Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2016-04-01 19:25 Fékjavítás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet :porgosnevetos:
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.


Jól érzed, nem értem egyenlőre! :)
Csak példaképp, hogy hogy akartam én ezt megtudakolni!
F astrán mikor "féktuning" lett csinálva tudtuk, hogy omegáról ez kell vektráról az és akkor összeállt a fékrendszer!
Itt is valami ilyesmire akartam kilyukadni! Nem tudom mekkora tárcsákat lehet felrakná rá egyáltalán mekkora kerékhez!?
Ezáltal azt se, hogy milyen nyereg vagy konzol kell melyikről!
Egyenlőre teljes a sötétség! :)


bármilyet fel tudsz tenni. az a lényeg, hogy a tárcsa és a hozzá való konzol legyen.
ha a legkisebb kerék, amit fel akarsz rakni mondjuk 16-os (pl téli), akkor a 300-as tárcsa elfér. meg kell nzni minek 300-as a tárcsája. jelen esetben ez a facelift 20d ha minden igaz. akkor egy FL 20d-hez való tartókonzolt kell venned, minden kerékhez. attól függ csak elől vagy hátul is akarsz-e cserélni. szerintem nagyobb betét is kell (hozzávaló), de nem biztos, ezt nem néztem most meg. és annyi. ebből jobb egy BMW, mint egy Opel. jelen esetben E46 kasztnin belül kell ezeket lezongorázni. bár 7-es féke is feltehető E46-ra pl.
vagy fogod és veszel bontott nagyféket, így szokták árulni. aztán fel kell tenni, bekötni, fékfolyadékkal feltölteni.
attól függ mennyid van rá, mennyit akarsz vele foglalkozni.
na és persze valóban mit akarsz. tehetsz nagyobb féket, de akkor kompromisszum kell, pl lehet 17-estől kisebb felnit nem tudsz feltenni télen sem. ugye drágább gumik akkor.
azt kell tudni mit akarsz.
de neked eleve 300-as féked van, ha minden igaz. bőven elég kár cserélni, max ha 20-as feniken jársz :D régen ezen is 286-os tárcsa volt, és az is elég volt.
érted?

Pitykoo Elküldve: 2016-04-01 19:14 Fékjavítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet :porgosnevetos:
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.


Jól érzed, nem értem egyenlőre! :)
Csak példaképp, hogy hogy akartam én ezt megtudakolni!
F astrán mikor "féktuning" lett csinálva tudtuk, hogy omegáról ez kell vektráról az és akkor összeállt a fékrendszer!
Itt is valami ilyesmire akartam kilyukadni! Nem tudom mekkora tárcsákat lehet felrakná rá egyáltalán mekkora kerékhez!?
Ezáltal azt se, hogy milyen nyereg vagy konzol kell melyikről!
Egyenlőre teljes a sötétség! :)

YELLOW Elküldve: 2016-04-01 19:06 Fékjavítás

Pitykoo írta:
Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!


hagyd a pitsába az egészet :porgosnevetos:
azt kellene eldöntened, hogy mekkora tárcsét akarsz (na meg miért?)
újonnan vagy hazsnáltan akarsz tárcsát venni? ha újat, akkor én keresnék egy ahhoz való tartókonzolt (amit SP_323i linkelt képeket), amit újban is érdemes beszerezni. bontóban valószínű csak egyben adják az egész féket. ez a megoldás akkor lehet jó, ha bontottat akarsz. de ugye itt fékcsövezni kell fékfoyladékot tölteni stb.
én azt csinálnám, amikor cserélni kell a tárcsát, akkor vennék nagyobbat (itt a méretet kell tisztázni) megnézni mely motorhoz adták, és szerezni hozzá új tartókat. aztán a nyerget fent lehet hagyni nem kell olajat leengedni belőle.
de szerintem a BMW jól van ellátva fékkel, nagyobbat akor érdemes, ha bazi nagy felnit használsz.
ami az enyémen van legkisebb szett meg a legkisebb motorhoz, az E36 korszakba a 28i-n is ugyanazok voltak, max hátul is hűtött volt a tárcsa.
zehát cserének nagyobbra, csak optikai szerepe van, mert amúgy jók a BMW fékei, nem kevesek.

Pitykoo Elküldve: 2016-04-01 17:56 Fékjavítás

SP_323i írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:

Remélem kielégítő volt :wink:


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.


Az fl 20d nagyobb mint az fl 20i?
Akkor csak a tartót kell beszerezni a többi jó hozzá?!


Dehogy is! Az FL 20d és 20i féke ugyan az a méret!
Most itt a kisméretű 286-os és a 300-as tárcsával szerelt fékek közti különbségről volt szó.


Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!

SP_323i Elküldve: 2016-03-31 19:46 Fékjavítás

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:

Remélem kielégítő volt :wink:


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.


Az fl 20d nagyobb mint az fl 20i?
Akkor csak a tartót kell beszerezni a többi jó hozzá?!


Dehogy is! Az FL 20d és 20i féke ugyan az a méret!
Most itt a kisméretű 286-os és a 300-as tárcsával szerelt fékek közti különbségről volt szó.

Pitykoo Elküldve: 2016-03-31 19:06 Fékjavítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:

Remélem kielégítő volt :wink:


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.


Az fl 20d nagyobb mint az fl 20i?
Akkor csak a tartót kell beszerezni a többi jó hozzá?!

YELLOW Elküldve: 2016-03-31 17:40 Fékjavítás

Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is. :D

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni :roll:

Remélem kielégítő volt :wink:


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.

xmann Elküldve: 2016-03-29 18:08 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

r-6-s írta:
xmann írta:
r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


Ha jól tudom gyári diaggal lehet adaptációt törölni. A kicserélt légtömegmérő bontott cucc? mert ha igen, akkor az akár lehet szintén rossz .. egy hozzáértő diagolás szerintem választ adna arra hogy mi hibádzik


A légtömegmérő elméletileg jó mert ki lett mérve, mivel amit először kaptam beletette kimérte műszerrel és még rosszabb volt mint ami eredetileg benne volt. Na azt kicserélte akitől vettem egy másikra az már jó volt műszer szerint.

r-6-s Elküldve: 2016-03-29 16:33 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


Ha jól tudom gyári diaggal lehet adaptációt törölni. A kicserélt légtömegmérő bontott cucc? mert ha igen, akkor az akár lehet szintén rossz .. egy hozzáértő diagolás szerintem választ adna arra hogy mi hibádzik

xmann Elküldve: 2016-03-29 16:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?