Összesen 29877 találat
zoles514
Elküldve: 2023-05-06 16:41 E46 TÍPUSHIBÁK
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.
Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!
igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.
Üdv! Akkor az első reggeli indításnál is az üzemanyag szivattyú hibája miatt rövid ideig szaggat, rángat (néha le is áll), de utána rendesen indul. Nem kap az indításhoz elég üzemanyagot? Persze mérni kell a nyomást. Lehet a tankot is ki kell takarítani 18 év után. Nehéz rendes szerelőt találni itt Kecskemét, Kiskunfélegyháza környékén. A szervízben az első 5 évben (Kecskemét Formont) folyamatosan átbasztak+nem értenek hozzá!!Oda nem viszem már 10 éve.
YELLOW
Elküldve: 2023-05-05 19:38 E46 TÍPUSHIBÁK
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.
Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!
igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.
zoles514
Elküldve: 2023-05-05 18:17 E46 TÍPUSHIBÁK
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.
Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!
YELLOW
Elküldve: 2023-04-27 22:20 E46 TÍPUSHIBÁK
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.
zoles514
Elküldve: 2023-04-27 07:58 E46 TÍPUSHIBÁK
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!
YELLOW
Elküldve: 2023-04-26 21:05 E46 TÍPUSHIBÁK
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.
zoles514
Elküldve: 2023-04-26 19:24 E46 TÍPUSHIBÁK
YELLOW írta:
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.
YELLOW
Elküldve: 2023-04-26 17:48 E46 TÍPUSHIBÁK
zoles514 írta:
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.
zoles514
Elküldve: 2023-04-26 12:17 E46 TÍPUSHIBÁK
Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!
BMW0926
Elküldve: 2023-04-25 16:52 Segítsetek!
Sziasztok
Egy elég érdekes problémával kapcsolatban írok.
Az utóbbi 1-2 évben nem nagyon volt időm foglalkozni a kocsimmal, jóformán még használni se nagyon használtam. Körülbelül 1,5 éve kezdődtek az elektromos problémák, sorra hibásodott meg minden. Kezdődött a központi zárral: Nem nyitotta-zárta a kulcs az ajtókat, egyik napról a másikra(kulcs tanítást legalább 100x próbáltam), Utána ezt követte a tolatóradar hiba: Rückwertzbe kapcsolva, semmi pittyegás/sípolás, ami jelezné, hogy műküdik-e, vagy sem. Meg sem pisszen. Majd utána a duda hibásodott meg: Tök kussban van! Ezt követte a távolsági fényszóró visszejelző kék lámpa: Még teljesen sötétben is alig lehet látni, hogy kéken világít! A rádió is meghibásodott: Mikor leállítottam a motort és levettem a gyújtást, akkor is ment a rádió. Ezt kicseréltem egy ugyanilyen gyári CD-s re, idáig működik. Lámpa állító motor is legtöbbször nem működik. Belső, középkonzoli záró gomb se mindig működik. Legutoljára az ablakomosó folyadék motorjára figyeltem fel, hogy nem működik!
Rohadtul idegesítő ez a rengeteg elektromos hiba, szerintetek mi lehet a gond? A biztosíték táblán szereplő biztosítékokat átnéztem, de még vannak biztosítékok valahol a kocsiba, úgy tudom... Tudtok ezzel kapcsolatban is segíteni hol találom a többit?
Illetve, egy 2001/5-ös E46 320i magyar nyelvű biztosíték kiosztásnak is örülnék, mert nem találom a sajátot.
Köszi az ötleteket