Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


r-6-s Elküldve: 2016-03-29 09:56 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?

xmann Elküldve: 2016-03-28 22:23 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?

lantika Elküldve: 2016-03-28 17:07 Műszerfal kijelzés

ZoleszE46 írta:
lantika írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.


Generätor fesszabälyzo,vagy szenkefe kuka,esetleg az ekszily laza. Szenkefe csere gyärilag nincs,de lehet hozzä venni. A link neve ez a szenkefe jo bele. Ilyen meretet keress. Ha a fesszabälyozod halott,akkor a gyäri 120 €. Dizeled van,figyelj a generätor teljesitmenyre ha fesszabälyozot veszel.




Szia. Köszönöm a gyors választ,pont jókor jött ez a hiba. Ünnep alatt.
Esetleg valamit tudnál , hogy miért nem jön elő a teszt menü a kocsiban.?

Köszi.


A link neve

ZoleszE46 Elküldve: 2016-03-28 15:57 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.


Generätor fesszabälyzo,vagy szenkefe kuka,esetleg az ekszily laza. Szenkefe csere gyärilag nincs,de lehet hozzä venni. A link neve ez a szenkefe jo bele. Ilyen meretet keress. Ha a fesszabälyozod halott,akkor a gyäri 120 €. Dizeled van,figyelj a generätor teljesitmenyre ha fesszabälyozot veszel.




Szia. Köszönöm a gyors választ,pont jókor jött ez a hiba. Ünnep alatt.
Esetleg valamit tudnál , hogy miért nem jön elő a teszt menü a kocsiban.?

Köszi.

lantika Elküldve: 2016-03-28 14:48 Műszerfal kijelzés

ZoleszE46 írta: Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.


Generätor fesszabälyzo,vagy szenkefe kuka,esetleg az ekszily laza. Szenkefe csere gyärilag nincs,de lehet hozzä venni. A link neve ez a szenkefe jo bele. Ilyen meretet keress. Ha a fesszabälyozod halott,akkor a gyäri 120 €. Dizeled van,figyelj a generätor teljesitmenyre ha fesszabälyozot veszel.

papamaci199 Elküldve: 2016-03-27 22:45 Torpanás

Zolika1980 írta:
papamaci199 írta:
Zolika1980 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali! Sajna utolért engem is a torpanás gond!
Viszont nekem új a légtömegmérőm, és eddig nem csinált ilyet!
Az elmúlt pár napban vettem észre, hogy 1-be és csak ott, amikor elindulnék nagy lendülettel (majdhogynem lepadlózva) akkor egy picit megindul és utána megtorpan aztán ha átesett ezen, megyen rendesen.
Találkoztatok már ilyennel?! Valami tipp?!
Előre is köszönöm!


Diagot neki!!!Lehet égéskimaradás?Gyújtótekercs és a gyertyák jók?




Holnap rádugom a gépet, meglesem dob e ki valamit! :)


Sziasztok. Nekem az E36 318TDS csinálta ezt. Indulás, majdnem padló és érzésre mintha satuféket nyomtam volna. Pedálrugdosás és ment is tovább. Nem találtunk semmit. Most az E46 csinál olyat, hogy ha huzamosabb ideig egy gázon autózok, utána nem akarja venni a lapot. Padlógáz, elkezd gyorsulni de nem úgy ahogy kellene. Olyan mintha nem lenne benne erő. Majd gondol egyet és magához tér, meglódul. Fl.320d automata


Nekem ugyan ez a problémám hogy ha huzamosabb ideig egy gázon megyek utána nem akar menni az autó de pár km után helyre jön. Esetleg erre találtál megoldást? Esetemben a légtömegmérő,turbó szabályzó szelep, szívósori nyomás érzékelő kilőve.


Szia. Sajnos még semmi. Diag nem.mutat semmit. Élőadat olvasásig meg nem jutottunk el. :(


Sziasztok. A mai napon sikerült élő diagot csinálnom. Ezeket az értékeket mutatja "letiltás" közben. Valamiért nincs meg a turbó nyomásom, már csak az a kérdés, elektromos hiba esetleg mechanikus a turbóban vagy vákuum. Esetleg ötlet?

