Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


peti9577 Elküldve: 2018-10-18 21:33 Motorolaj

horvathkornel írta: Helló, BMW318i, E46, 2003as kiadású most vásárolt autómnál olajcse volt. Ezután arra lettem figyelmes, hogy 2000km után 0,5liter olajat elfogyasztott. Valaki szerint ez normálisnak mondható, de szerintem rengeteg.
Nektek mi a véleményetek vagy a tapasztalatotok?


Szia nekem egy 2004es 316i e46 dupla vanos os van! Hasonló nekem is a tünet! Milyen olajat használsz?

YELLOW Elküldve: 2018-10-17 20:35 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)


Ez jó hír. Mellesleg próbáltam profilképet beállítani, de csak nagy feketeséget mutat.
Bekötöttem azért azt a kis fekete dobozkát amihez az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozna, de az övfeszítőt már nem szeretném betenni.


más topic-ot kell olvasni! ;) 1024x768 a max kép méret amit fel lehet tölteni. ha 16:9-es a képarány, akkor se legyen szélesebb a kép, mint 1024 pixel. sajnos BUG, de nem képes kijavítani senki...

SzaboAndras Elküldve: 2018-10-17 20:02 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)


Ez jó hír. Mellesleg próbáltam profilképet beállítani, de csak nagy feketeséget mutat.
Bekötöttem azért azt a kis fekete dobozkát amihez az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozna, de az övfeszítőt már nem szeretném betenni.

YELLOW Elküldve: 2018-10-17 18:10 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?


tudomásom szerint ezek nem befolyásolják a motorteljesítményt. értem miért gondolod, hogy esetleg lehetne hozzá köze, de ha nem jó valami aktív vagy passzív biztonsági eszköz, akkor jobb ha el sem indul az autó. (Pl van olyan márka, aminek ha ki van égve a bal oldali helyzetjelző lámpája, nem indul be a motor, hiába jó minden más.)

SzaboAndras Elküldve: 2018-10-17 09:05 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.


Egy kicsit félreértettük egymást, én csak kérdeztem, hogy lehet-e emiatt teljesítményvesztés, mert nem tudom tesztelni menet közben.
Köszi a választ. Ezek szerint az sem okozhat a későbbiekben teljesítményproblémát, hogy az övfeszítő is kikerült, tehát annak a vezetéke is le van húzva?

YELLOW Elküldve: 2018-10-16 08:57 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?


hát annak kb. jó pár száz oka lehet.
magát a DSC-t kikapcsolod fullosan mikor pályán mész vele? mert ha igen, és akkor is csinálja, akkor motorikusan van valami, üzemanyag rendszer, stb.
ha viszont aktív a DSC, akkor lehet egy rossz kalibráció és visszafog a motoron. azt viszont teljesen sík, vízszintes talajon kell kalibrálni.
illetve élőadatokat kellene nézni diagon, hogy a motor mit produkál. hátha látni valamit.

SzaboAndras Elküldve: 2018-10-16 05:48 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:



ÉS mi miatt lesz gyenge?

YELLOW Elküldve: 2018-10-15 22:15 légzsák lámpa világít

SzaboAndras írta: Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.


fura, hogy nem jelez. vagy már korábban ki lett programozva a figyelés.
teljesítményt ez nem vesz vissza. más miatt lesz gyenge :fetreng: :wink:

SzaboAndras Elküldve: 2018-10-15 01:51 légzsák lámpa világít

Sziasztok!

Van egy e46 330-am amit a Hungaroringre vettem versenyezni.
Most kivettem belőle a jobb első ülést és ezáltal kikerült az ülésfoglaltság érzékelő is (súlycsökkentés érdekében, van vagy 30-40 kiló, megnéztem 4 villanymotor van benne).
Az a kérdésem, hogy ennek okán vissza fogja-e az elektronika venni a motorteljesítményt?
Kipróbálni nem tudom, ki van vonva forgalomból. Viszont így beindítva a műszerfalon nem jelez hibát.
Válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm.

Nyezso Elküldve: 2018-10-14 13:14 Motor-váltó

Köszönöm szépen! Végül is egy kézi váltós csoda lett a megoldás.

MattM325 írta:
Nyezso írta: Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata SMG váltóval kapcsolatban E60 ban?
- Normál városi autózásra alkalmas ?
- Mennyire megbízható, milyen gyakran hibásodik meg ?
- Az autó fogyasztását befolyásolja ?
- E46 SMG váltóval megegyezik ?
köszi,
Zs


Szia!

Igen, nekem van, volt ilyenem E46-ban, ugyan az a kettő. Alapvetően egy manuális 6 sebességes ZF kéziváltó amit egy hidraulikus egység kapcsol. Maga a szerkezet nagyon megbízható. Ez nem az a hírhedt M3 féle GM SMG, ahonnan a sok rémhír származik, ezt eredetileg SSG-nek nevezik, Magnetti Marelli elektronikával, ez is megbízható.
Általános hibái, hogy a kuplung munkahenger (hasonló a kézi váltókhoz) idővel szivárogni fog, ennek a jele többek közt, hogy váltásoknál kicsit megcsúszik a kuplung. Ezt nem kapni, csak ha jól emlékszem ca. 200e ft körűl, viszont a munkahenger felújítható a sima kéziváltó javítószettjével. Másik, hogy az egyik hidraulika csövet gyárilag sikerült elméretezniük, ezért ez idő előtt kikopik és itt is szivárogni kezd. Lehet rendelni gyárit, de ez sem fogja tovább bírni, le kell gyártatni pár ezerért egy kicsit hosszabbra, ezután rendben lesz. Végül kb. 30e km-enként nem árt egy kapcsolási adaptációt lefuttatni, de ezt pl. az Inpa is tudja.
Városban teljesen jól használható, nagyon alacsony fordulaton is lehet váltogatni a lefulladás határáig, mert azt nem hagyja az elektronika és akár tiltáson is mehetsz km-en keresztűl, mert nem fog elváltni mint egy automata. Ez utóbbit nyílván csak az érzékeltetés végett írtam.
Sport modban meglepően gyorsan lehet kapcsolgatni, ami nekem külön tetszett, hogy visszaváltásoknál ad egy kis gázfröccsöt... Fogyasztást negativ irányba nem befolyásolja. Tényleg megvan az érzés, hogy magad válthatsz és nagyon gyors, viszont C-ben (automata, cruise mod, hehe, mint knight rider:karates:) nem olyan gyors és kifinomult, mint egy bolygoműves, ellenben sokszor van, hogy jól jön ez a funkció.

Összegezve, ha ez a vágyad, vagy épp ilyen váltóval találaz egy megkímélt szép autót, akkor ez ne rettentsen a vásárlástól, nem egy binyolúlt szerkezet.