Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2020-12-23 20:07 Mi lehet a baj?_

tukizoli írta:
tukizoli írta: Sziasztok
Olyan problémám van hogy a napokban vissza került a motor a 318tds e36-omba és indítás után nem ment a fordulatszám mérőm. Nem tudom hogy most kábelt csatlakozót cseréltem fel vagy más a probléma. Valaki tud ebben segíteni esetleg kapcsolási rajzzal vagy bármivel hogy melyik színű kábeles csatlakozó hova megy?


Fejlemény, hogy el volt törve a főtengely jeladó kábele, meg lett javítva és ugyanúgy fennáll a hiba.


nem lehet, hogy maga a szenzor is rossz? meg lett javítva a kábel, de a szenzor még lehet rossz.

tukizoli Elküldve: 2020-12-23 19:58 Mi lehet a baj?_

tukizoli írta: Sziasztok
Olyan problémám van hogy a napokban vissza került a motor a 318tds e36-omba és indítás után nem ment a fordulatszám mérőm. Nem tudom hogy most kábelt csatlakozót cseréltem fel vagy más a probléma. Valaki tud ebben segíteni esetleg kapcsolási rajzzal vagy bármivel hogy melyik színű kábeles csatlakozó hova megy?


Fejlemény, hogy el volt törve a főtengely jeladó kábele, meg lett javítva és ugyanúgy fennáll a hiba.

tukizoli Elküldve: 2020-12-22 06:34 Mi lehet a baj?_

Sziasztok
Olyan problémám van hogy a napokban vissza került a motor a 318tds e36-omba és indítás után nem ment a fordulatszám mérőm. Nem tudom hogy most kábelt csatlakozót cseréltem fel vagy más a probléma. Valaki tud ebben segíteni esetleg kapcsolási rajzzal vagy bármivel hogy melyik színű kábeles csatlakozó hova megy?

Lajos84 Elküldve: 2020-11-27 00:37 Olajzabálás

drbecker írta: Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.


Szia,

Hasonló a problémám. 2014 -es F34 (318d Gran Turismo). Szintén volt EGR csere és 1300km-re vetítve 1 liter az olajfogyasztásom. 2x vizsgálták át a Wallisban, de semmi rendellenességet nem találtak. A szelepszár szimering cseréjét javasolták első lépésben.
Sikderült nálad megoldani a problémát?

Krisz123 Elküldve: 2020-10-11 19:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

kmartin írta: Sziasztok!

E46 coupe-ra felmegy?: első: 8x19 ET47, hátsó: 9,5x19 ET27



En ezt a ket oldalt szoktam hasznalni ilyen kerdesek eseten: https://www.bmwstylerims.com/b...ing-chart/ illetve willtheyfit.com. A ket oldal segitsegevel el tudsz majd igazodni hogy jo lesz e vagy sem.

tintoverano Elküldve: 2020-10-03 08:44 8-10 Co érték Help

John írta:
tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció :) Viszont új kérdésem is lenne



igyekszem megválaszolni :)

John Elküldve: 2020-10-02 18:16 8-10 Co érték Help

tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció :) Viszont új kérdésem is lenne

tintoverano Elküldve: 2020-10-02 08:27 8-10 Co érték Help

John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

John Elküldve: 2020-10-01 16:24 8-10 Co érték Help

tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra

tintoverano Elküldve: 2020-10-01 13:47 8-10 Co érték Help

John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