Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2021-06-26 20:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve


én BMW spec diaggal sem tudtam az E36-ot. de nem is nyomoztam utána, hogy mi az oka.

trebi69 Elküldve: 2021-06-26 19:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve

YELLOW Elküldve: 2021-06-26 19:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.

YELLOW Elküldve: 2021-04-19 16:32 elsõ ülések alatt fekete kis doboz

Balazs1987 írta: Sziasztok!
Bocs,hogy ide írok,de új vagyok és nem tudok új témát nyitni.
Egy E46 330ci coupe 2002-es évráratú autóról van szó.
Gyári elektromos,memóriás ülés van benne(nem sport ülés)!
A combtámasz nem állítható fel-le.
Láttam már ugyanilyen ülést,ahol állítható volt.

A kérdésem az.
Megoldható,hogy állítható legyen?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Balázs


persze, ha kicseréled az ülést. de nem kizárt, hogy valaki át tudja alakítani. én még nem találkoztam olyannal a 15 év alatt. az állítható combtámaszos ülés billenthető is, mármint a lapja. így annak teljesen más a mechanikája.

Balazs1987 Elküldve: 2021-04-19 14:04 elsõ ülések alatt fekete kis doboz

Sziasztok!
Bocs,hogy ide írok,de új vagyok és nem tudok új témát nyitni.
Egy E46 330ci coupe 2002-es évráratú autóról van szó.
Gyári elektromos,memóriás ülés van benne(nem sport ülés)!
A combtámasz nem állítható fel-le.
Láttam már ugyanilyen ülést,ahol állítható volt.

A kérdésem az.
Megoldható,hogy állítható legyen?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Balázs

BaranyL Elküldve: 2021-01-22 16:02 Mi lehet a baj?_

Üdv!

e36 coupe, '96-os. Tegnap előtt indítás után bekapcsolt 2 kattanásra az a kormányzáram, de mozgatásra kioldott. Kicsivel később eljátszotta ugyan ezt. Majd próbálkoztam újra, hogy miért csinálja, erre már a kulcsom csak 2-es állásig fordul, és nem nyit ki a kormányzár. Nagy nehezen kiszedtem a zárbetétet, kipucoltam féktisztítóval rendesen, bezsíroztam a mozgó részeket, látszólag jól műküdöik. Visszaraktam, de a jelenség ugyan az. Kormányzár nem nyit, kulcs nem fordul tovább.

Lehet hibás a zárbetét, vagy inkább a kormányzár szivat? Valaki találkozott már ilyesmivel?

Köszönöm. Üdv, Laca.

Szerk.. Megoldva!

Kjanos Elküldve: 2020-12-28 13:47 Társalgó

YELLOW írta:
Kjanos írta: Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!


lehet valamelyik testkábeled nem jó, korrodált a felület, amire fel van csavarozva.
ha a fűtésre ennyire lecsökken, lehet a ventije vesz fel túl nagy áramot, pl szorul, csapágyas. utastér ventire gondolok. de mivel előtte volt jó, én kontakt hibára gyanakodnék inkább.
azt is érdemes számításba venni, hogy egy idő után, és persze használattól függően, akár új akksi saruk kellenek, új kábelekkel. mert egyszerűen eloxidálódik maga a vezeték is. olasz márkáknál eléggé jellemző ez. de attól egy német autóval is előfordulhat. mondom az összes testkábelt érdemes megnézni. pontosan én sem tudom mennyi van, de szokott a motornak, önindítónak, maga az akksiról is, meg még biztos van. ugye ezek valahova a kasznira vannak felfogatva.


Akksi sarut csereltem. Az aksi test kabelet a kasztnin megtisztitottam, meg amit lattam. Lehet akkor a generator testkabele lesz a rossz.

YELLOW Elküldve: 2020-12-27 22:04 Társalgó

Kjanos írta: Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!


lehet valamelyik testkábeled nem jó, korrodált a felület, amire fel van csavarozva.
ha a fűtésre ennyire lecsökken, lehet a ventije vesz fel túl nagy áramot, pl szorul, csapágyas. utastér ventire gondolok. de mivel előtte volt jó, én kontakt hibára gyanakodnék inkább.
azt is érdemes számításba venni, hogy egy idő után, és persze használattól függően, akár új akksi saruk kellenek, új kábelekkel. mert egyszerűen eloxidálódik maga a vezeték is. olasz márkáknál eléggé jellemző ez. de attól egy német autóval is előfordulhat. mondom az összes testkábelt érdemes megnézni. pontosan én sem tudom mennyi van, de szokott a motornak, önindítónak, maga az akksiról is, meg még biztos van. ugye ezek valahova a kasznira vannak felfogatva.

Kjanos Elküldve: 2020-12-27 16:53 Társalgó

Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!

tukizoli Elküldve: 2020-12-24 09:36 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
tukizoli írta:
tukizoli írta: Sziasztok
Olyan problémám van hogy a napokban vissza került a motor a 318tds e36-omba és indítás után nem ment a fordulatszám mérőm. Nem tudom hogy most kábelt csatlakozót cseréltem fel vagy más a probléma. Valaki tud ebben segíteni esetleg kapcsolási rajzzal vagy bármivel hogy melyik színű kábeles csatlakozó hova megy?


Fejlemény, hogy el volt törve a főtengely jeladó kábele, meg lett javítva és ugyanúgy fennáll a hiba.


nem lehet, hogy maga a szenzor is rossz? meg lett javítva a kábel, de a szenzor még lehet rossz.


másik jeladóval is ez a helyzet ami működő autóból van.