az 1-21. menüpontok között lépkedni. Ha egy menüponthoz érkezve várunk egy kicsit, akkor automatikusan az almenübe jutunk.

A következőkben a 7. menüpontba való eljutást mutatjuk be:




A 7. menüpont kiválasztása:
A nullázó gombot addig nyomogatjuk, míg a 7. menüpont jelenik meg a kijelzőn és várunk egy pillanatot.




Néhány pillanat múlva a BC a 7. menüpont almenüjébe ugrik, esetünkben ez a 7.0 .
A nullázó gombot nyomogatva most az almenüpontok között lépegethetünk.




Ha kétszer megnyomjuk a gombot, akkor a 7.3 pontba jutunk, ami a pillanatnyi sebesség.
(A képen látható kijelzőhöz tartozó autó éppen áll)



Ahhoz, hogy az almenükből kilépjünk, a nullázó gombot kb. 3 másodpercig kell nyomva tartani, ekkor a főmenük közé kerülünk és az ismételt nyomogatással lépegethetünk a főmenü pontja között.

Az egyes menüpontok leírása lejjebb található.




Speciális eset - 2. menüpont:
A 2. menüpont a műszerfalteszt. Ez egy látványos dolog: minden lámpa kigyullad és a mutatók ütközésig és vissza körbemennek.


Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)

Menu 15 - 18 nincs

Menu 19: Aktiváló menüpont
Mint ahogyan az oldal elején le vagyon írva.

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező (Bazzi ennek reciprokát adta meg, de kiderült, hogy ez a helyes)

Menu 21: Reset
- Menu 21.0 Software-Reset, hatása megfelel az akkumulátor lecsatlakoztatásának


Menu 7: Motor/sebességinfomációk
- Menu 7.0 Hűtővíz pillanatnyi hőmérséklete
- Menu 7.1 Pillanatnyi külső hőmérséklet
- Menu 7.2 Pillanatnyi fordulatszám
- Menu 7.3 Pillanatnyi sebesség

Menu 8: A 7. pont értékei hexadecimális formmátumban

Menu 9: Feszültség
- Menu 9.0 Pillanatnyi feszültség Volt-ban
- Menu 9.1 - 9.3 nincs / nem ismert

Menu 10.0 Országkód

Menu 11.0 Egységkód

Menu 12 nincs

Menu 13.0 Gongteszt




Menu 1: Gépjárműinformációk
- Menu 1.0 Alvázszám
- Menu 1.1 Műszerfal azonosítója
- Menu 1.2 A műszerfal BMW száma
- Menu 1.3 Codier/Diagnose/Busindex
- Menu 1.4 Gyártási datum (hét/év) - itt azt írják, hogy a kocsié, de én így tudom, csak a műszerfalé
- Menu 1.5 Hardware-/Software állás
- Menu 1.6 Befecskendezési helyzet / Hengerszám / Motorfaktor

Menu 2: Műszerfalteszt

Menu 3: Szervízintervallumkijelző információi
- Menu 3.0 Szervízintervallum alapszámítás literben (hogy ez mi lehet??)
- Menu 3.1 Az inspekcióig hátralévő napok száma

Menu 4: Fogyasztás
- Menu 4.0 Pillanatnyi fogyasztás Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Fogyasztás liter/óra

Menu 5: Hatótávolság
- Menu 5.0 A hatótávolság számításának alapjául szolgáló átlagfogyasztás Liter/100km
- Menu 5.1 Pillanatnyi hatótávolság km-ben

Menu 6: Tankinformációk
- Menu 6.0 A tank tartalma bal/jobb (234123 = 23,4l bal és 12,3l jobb tank)
- Menu 6.1 Teljes tanktartalom
- Menu 6.2 Tanktartalom mutató tankóra (??)

Itt egy videó is:

https://www.youtube.com/watch?v=irF0mopqLSE

E36thepower Elküldve: 2016-06-27 08:59 Fogyasztásmérõ hiba?

Sziasztok! Elég sok fórumot és csoportot végigolvastam már, hátha megtalálom a hibámat valahol, de semmi...
Eléggé elszomorít hogy nem tudok rájönni az okára, ezért még egy utolsó próbálkozásnak beírok ide is, hátha valaki olvassa és tudja rá a választ.
Adott egy 1.8-as M40 kódos E36.
A fogyasztásjelzőm azt csinálja, hogy folyamatos tempónál is kiakad 30 liter fölött, a gázpedál egyetlen pontjánál van, hogy néha beáll 6 literre (kb 70km/h-nál), de ha 1 mm-t is megmozdítom a pedált + vagy - irányba, akkor eltűnt 30 liter fölött...
Eléggé bosszant, mert arra sincs tippem hol kezdjem.
Valakinek van ötlete?