Aktuális befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Cél légtömeg: 1000 mg/löket
Gázpedál helyzetérzékelõ: 100 %
Gázpedál helyzetérzékelõ: 2989 mV
Jármû gyorsulás: 0 %
Jármú sebsség/motor fordulatszám arány: 0
Jármûsebesség: 111 Km/h
Kipufogógáz visszavezető szelep üzemi ciklus: 4 %
Kívánt befecskendezés kezdet: 0 ° FHP
Kívánt töltésnyomás: 2200 Millibar
Légáramlás viszony: 704 mg/löket
Légköri nyomás: 10000 Millibar
Mért töltésnyomás: 1328 Millibar
Motor fordulatszám jel, befecskendezõ szivattyú: 1217 Rpm
Motorfordulatszám: 2343 Rpm
Porlasztótû elmozdulás érzékelõ: 3574 mV
Tempomat: Nem
Üzemi levegő nyomás, üzemmód körülmény: 31 %

lela Elküldve: 2016-03-26 14:13 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Ha csak DSC gombod van,akkor a fent läthato "SZ" van a kocsidban. Az igazi Schaltzentrum nem letezik csak 1 db DSC/ASC gombbal. Nekem az ülesfütes miatt van rendes SZ,es abban pont 1 hely volt szabadon,oda bele is nyomtam az RDC/RPA gombot. Mär csak a motorterben kell benyomnom egy PIN-t a csatiba es lehet tesztelni. Persze a kb 100 db PIN közül ami itthon van egy sem olyan.:mrgreen:



Na hogy áll a project?
Majd egy képet dobhatnál hogy faragtad ki a gombnak a helyét, esetleg hogy honnan vettél bele gombot.Az enyémbe ez kellene, de ha csak egy gombot vennék akkor az is elég lenne? Az az igazság nem szedtem még szét hogy valóban ott van e a panelon a helye, és rdc gombot meg nem igazán látok eladót ami jó lenne bele. És a gomb tartalmazza az ellenállást is? Tehát ha mondjuk a dsc gombját felcserélem a harman/kardon kapcsolóval akkor is működik?





Egyenlöre alkatreszre värok. Kell az ABS csatiba PIN. Kivägni nem egyszerü a lyukat,de hätulrol meg van jelölve. Az ellenälläs a kapcsoloban benne van,EBAY-en talältam 1 db gombot,es beletettem. A gombokat meg lehet csereberelni.


Tehát ha veszek egy ilyen 5 lyukas SZ-t és a sport gombot benne kicserélem az én harman/kardon gomboméval akkor is minden király és nem kell semmit programozni a RDC funkció bekapcsolásán(amit te is csináltál NCS ben) kívül?


xmann Elküldve: 2016-03-25 13:28 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ

Isti30 Elküldve: 2016-03-23 12:41 Nem indul el

Sziasztok!

Leírom röviden és megpróbálok semmilyen infot kihagyni.
Story a következő van egy e36 compactom ami ált tavaly nyár óta a garázsba.
Most hogy itthon vagyok ( külföldi munka) szeretném használni de nem birom inditásra bírni.
-Aksi jó feltöltöttem , teker rendesen
-Benzin van benne :) AC pumpa jó már kiszedtem kipróbáltam mert úgy érzem nem jut üzemanyag a motorba , de lehet hogy teljesen más a baj! Csak akkor dolgozik a pumpa amikor inditom mikor csak ráadom a gyújtást nem hallom a szívó hangot.(úgy emlékszem ilyenkor már volt hangja)
Ami még lehet számit mikor leraktam a kocsit pont teljesen kifogyott a benzin belőle, már úgy kellett betolni a garázsba, előtte semmi ilyen probléma nem volt műszakilag tökéletes volt benne minden. Pumpának még a 20.ik probálkozásra is szívnia kell?? Vagy lehet hogy szürő , vagy a rendszer dugult el ?
Várom a tippeket és köszönöm a segítséget!
:iszunkra:

SirNyenjo Elküldve: 2016-03-23 11:19 Nem indul el

Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.