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 23:19 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible :)

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett




Itt még egy pelikános link az ü.a. pumpa teszteléséről.

http://www.pelicanparts.com/BM...esting.htm

link

De szerintem hallgatózni egyszerűbb,csak valakinek indítózni kell...

hil Elküldve: 2016-06-25 23:01 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible :)

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett


Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 22:34 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible :)

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link







Bitu79 Elküldve: 2016-06-17 15:11 elektromos ablakemelõ_

Rezes30 írta:
Bitu79 írta:
Rezes30 írta: sziasztok szeretnek segitsaeget kerni tobb szempontból is :) elosszor szeretnem manualios ablakemelomet cserelni elektromosra es ezt hogy tudnam megoldani a szereleset :) elsosorban ezt szeretnem megoldani :) elore is koszi


Itt egy szerelési videó.

https://www.youtube.com/watch?v=QXDsM7i63Pk

Cuccokat a neten simán találni elég olcsón.Pl. itt is találhatsz:

http://racingbazar.hu/alkatres...rkezetek_h

A lényeg,hogy megoldható simán,sztem nem is olyan drágán.

Kell ablakemelő szerkezet,gombok,új kárpit pl.Kábelezni is kell ugye,esetleg programozni...De én ehhez annyira nem értek.Gondoltam kis segítségnek az elején linkelek pár dolgot neked.







Hal istren mindenem van hozza csupan a beszereles kell koszonom a segitseget :)


Nincsmit. :)

Rezes30 Elküldve: 2016-06-16 21:55 elektromos ablakemelõ_

Bitu79 írta:
Rezes30 írta: sziasztok szeretnek segitsaeget kerni tobb szempontból is :) elosszor szeretnem manualios ablakemelomet cserelni elektromosra es ezt hogy tudnam megoldani a szereleset :) elsosorban ezt szeretnem megoldani :) elore is koszi


Itt egy szerelési videó.

https://www.youtube.com/watch?v=QXDsM7i63Pk

Cuccokat a neten simán találni elég olcsón.Pl. itt is találhatsz:

http://racingbazar.hu/alkatres...rkezetek_h

A lényeg,hogy megoldható simán,sztem nem is olyan drágán.

Kell ablakemelő szerkezet,gombok,új kárpit pl.Kábelezni is kell ugye,esetleg programozni...De én ehhez annyira nem értek.Gondoltam kis segítségnek az elején linkelek pár dolgot neked.







Hal istren mindenem van hozza csupan a beszereles kell koszonom a segitseget :)

notoriusbg Elküldve: 2016-06-16 09:50 Gumiméret-futómû

GomezE46 írta: Üdv!

Gyors segítséget szeretnék kérni! BMW STYLE 32 17" Mekkora gumival szerelhető max? (E46 coupe n mi az ami elfér?)225 vagy 235?

Köszönöm!


Én 225/45-öt tennék rá. :kiraly:

GomezE46 Elküldve: 2016-06-15 22:15 Gumiméret-futómû

Üdv!

Gyors segítséget szeretnék kérni! BMW STYLE 32 17" Mekkora gumival szerelhető max? (E46 coupe n mi az ami elfér?)225 vagy 235?

Köszönöm!

Livaj Elküldve: 2016-06-14 17:13 Visszapillantó tükrök

szasza0303 írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
Livaj írta:
YELLOW írta:
Livaj írta:
YELLOW írta:
szasza0303 írta:
Tano írta:
szasza0303 írta: Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 323ci m jobb visszapillantóm lükvercbe rakva lehajlik így látom a patkát mondjuk, ez így nagyon szuper is de hallott már valaki ilyen felszeretségről?! Mert én nem, Létezik ilyen vagy előző gazdinak legyek "hálás". Köszi


Ez gyári extra volt, nem kell aggódnod.:)


Tyűű nagyon klassz! :P nagyon nem láttam ilyet, sürün nem fordul elő az ilyen extra?! :D :iszunkra: köszi a választ


coupe-ban alap ha minden igaz. többibe meg mókolva tehető talán.
mondjuk az enyémben is, amikor tolatok automatikusan leállítom :D


Cabrioban is van.
Ha pedig az el.tükörmagasság-állító pöcköt átállítod az anyós tükörre, akkor nem bukik le a tükör r-be kapcsoláskor. Ez sokszor jól jön, legalábbis nekem gyakran jobb úgy tolatni, hogy normál állásban van a tükör.


cabrio nekem ugynaz. bár nem értem ezekben miért alap ez, és mondjuk a többiben miért nem. értem én, olyan ez, mint a gyári LED-es lámpa is csak ezekben volt. biztos ezekkel magyarázták azt a nagy ártöbbletet :D


Ok végülis ci mindkettő. :)
Nem tudom én sem, hogy mi lehetett az ok.
A plusz felárra biztosan van még magyarázat... ;)
Az



Nem járt mindegyik coupe-hoz ez az extra (pl. az enyémben nincsen :( ), ha jól emlékszem, a memóriás üléssel együtt járt ez is, de nem vagyok benne biztos, lehet, azzal együtt is csak a későbbi évjáratokba.


igen, valószínű igazad van, valami dereng.


Memós az ülés, akkor valószínüleg azért:P azt mondjuk nem tudtam hogy ha a tükör állító pöcköt eltolom akkor nem hajlik le, köszi az infót:wink: sokszor szükségem lett volna erre az infóra :D



Nagyon szívesen! Sejtettem, hogy hasznos lehet, mert én is kapcsolgatom.